k241992

C&C Bryllup 6/6-20

55 indlæg i dette emne

Efter at have fulgt med på sidelinjen i et par år, har min kæreste endelig friet.

Så nu er vi selv i gang med planlægningen af vores bryllup, men vi har kun et halvt år fra frieriet ti brylluppet skal stå.

 

 

Vi hedder Christine og Christian, og er hhv. 27 og 29 år.

Vi er bosat nord fra Aarhus og har to drenge. 

 

 

Vores planlægning so far.

 

Dato: 6/6-2020

Kirke: Risskov Kirke

Feststed: Kellers Gård, - Laden

Reception Kellers Gård, - i et telt på græsarealerne

Mad: 3 retters menu, vi er i gang med at fastlægge endelig menu med kokken

Tema: greenery/rustik

Kørsel fra kirke: måske bare vores egen bil?

Brudepige: Min bedste veninde

Forlover: min kærestes bedste ven

Kjole: En enkel sag med blondetop. Depositum er lagt.

Brudesko: ikke fundet endnu

Slør: er købt, men skal have syet en blondekant på

Musik: Vi vil gerne have dj, men skal lige have fundet plads i budgettet

Fotograf: klick & shoot sørger for video og billeder fra hele dagen

Ringe: ikke bestilt endnu, men vi ved hvad vi gerne vil have

Gæsteliste: Vi inviterer 65

Invitationer: Vi har lavet vores egne på greetingisland og har printet på fotopapir - 80 kr i alt 

 

 

 

 

Redigeret af k241992
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Overvejelser omkring pynt

 

Min kæreste har ikke helt så mange holdninger til det med pynten, men det giver jo bare mig lidt mere frit spil, og det passer mig nu meget godt :D 

 

Jeg er vild med en masse grønt blandet med et lidt rustikt look, så I kan lige se de pins jeg har gjort mig. 

Vi har købt 3*100 m lyskæder, som skal op i loftet og hænge. Derudover har jeg købt 20 hulahopringe, som vi skal have både op i loftet, og på væggene. Tror det bliver SÅ fint <3 

 

 

 

 

8daf963e5328481fd350cdf6266dcf1e.jpg

18e09db61e631c002b8c5266593d3d73.jpg

b76dbf69c8761c30be9f28f015756d79.jpg

f08a9394875cd0426a9e6aa7a2e6e9b5.jpg

b22ccac22f09b12ef2ecb7b01759d915.jpg

4c5ace46385429385a9540ed468e40b4.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

On 4/2/2020 at 7:22 PM, sha said:

Dit tema er lige min stil!! Jeg er vild med hulahopringene med blomster. Håber selv at kunne lave noget lignende til min reception men jeg er desværre ikke ret kreativ... 

 

Ej hvor fedt. Så glæder jeg mig til at følge med i din planlægning også :D 

 

Jeg tror ikke det er så svært. Indtil videre har jeg bare spraymalet dem guld, og så venter jeg på blomsterne og det grønne kommer hjem.
Jeg kan lige opdatere, når jeg har fundet ud af, om jeg selv kan finde ud af det :D 

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, DITWIH said:

Hvor er feststedet flot, og pynten er da så skøn! :D Glæder mig til at følge med <3 

Hvilken af kjolerne endte du med? Eller den du købte har du ikke lagt op?

Ikke nogen af dem faktisk :D Jeg tænker jeg venter med at vise den endelige kjole :D 

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brudesko!!!

 

Jeg er ved at kigge på sko, og det er faktisk ikke så nemt at beslutte sig, som jeg lige havde troet.

Egentlig havde jeg tænkt, at jeg ville have nogle flade sandaler, men nu er jeg alligevel lidt i tvivl. Men som i kan se på billederne, så er farvetemaet nok ret tydeligt.

 

 

Skærmbillede 2020-02-06 kl. 16.18.51.png

Skærmbillede 2020-02-06 kl. 16.22.01.png

Skærmbillede 2020-02-06 kl. 16.34.51.png

Skærmbillede 2020-02-06 kl. 16.35.37.png

Skærmbillede 2020-02-06 kl. 16.17.56.png

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, Frigga said:

 

Ca det samme som dig, bare andre farver/andet tema. Men jeg er dog ret forelsket i sådan en bordopstilling her.

åh ja det er også bare SÅ fint! Det overvejede jeg også selv, men vi skal have så meget mad inde på bordene, så der er ikke rigtig plads :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1 hour ago, k241992 said:

åh ja det er også bare SÅ fint! Det overvejede jeg også selv, men vi skal have så meget mad inde på bordene, så der er ikke rigtig plads :(

 

Jeg har nu også tænkt mig kun at lave en enkelt som skal stå på et af fællesbordene (gavebord, slikbuffet el.lign)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
On 2/6/2020 at 4:14 PM, k241992 said:

 

Ej hvor fedt. Så glæder jeg mig til at følge med i din planlægning også :D 

 

Jeg tror ikke det er så svært. Indtil videre har jeg bare spraymalet dem guld, og så venter jeg på blomsterne og det grønne kommer hjem.
Jeg kan lige opdatere, når jeg har fundet ud af, om jeg selv kan finde ud af det :D 

 

Jeg tror vores temaer minder en del om hinanden så vi kan nok sagtens lade os inspirere :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
23 hours ago, k241992 said:

Brudesko!!!

 

Jeg er ved at kigge på sko, og det er faktisk ikke så nemt at beslutte sig, som jeg lige havde troet.

Egentlig havde jeg tænkt, at jeg ville have nogle flade sandaler, men nu er jeg alligevel lidt i tvivl. Men som i kan se på billederne, så er farvetemaet nok ret tydeligt.

 

 

Skærmbillede 2020-02-06 kl. 16.18.51.png

Skærmbillede 2020-02-06 kl. 16.22.01.png

Skærmbillede 2020-02-06 kl. 16.34.51.png

Skærmbillede 2020-02-06 kl. 16.35.37.png

Skærmbillede 2020-02-06 kl. 16.17.56.png

Jeg kører samme farvetema på skoene men har ikke købt endnu, da jeg venter på at der bliver fyldt op med sommersko i butikkerne, så jeg kan prøve nogle forskellige. De har VIRKELIGT mange fine på Zalando dog, så det kan være jeg ender med at købe dem der. Jeg skal først bruge dem til maj, når kjolen skal til skrædder men man vil jo gerne have dem i hus....

Af dem du har fotos af, kan jeg bedst lide de første og de næstsidste. Den farve er bare så fin til en hvid kjole <3

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer