Guest Msk

Hvem holder ringene?

14 indlæg i dette emne

Hej fra mig....

Uh, hvor er der mange ting, man skal huske.....

Vi er kommet i tvivl om, hvem der holder ringene under selve vielsen. Jeg troede egentlig, at det var gommens "best man" eller far ved siden af ham, men til et bryllup i lørdags så vi, at ringene lå ved præsten.

Hvad gør I?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I vores tilfælde var det min kære svigerfar, som også var forlover, der holdt ringene. (Var spændt på om han havde husket dem, for han bliver nemt lidt forvirret, og det havde han søreme).

Jeg tror det er meget almindeligt at gøre det sådan. Har dog også været til et bryllup, hvor det var gommen selv, der holdt ringene.

Det er nok hvad man selv synes bedst om.

Hilsen Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi gav vores til kordegnen eller kirketjeneren (har ikke lige helt styr på hvem der er hvem udover præsten!!!!! ;) ) som så lagde dem oppe ved alteret men vi kunne også have beholdt dem og så have taget dem frem, når tid var....

Henriette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

:) .... Jeg tror der er mange måder at gøre det ¨på. I vores tilfælde tror jeg enten det bliver Lars bror (forlover), der gør det - eller også bliver det min 6 år gamle guddatter, som også skal være brudepige (blomsterpige) .. Men måske vores præst til den tid har en anden idé og så må v jo følge den :bed:

:bearhug: Trine

0

Del dette indlæg

Hej

Til vores bryllup lod vi vores 4 årige dreng komme op med ringene !! Han var så pavestolt, og snakker stadig om det !!

Tradition - så er det brudgommens forlover/far der har dem i lommen.

Men ingen siger I SKAL følge traditionerne, så gør hvad I synes er bedst !! Bare husk at fortælle præsten, hvem der har ringene i fald det ikke er den traditionelle person, der har dem !! Præsten skal jo give et tegn til vedkommende, om at han/hun skal lette :bearhug: og aflevere ringene !!

Knus fra Redhead

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer