EAA

DJ

9 posts in this topic

Hej !

Er der nogen som kender og kan anbefale nogle gode dj's ?

0

Annonce ♥

Jeg tænker at det kommer an på hvor i landet i skal holde fest? :) 

jeg har en gammel kammerat som var DJ til min søsters bryllup, og til en firma fest engang. Han er ret god, vært på Vibe FM. 

23231168_10155992551124301_1885373888762
1

Ja jeg kender en hel del :):) men byder da også gerne selv ind som erfaren bryllupsdj gennem mange år :) 

0

Jeg har ikke selv benyttet mig af ''diskobil'', men jeg har været så meget rundt her på forumet at jeg har set flere der gerne anbefaler ham/dem.

1

Annonce ♥

Måske kender nogen også et rockeband eller et coverband?

Min forlovede og jeg vil have en god fest efter ceremonien!

0

On ‎06‎-‎02‎-‎2020 at 3:00 PM, Frigga said:

Jeg har ikke selv benyttet mig af ''diskobil'', men jeg har været så meget rundt her på forumet at jeg har set flere der gerne anbefaler ham/dem.

Det er fuldstændig korrekt og det er vi/har vi været meget glade for :)  Af de mere end 800 bryllupsfester vi har spillet gennem årene gætter jeg på at min. 70% har været fra brugere fra bryllupsklar.dk så man kan roligt sige at vi i mange år har reddet på en bølge i kraft af den popularitet vi havde/har på Bryllupsklar :) Bl.a. derfor (ikke kun derfor) er det også godt at se at der er ved at komme lidt mere skred i forum igen, om end der er langt op til det aktivitetsniveau som der var for blot 2-4 år siden :)

Jeg skal ikke lægge skjul på at det lige på den front har været lidt som at blive bombet mange år tilbage med de mange Facebook-grupper der er kommet til. Der kan hvem som helst kan gå ind og kalde sig - erfarne - bryllupsdjs der, for det koster dem ikke noget. Men hvad - det er sikkert også meget sundt at konkurrere på "lige vilkår" og intet er så skidt at.... For min del - har det givet plads til at jeg i de sidste par år har kunnet begynde at spille på klub m.v. igen. Det er både sundt og ikke mindst et frisk pust at forny sig lidt og lave andet end at spille bryllupsfester og voksenfester weekend efter weekend  :) Det vil sige mange weekender hedder den klub/pub om fredagen og bryllup lørdag, så der er stadig plads til begge dele fremadrettet. :)

0

Vi bookede en DJ til min lillesøsters, der hed DJ Sono. Super god og dygtig og fik virkelig alle gæsterne med. Det er dog værd lige at få aftalt præcist hvor længe DJen skal være på, da dette gav lidt uoverenstemmelser.

Vi bookede gennem festguru.dk.

0

12 hours ago, Hensemutte said:

Vi bookede en DJ til min lillesøsters, der hed DJ Sono. Super god og dygtig og fik virkelig alle gæsterne med. Det er dog værd lige at få aftalt præcist hvor længe DJen skal være på, da dette gav lidt uoverenstemmelser.

Vi bookede gennem festguru.dk.

Det er en rimelig vigtig ting at få aftalt, ja :o 

Jeg ved med Diskobil, at de spiller i ret lang tid, jeg tror det er de færreste DJ's der tilbyder lige så lang spilletid uden at tage ekstrabetaling.

0

Annonce ♥

On ‎13‎-‎02‎-‎2020 at 0:18 PM, Ki Schou said:

Jeg ved med Diskobil, at de spiller i ret lang tid, jeg tror det er de færreste DJ's der tilbyder lige så lang spilletid uden at tage ekstrabetaling.

Se det er jo netop nogle af de ting som vi ikke mener må give bøvl på dagen :) På et tidspunkt spurgte en god kollega i et internt forum hvad vi andre ville gøre hvis vi havde lavet en aftale om at spille 4 timer fra 22-02 og de så først kom i gang kl. 23.30. Der var holdningen hos flere at de så ville stoppe kl. 2 da de jo var hyret til kl. 2. Faktum er at aftalen var uklar og tvetydig idet den jo ikke sagde noget om hvorvidt de 4 timer havde forrang fremfor sluttidspunktet. Jeg valgte ikke at sige noget, idet vi - og kunden - slet ikke har den slags problemer og kunderne behøver ikke at tænke i kroner og øre på dagen (i forhold til os).

Men jo; Det er ikke altid lige til at få DJs til at spille op til 12 timer og vi har af samme årsag vanskeligere ved at tiltrække DJ's end mange andre. Vi er så privilegeret derved at den lille håndfuld af folk vi bruger er nogle som vi har brugt i mange år. I øvrigt spiller jeg jo selv størstedelen af dem.

Der har da gennem årene også været nogle kolleger som har haft ondt et vist sted. Her kan det være svært at få dem til at forstå at det jo ikke betyder at vi spiller 12 timer ved alle bryllupsfester og så siger man bare pyt :) Der er steder hvor der er tidsbegrænsning og der er steder hvor festen "dør inden", herunder brudepar der skal låse af. Ofte gør jeg det når jeg kan se at festen er ved at "dø" og ved at brudeparret skal låse af, at jeg siger til dem at jeg små begynder at pakke noget af lyset sammen (det er alligevel lyst på det tidspunkt og ofte er de kommet til mig inden) så det kun er det primære der mangler til sidst : Pult, lyd og musik :) Det er da også før set at brudeparret lige har fået et lift hjem :)                

0