laurafnp

Laura&Dennis 7 Juli 2012 - Slideshow fra TinaLiv

165 indlæg i dette emne

Min (vores) planlægning.

Efter 8år sammen (d. 29/6-2003) friede min dejlige kæreste. ENDELIG !!!!

:loveshower:

Det skete på vores sommerferie i Italien. Og for at gøre det lidt mere romantisk, var det selvfølgelig i en gondol i Venedig.

Det var en fantastisk dag og en meget dyr tlf-regning rigere, eftersom jeg skulle ringe til ALLE i DK og fortælle den store nyhed.

Vi kom hjem en søndag, og om mandagen var kirken bestilt og efter 3 dage var stedet hvor festen skal holdes på plads.

Håber i vil komme til at kunne lide min tråd

:)

Laura

:heart:

Det praktiske

Bryllupsdato - 07/07-2012

Skjalm hvide hotel -

HER

Vielsen - Frederikborgs Slotskirke -

HER

Tema - Black&White -

HER

Festmenu -

HER - HER

Brudepiger - Pernille - Louise - Kristina - Thit

(Veninde - søster- veninde - veninde)

Forlover - Troels - Gommens ven

Brudesvende - Kevin - Rasmus - Nicki

(Venner)

Toastmaster - Kevin - Gommens ven

Gavekoordinator - Pernille - Brudens veninde

Fotograf - Tina Liv -

HER

Musik - darkmoon -

HER

Bryllupsrejsen - Bali -

HER

Outfittet

Kjolen - Benjamin Roberts -

HER

Ringe -

HER

Hår - STENDER -

HER - HER

DIY

STD -

HER

Bryllupsindbydelse -

HER

Receptionsindbydelse -

HER

Bordhæfte -

HER

Personlig chokolade -

HER

Favoræsker -

HER

Rekvisitter til fotovæg -

Fotovæg -

HER

Drinkskort -

HER

madskilte -

Redigeret af laurafnp
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Tema - Black&White

Er dog noget i tvivl om mine 4 brudepiger skal have sorte kjoler på. Er bange for det bliver for dystert. Havde måske tænkt mig nogle lyse sommer farver til dem.

Hvad synes i ??

post-55159-0-32396100-1319839776.jpg

Redigeret af laurafnp
0

Del dette indlæg

Synes temaer er fantastiske.. Men... Har det nok lidt ligesom Fønix - der er en grænse... :) Og hvis man synes ens brudepiger kunne være smukke i lyse sommerkjoler - så synes jeg bestemt man skal gå efter det - ens overordnede tema kan jo SAGTENS være b/w alligevel.. I min verden betyder et farvetema ikke at ALT skal passe ind, at man skifter toiletpapiret ud fordi det ikke passer til temaet, eller ens onkel blir bedt om at skifte slipset i indgangen fordi han havde glemt temaet.. :lol: Tag det fra b/w du sys der er fedt - og gør så dagen til JERES dag - inkl. Sommerkjoler and All... :heart:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes temaer er fantastiske.. Men... Har det nok lidt ligesom Fønix - der er en grænse... :) Og hvis man synes ens brudepiger kunne være smukke i lyse sommerkjoler - så synes jeg bestemt man skal gå efter det - ens overordnede tema kan jo SAGTENS være b/w alligevel.. I min verden betyder et farvetema ikke at ALT skal passe ind, at man skifter toiletpapiret ud fordi det ikke passer til temaet, eller ens onkel blir bedt om at skifte slipset i indgangen fordi han havde glemt temaet.. :lol: Tag det fra b/w du sys der er fedt - og gør så dagen til JERES dag - inkl. Sommerkjoler and All... :heart:

:griner:- Toiletpapiret passer jo, det er hvidt :lol: Men nej, så ekstrem er jeg heller ikke med temaet.

H2B vil IKKE have sorte kjoler ! Så det bliver en sommerfarve til brudepigerne :)

Redigeret af laurafnp
0

Del dette indlæg

Det bliver nok sort alligevel til pigerne :thumbsupsmileyanim:

MEN :help: vi skal snart se på ringe. Og jeg er SÅ meget i tvivl. Min dejlige H2B, købte den fineste forlovelsesring i guld. Det ska siges at jeg kun har smykker i hvidguld ell sølv. Så er så meget i tvivl over hvad vores vielses ring skal være. Jeg er ikke til at blande guld og hvidguld i en ring.

:fløjt:

Har i evt. forlovelsesring i guld og vielses i hvidguld ell. omvendt??

Redigeret af laurafnp
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer