mibz

Den Der Kysserunde...

40 indlæg i dette emne

Hej piger..

Vi sad lige og snakkede om den der kysserunde...

manden siger han er lidt lala med det, da han syntes det blir for meget hvis der er 5 kysserunder..

øhh 5??

Sagde til ham at jeg er sikker på der kun er 1 kysserunde, og ikke hele aftenen HVER gang en af os går ud.

Men hvad mener i er normalt?

Jeg tvivler da bare på folk gider flere gange.. og det ville jeg også syntes var for meget ...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror det er værst første gang den ene er væk. Men det kan sikkert godt løbe op i 3-5 gange.

Min stakkels HtB er meget lidt begejstret for det og desværre for ham er jeg sådan en der tit skal tisse og der er nok grænser for hvor hurtigt det kan gå med stor kjole på.

KH frk R

0

Del dette indlæg

Ja herhjemme er det også lidt så som så....

Jeg gider ikke... ville helst være helt fri.. Kæresten er lidt ligeglad men heller ikke for meget gider han...

Tror vi får toastmasteren til at frabede os det mere end en gang...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man kan jo lade folk gøre det en gang og så gå på toilet samtidig resten af tiden man sidder til bords.. Det er i hvert fald det vi har snakket om at gøre - for vi gider dælme heller ikke have 5 kysserunter og det kunne vores publikum sagtens finde på :cheerleader3:

1

Del dette indlæg

Ved vores bryllup fik jeg også ret mange (men tror dog ikke det var over 5?) - da gommen var ude og ryge ret ofte!! Men jeg synes nu også det er meget hyggeligt :cheerleader3:

Hvis I har DJ eller andet under middagen, så kan I jo bede ham om ikke at spille op til det. (ofte smutter enten bruden eller gommen, uden at gæsterne opdager det - vores DJ begyndte så at spille en bestemt melodi, så gæsterne blev opmærksomme på det)

0

Del dette indlæg

Vi taler også meget om de kyssserunder og det ender nok med vi frabeder dem. Jeg vil gerne at Søren for kysserunder for jeg syntes de hører til. Mit problem er at jeg ikke kan lide andre kommer for tæt og det kan ende med jeg bliver meget dårlig og kan få angst, jeg kan godt kramme mine venner.

Hvis jeg også skal have kysserunde skal det højst være 1 gang.

Men nu må vi se hvad det ender med.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hold da op... ER det godt nok hver gang en af os går?- det må da give en del uro?

Hmm, nå.. ja, man kan jo be toastmaster om at sige nej tak til mere end en runde, meeen, ved ikke om jeg

syntes det er lidt af en "partycrasher"..

Men som det blir sagt så må vi jo bare gå ud på samme tid...

0

Del dette indlæg

Først gad vi ikke den tradition og ville egentlig frabede os den. Vi besluttede dog at tage det som det kom - og det er jeg glad for. Tror vi hver havde 2 kysserunder. Så meget går man jo ikke rundt under maden. Synes det var fint og lidt hyggeligt :cheerleader3: - jeg er normalt ikke til hr. og fru Hakkebøf ting

0

Del dette indlæg

Hold da op... ER det godt nok hver gang en af os går?- det må da give en del uro?

Hmm, nå.. ja, man kan jo be toastmaster om at sige nej tak til mere end en runde, meeen, ved ikke om jeg

syntes det er lidt af en "partycrasher"..

Men som det blir sagt så må vi jo bare gå ud på samme tid...

Normalt vil det være hver gang én af jer går ud ja. Egentlig uro giver det normalt ikke for ofte er det noget som sker i pauser. Derfor vil toastmasteren heller ikke altid kunne styre det.

Hvis I helst vil undgå det mener jeg helt I bør frabede jer det. Hvis I siger ja til èn kysserunde vil folk have lidt vanskeligere ved at acceptere at det så er det.

0

Del dette indlæg

Jeg havde total selskabsblære under vores fest, så folk begyndte at komme med hints om at een af os skulle gå ud. Vi nåede derfor kun op på 1 runde og det var da faktisk meget sjovt. Når man bliver ramt af stemningen med kysseklokkerne og deslige, så er kysserunden egentlig ikke særlig slem.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var jo igennem det i går.....og jeg tror det blev 4 runder til hver.

jeg synes det er fantastisk - kys kan man jo ikke få for mange af :heart::):)

Det kommer jo også an på hvem i er. Hvis i ikke er til kram tror jeg det kan regulere sig selv lidt. Det sidste vi var til var med to ikke særlig 'krammeglade' og da kørte vi kun en runde lige meget hvor meget de vadede ud og ind.

Ellers tror jeg man skal frabede det helt, det med at bede om kun en tur vil nok ikke virke

0

Del dette indlæg

Til de bryllupper jeg har været til var det hver gang bruden eller gommen forlod lokalet under maden.

Jeg tror at vi lader folk bestemme selv hvor mange gange de vil op og kysse til vores bryllup, og hvis vi på et tidspunkt ikke er intereseret i det mere så ved vi at vores venner og familie vil respektere det. Og ellers gå vi da bare ud og tisser sammen ;)

0

Del dette indlæg

Hej Louise

Har efterhånden været gæst til mange bryllupper - en 10 stykker tror jeg.

Og HVER gang en af hovedpersonerne har forladt rummet, så er alle fra det modsatte køn drønet op for at kysse den tilbageblevne hovedperson.

Så jeg tror helt bestemt, at det er hvad I kan forvente.

Men hvis det ikke er jer, så få det meldt ud til gæsterne, det er der flere, der har gjort.

:heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Louise

Har efterhånden været gæst til mange bryllupper - en 10 stykker tror jeg.

Og HVER gang en af hovedpersonerne har forladt rummet, så er alle fra det modsatte køn drønet op for at kysse den tilbageblevne hovedperson.

Så jeg tror helt bestemt, at det er hvad I kan forvente.

Men hvis det ikke er jer, så få det meldt ud til gæsterne, det er der flere, der har gjort.

:cheerleader3:

Uha det var mange Ki :lol: Men ja ingen tvivl om at det er hvad man kan forvente sig hvis man ikke selv foretager sig noget aktivt. Jeg har det selv sådan at jeg lige sonderer terrænnet og afventer første kysserunde og hvordan parret har det med det, inden jeg hopper med på legen og nogle gange tæller ned når bruden er på vej ud af lokalet, eller får pigerne op af stolene når det er gommens tur til at forlade lokalet.

0

Del dette indlæg

Jeg troede faktisk at man havde kysserunde hver eneste gang at den ene ægtefælle forlod rummet... Sådan var det til det sidste bryllup, jeg var til. Men der spillede musikeren en "kysserundemelodi" for at gøre folk opmærksomme på at den ene var væk (der var buffet, så det kunne godt være lidt svært at holde øje med ellers) og hvis man så kun vil have kysserunde nogle få gange, så kunne man måske aftale med musikken, at de spillede "kysserundemusik" første gang man gik ud, og så ellers 2-3 gange i løbet af aftenen?

Der skal nok være en eller anden tante Olga, der spæner op og kysser hver gang uanset hvad, men jeg tænker at man lidt kan signalere til gæsterne, hvornår de må, vha. musikken. :balloons:

0

Del dette indlæg

Jeg havde kun 2 kysserunder, og jeg blev simpelthen nødt til at bede manden om at forlade lokalet ;) Jeg var ved at dø af grin hver gang. Synes det var SÅ hyggeligt. Vi sad ved runde borde, og første gang blev folk ved med at løbe rundet om bordet, så jeg fik 2-3 kys af flere af gæsterne :balloons: Her var dog også en del kvinder oppe og kysse mig, ikke kun mændene.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er nok nogle musikere og dj's der spiller en bestemt melodi og derved henleder folks opmærksomhed på kysserunderne. Det er både godt og ondt. Jeg bruger selv kun mikrofonen til at annoncere det hvis folk ikke selv opdager det og man kan se at det er ønsket. I lørdags (det var så til "TV3 bryllupsfesten") gik bruden ud to gange næsten lige efter hinanden. Første gang med en længere pause og anden gang sagde de (hendes følge) at det kun ville tage to minutter. Det så folk også 2. gang, herunder også de der ikke stod udenfor og jeg kunne se de var i tvivl hvorefter jeg tager mikrofonen og siger Skal vi lade ham slippe - ja - Da de så ikke er kommet tilbage umiddelbart efter går en af pigerne så i gang med kysserunden og et par andre følger efter.

Der skal man altså passe meget på som udøver og kunne fornemme hvad brudeparret vil/ønsker.

0

Del dette indlæg

Der er faktisk flere og flere som ikke er så meget til det og "op på stolene kyssene). Jeg havde et sådant bryllup i lørdags og der forholdt jeg mig helt passivt fodi bruden havde sagt at det ikke lige var hendes/deres kop te. Det var så også oppe på Laden på Sonnerupgaard og der er det sværre at se om en af dem forlader lokalet eller ej fordi det er så langt. Jeg kan faktisk ikke huske om der var kysserunder m.v. men tror det ikke.

0

Del dette indlæg

Jeg synes kysserunde-traditionen er så god!

Så kommer der også lidt liv og latter under middagen. Og at se billederne bagefter! Det er SÅ morsomt! Har et billeder fra mine brødres bryllupper, hvor man kunne se deres udtryk, når de fik kys - virkelig sjovt.

Jeg frygter bare lidt for mine brødre, når de skal kysse mig.. De kan finde på de værste ting! Hehe, men jeg glæder mig alligevel.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer