MEweinreich

Mia & Christian, 18/08-2012, Møde med Fotograf

148 indlæg i dette emne

Min tur, min tur ;)

Tænker at det må være tid at begynde min egen planlægningstråd - har dog aldrig prøvet det før, så i må lige bære over med mig ;) Men tror det er bedst, så jeg ikke får snakket bryllup hver dag på arbejdet (stakkels kollegaer - hehe)..

:cheerleader3:

:cheerleader3: :cheerleader3:

Men en præsentation af os ville nok være på plads

:)

Mit navn er Mia og er 28 år og jeg bor sammen med min kæreste gennem snart 5 år som er 30 år.

Vi mødte hinanden på en internet-dating-side hvor vi hurtigt fik arrangeret en "live" date og så gik det ellers bare derudaf og nu er han h2b.

Nytilflyttere

Vi flyttede fra københavnsområdet til næstved for 2 år siden, så alt er stadig meget nyt hernede. (vi flyttede herned da min h2b er igang med af købe firma og deraf også arbejder her). Nu er det så min tur til at pendle til roskilde hver dag.

Frieri

Han friede da vi var på ferie i oktober i det hus vi havde lånt. Vi havde arrangeret en hyggeaften hjemme med lufttørret skinke og lækker cava (kan varmt anbefales at prøve hvis man er i spanien). Husets eneste cd der ikke var klassisk var Elton John (tænker om det var planlagt, hehe), så den blev sat på. Vi tændte et par sterrinlys og lavede en rigtig kæreste-aften. Nå men en cd stopper jo på et tidspunkt, og det var min tur til at tænde den igen. Det tog lidt tid, da anlægget drillede og da jeg endelig fandt ud af det havde h2b sneget sig ind på mig og sad på knæ bag ved mig med en ring i hånden.... og jeg begyndte at tudbrøle .. mens jeg fik fremstammet et ja.

A++++++++ for det frieri

:)

Så har jeg fundet ud af at linke

:) hvor herligt.. tak til den super guide :thumbsupsmileyanim:

Alt der er rødt - kan klikkes på.

Dato: 18-08-2012

Kirke: Herlufsholm kirke

Bryllupsbudget: Startede ud med: 45000

men ender nok med 75000 (58000 fra egen opsparing og resten fra min familie)... UPS..

:blink:

Antal gæster: inviterede 51 til festen / flere til kirke og reception

Receptionen: hos h2bs firma

Musik: Bliver anlæg, da band er noget af det vi måtte skære væk.

Transportmiddel: Jaguar

Makeup - Care Clinique i Næstved

Hår - Min lokale frisørpusher, Toka salon

Brudgommens tøj : Når han ikke må se min kjole, må jeg ikke se hans tøj,

så det kan jeg ikke vise.. hehe.. stoler nu på at han ikke finder noget helt hen i hegnet..

Borddekorationer: druknede blomster

her

på forhånd tak til alle jer der vil lægge øje til :)

Mia

Juhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu, glæder mig til jeg skal giftes

:loveshower:

:iloveyou:

Redigeret af MECjensen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Receptionen

Vi har tænkt os at afholde reception efter vielsen i min h2bs firma her i næstved.

Idéen er at alle andre vi kender der har lyst til at komme og se vores bryllup også får lidt hygge efterfølgende.

Da vores bryllupsfest bliver afholdt uden børn, kan de så komme med i kirken/reception og blive afhentet inden festen.

Det vi har tænkt er at købe 2-3 mindre chokoladefintæner, har set nogen der indeholder 1,5 kg chokolade hver.

Så skal det så være med både lys og mørk god chokolade og så MASSER af lækker frisk frugt.

som drikkelse vil vi servere bobbelvand, nok iform af Asti som vi henter shopper i Tyskland sammen med alt det andet.

Da vi skal giftes kl. 14.00, så har de fleste nok spist frokost, så tænker at lidt sødt vil gøre godt :)

MinicreamChocolate.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa

Vi skal selv giftes i den smukkeste kirke nemlig herlufholm 14 dage før jer.

Vi bor ikke længere i Næstved men har mange relationer til netop den kirke.

Hvor har i fundet de chokoladefuntæner? Jeg er helt vild med dem!

MVH

Karina

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Idéen med vores bryllup..

Vi begge, er ikke til den helt store suppe/steg/is fest med taler og sange... synes det bliver lidt kedeligt og stift i længden .. Så istedet vil vi bare have en kanon god fest uden alt det der..

Kirken og reception bliver rimlig traditionel.

Vi udsender save the day kort, så vi kan få folk til at reservere dagen allerede nu :) (inspiration fra forrummet her med automatfotos, genial idé)

Invitationen bliver også udsendt i en lille hjemmelavet boks med et lille kort hvorpå der står en hjemmesideadresse samt brugernavn og password, og så kan alle så gå ind på nettet og se invitationen :) (skal nok få skrevet herinde så snart jeg kommer igang med det)

Festen bliver uden bordkort, bare pyntet op så gæsterne kan sætte sig hvor de har lyst eller stå op..

Vi siger til gæsterne at det er uden taler/sange :)

Maden tænker vi skal være tapas, da han friede i spanien og vi begge har en kærlighed til det spanske køkken ..

Musikken bliver eget anlæg/højtaler (min h2b er højtalernød, så han får lavet det helt rigtige setup) med masser af sange at vælge imellem. Vi har været inde over at skulle hyre en DJ eller jukebox, men da dette er en ting vi kan spare lidt på til fordel for mere fest er det sansynligvis det vi gør.

Bryllupskage skal der være samt brudevals ;)

Jeg laver nogle små favoræsker til gæsterne med små nødvendigheder :loveshower:

Budgettet er ikke det største men forsøger at strække det så langt jeg kan.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes at der lyder som et alletiders bryllup - netop fordi det er ud fra jeres drømme og ønsker! Det afspejler festen :) og netop fordi jeres gæster bliver informeret om det vil de jo også gøre alt for at gøre jeres dag perfekt (hvilket jeg er sikker på den bliver :loveshower: )

0

Del dette indlæg

Så har jeg endelig lidt tid igen :) Jeg arbejder i butik, så min december er FYLDT med arbejde, indkøb og så lige alle de julefrokoster mm man skal presse ind - og så stadig lige huske at se alle :wink:

Men det er lykkedes os at få presset en aftale med en fotograf ind. Mine første tanker faldt på bl.a. voresstoredag.dk som da har nogle fantastiske billeder og lign. fotografer, men kom lidt væk fra dem igen da vi ikke har alverden af penge at gøre godt med.

Vi har spurgr rundt og søgt en del.

Til vores dejlige overraskelse fik vi at vide at mine forældre gerne vil give 6000 til en fotograf som bryllupsgave, og det er bare fantastisk :) så jagten gik ind på en fotograf hvor billederne var gode til den pris :)

Min h2b og jeg har snakket lidt frem og tilbage om hvor læange vi gerne vil have en fotograf hængende og det blev til at vi skulle finde en fotograf til før/under/efter vielsen + lokationsbilleder + reception incl. billeder af hhv. os og min h2bs familie, os og min familie og så et af os og hele den samlede familie ..

Til festen efterfølgende vil vi så uddeligere fotoopgaver til vores gæster og så vil jeg lave en fotovæg hvor gæsterne selv kan slå sig løs :)

Valget på fotograf er nu truffet og det bliver Birk-foto .

Han er en ung deltidsfotograf og så er han her fra Næstved. Da vi er tilflyttere hjælper det os meget at have en fotograf der ved hvor der er godt at tage billeder (og han vil sende os en lokationsliste så vi kan gå nogle ture og beslutte os for hvor vi vil have taget billeder). Vi havde samtale med ham i sidste uge og han lyder dejlig reel og han tager nogle gode billeder, og han havde flere billeder med til samtalen end han har på sin hjemmeside. Den helt præcise pris for det hele har vi endnu ikke fået men ligger omkring 5500-6000 kr.

Bliver spændende at se hvad der bliver ud af det :)

0

Del dette indlæg

Brudepigekjoler

Så er brudepigekjolerne hjemme. :) har valgt at have 2 brudepiger (voksne). Det er begge nogen der betyder meget for mig, og synes idéen om brudepiger er hyggelig..

Men så blev kjolerne valgt, købt og prøvet og de er bare kanon flotte i dem, og må sige at kvaliteten er rigtig lækker. (de er fra ellos.dk)

Min idé er lige at finde en sød bolero til kjolen også.. :)

Her lige et modelfoto:

ells_1327747_m3.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer