oktober2021

Kan brudepige være toastmaster?

3 posts in this topic

Hej!

Vi (mest mig :floejt:) er så småt gået i gang med planlægningen af vores bryllup til oktober næste år. Og hertil hører der sig - i hvert fald vores vedkommende - brudepiger og selvfølgelig en toastmaster. Mit store dilemma er, at jeg for det første har fire meget tætte veninder, jeg har kendt siden folkeskolen. Jeg kan ikke vælge nogle fra eller til, og derfor ønsker jeg at de alle bliver brudepiger på vores store dag. Derudover er den ene af dem den allermest oplagte til at være vores toastmaster - hun kender dem der skal servere til brylluppet, hun arbejder selv som tjener samt lærer, hun har bare overblikket og er samtidig sjov! MEN, "kan" hun godt være begge dele? Jeg ville allerhelst bare lade hende være toastmaster, men er sgu i tvivl om hun vil blive ked af ikke at være brudepige, at det måske betyder mere for hende? 4 brudepiger er bare også mange, når vi kun får omkring 50-60 gæster. 

Kan I komme med jeres erfaringer mm? :lol:

0

Annonce ♥

Hvorfor skulle hun ikke kunne være begge dele?

Da jeg så din overskrift tænkte jeg (farvet af at jeg kun har een brudepige) at det kunne komme i cambolage hvis hun både skulle hjælpe dig på toilettet OG holde overblkket igennem.hele festen - det ville jeg synes var meget at forlange af een person. Men når du har 4 brudepiger, så er der jo hænder nok.

0

Det ville jeg heller ikke bekymre mig om. Hvis hun har overblikket så kan hun også godt håndtere begge hverv :) Toastmaster holder jo typisk også pauser og er gæst helt på samme måde som gæsterne :)  

0