mettecjl

Weekend-bryllup med overnatning

8 posts in this topic

Hej!

Som overskriften lyder, søger min forlovede og jeg et bryllupssted, hvor vi kan holde et bryllup fra fredag til søndag. Det skal enten være på fyn eller i jylland, da vi bor i 6000 Kolding :) Nogen der kender et godt sted? Vi inviterer 90 personer ca :) 

Mvh Mette

0

Annonce ♥

Ikke fordi jeg har en masse forslag,  men tænker du steder med forplejning eller steder hvor I kan stå for det selv? 

0

Primært hvor vi selv står for forplejning, men med- forplejning er slet ikke udelukket, så vi er åben for begge dele :-)

0

Wigwam nær Horsens

Husker ikke hvor mange der er plads til. 

Har kun set det på nettet. 

0

Annonce ♥

Altså,  nu er jeg også ret vild med "Over koen" ved Hvalpsund,  men det er jo nok lige langt nok selvom du skriver Jylland... 

0

90 personer er lige i overkanten til WigWam. Der skal I kigge på Castberggard i Hedensted, Kagsmoselund i Middelfart eller Sinding Feriecenter lidt udenfor Herning. Der er godt nok ikke plads til 90 overnattende nogle af stederne men muligheder for opsætning af campingvogne m.v.  Jeg kan dog være i tvivl om hvorvidt festlokalet er stort nok til 90 personer på hhv. Castbergaard og Kagsmoselund.  

Næste lørdag skal jeg over på Kaløvig Center i Rønde hvor de bliver ca. 80 personer og det er med  overnatning. Kender ikke stedet endnu men umiddelbart kunne det måske også være noget.  

I skal helt klart gå efter sådan en løsning fremfor en feststedsløsning når vi taler om en hel weekend og så mange personer

0

On 10.9.2019 at 2:44 PM, mettecjl said:

Hej!

Som overskriften lyder, søger min forlovede og jeg et bryllupssted, hvor vi kan holde et bryllup fra fredag til søndag. Det skal enten være på fyn eller i jylland, da vi bor i 6000 Kolding :) Nogen der kender et godt sted? Vi inviterer 90 personer ca :) 

Mvh Mette

Hej Check Stenstruplund Kursuscenter ud på Fyn. Plads til 55 overnattende men også masser af plads til campingvogne etc. Man kan dog ikke selv lave mad men der er stor fleksibilitet vedr. måltider etc. Man kan medbringe egne drikkevarer etc. 

0

On ‎28‎-‎10‎-‎2019 at 0:08 PM, rikkeloeb said:

Hej Check Stenstruplund Kursuscenter ud på Fyn. Plads til 55 overnattende men også masser af plads til campingvogne etc. Man kan dog ikke selv lave mad men der er stor fleksibilitet vedr. måltider etc. Man kan medbringe egne drikkevarer etc. 

Det ligner umiddelbart at man skal købe maden der :)

0

Annonce ♥