Victoria.11

Bryllup 25.01.2014 <3 Billeder fra fotografen! All done now:)

715 indlæg i dette emne

Beretningen

Det færdige budget

Vores bryllup d. 25-01-2014


Budget ca. 60.000kr.

Overordnet


Tema: Vintertema med snefnug og ugler. Farver: Isblå, sølv, hvid.


Gæsteliste: 56 pers.



Reception: På festlokationen.



Fotograf: Expo foto. RHbilleder


Bryllupskørsel: Evt. rød veteranbus, ellers vores egen bil.


Bryllupskage.


DJ


Vielsesringene. Tanker om ringene. Ringe evt. fundet. Ringe bestilt. Ringene er kommet hjem.


Bryllupsrejse. Tanker om miniophold. Mini ophold er bestilt.


Wedding App.


Pynt.


Menu: Menuforslag. Den endelige menu.


Drikkelse.


Blomster. Hvide roser, krysantemum og brudeslør. Svigermor laver dekorationerne



DIY projekter.


Invitationer. Prototype. Det færdige resultat.


STD kort


Favors Det færdige resultat


Bordpynt.


Kysseklokker


Bordhæfter. Prototype. Forløbet. Det færdige resultat


Slikbuffet. Første tanker. Slik. Slik 2. Banner. Slikposer


Kirkehæfter. Prototype. Endelige resultat.


Fotovæg: Proops


Gæstebog


Ris til kirken sørger brudepiger for.


Gavebord m.m.


Bordplan/planche.


Toiletkurve


Gaveliste




Bruden:


Kjolen. Første stadie. Update. Kjolen er købt!


Smykker.


Sko Sko


Undertøj.


Headpiece. Første køb. Krise Løsning på krise. Headpiece er købt!


Hår. Inspiration. Frisør sprang fra. Ekstensions er købt. Frisør er booket.


Taske


Makeup : Ordner selv. Frisør er booket.



Gommen:


Tøj



Blomsterpiger og brudepiger.


Headpieces


Kjoler. Været ude og kigge.


Sko




Andet:


Polterabend med beretning!




Personer på dagen


Gom. Jep ham har jeg tjek på :thumbsupsmileyanim::biggrin::a1221:


Toastmaster. Min bedste veninde.


Forlover : H2B bedste ven.


Brudepiger. Min bedste veninde + søster.


Blomsterpiger. Niece og vores datter.


Hvem sørger for overordnet tidsplan på hele dagen : Toastmaster.


Barnepige. Hun skal med til festen, og familie hjælper med at se efter hende, og hun bliver så puttet i seng i tilstødende lokale når hun bliver træt. H2B mormor og morfar tager hende med hjem efter festen.

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev STD kortene færdige, og her er resultatet med blærerækken thumbsupsmileyanim.gif

Egentlig ville jeg ha bestilt små magnetkort inde fra vistaprint, men hold da op en hamper pris alligevel, når porto løb oveni. Så bestemt mig for selv at prøve, og syns selv resultatet er blevet ret godt smile.png De er lidt større end visitkort størrelse, og ja, så er det jo så meningen at folk bare kan hænge dem op på deres køleskab uden de fylder alverden.

Redigeret af Victoria.11
3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mega god ide. Jeres kuverter ligner vores på en prik. Har i printet på laserprinter?

Har selv lavet skabelon til kuverterne fra bunden, skåret og limet så det godt klaret hvis de er ens, haha :lol::griner:- Tror bare vores er en alm printer faktisk :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ja vi har så bare købt vores :rolleyes: Men papiret ser meget meget ens ud. Sølv, med glat overflade.

Altså en Inkjet printer? Vi har nemlig "kun" en laserprinter og en fotoprinter, og vi har printet vores adresser på kuverten, på laserprinteren. Jeg ville også gerne printe frimærkerne på, i stedet for at klistre dem på - jeg kan nemlig heller ikke finde noget papir jeg syntes er godt nok til frimærkerne.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak CilleTX :-) faktisk fik jeg ideen til uglerne af en anden herinde som bruger dem i et lilla tema, blev helt forelsket i dem, syns de er så fine og passede lige til os, så gik på jagt efter dem og ændrede dem til 'sneugler' istedet så vi kunne bruge dem i temaet, hehe :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Fuglebek! :)

Har idag spurgt min bedste veninde om hun vil være toastmaster, og det ville hun enormt gerne! Hun blev helt rørt over at vi havde tænkt på hende og hun vil tage det som en ære at have sådan en stor plads i vores bryllup! :blush::loveshower:

Puha etsy og ebay ruinerer mig vist inden året er omme.....hold op hvor har de bare mange fine ting.....kan lige vise dagens indkøb :thumbsupsmileyanim: Har allerede modtaget perzonalized satinbånd til favoræskerne og snefnug brads, men de bliver først flashet når favor æskerne står klar. Så har jeg modtaget pakkeseddel på at min taske er kommet, så den kan jeg hente på mandag....åh glæder mig til at se den!

Først my something blue perle, hvor der bliver ingraveret vores bryllupsdato, og så er det meningen jeg vil have sat den i et bånd og så i brudebuketten. Efterfølgende kan den bruges som charm i en halskæde eller et armbånd som minde. Det var en ide jeg faldt over for 1 års tid siden, og vidste bare med det samme, at jeg ville have sådan en perle i min brudebuket :blush:

post-65259-0-60153100-1362261997.jpg

Og så er der købt stickers til under skoene....24kr incl fragt :thumbsupsmileyanim:

post-65259-0-97480000-1362262025.jpg

Og sidst men bestemt ikke mindst....SKO!!! :cheerleader3: :cheerleader3: Orhhh me love og faldt bare pladask for dem! Syns de er SÅ lækre og SÅ fine!!! Glæder mig helt vildt til at modtage dem og se om de passer mig og er lige så fine i virkeligheden.....ellers kostede de kun 208kr incl fragt :thumbsupsmileyanim: (ELSKER EBAY)

post-65259-0-33902200-1362262041.jpg

1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak skal I ha alle sammen, det er dejligt at vide der er nogle der følger med i alle de kedelige ting man plaprer om herinde, hehe, så tak fordi I gider følge med og ikke mindst at I giver respons i min tråd :thumbsupsmileyanim:

Her kan I se en prototype af mine favors og hvad der skal i dem.

(hvem sagde perfeksionistisk med billederne.....skulle lige ha en Haribo med, så printede sq lige en ud :biggrin: )

Overblik af favor forløb :rolleyes:

Favors indkøb.

Karton.

Personlige satinbånd.

Snefnug brads.

Silkepapir.

Runde navneskilte.

Favors indhold

Panodiler.

Plaster.

Tandstikker.

Børnecitater.

Personlig chokolade.

Haribo miniposer

Forløb

Er færdige. Find link i første indlæg til blærerækken :-)

post-65259-0-21113200-1363682607.jpeg

post-65259-0-63277100-1363682615.jpg

Redigeret af Victoria.11
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh ringede lige til det sted hvor vi gerne vil holde vores fest for at høre om datoen var ledig og for at aftale møde og rundvisning. Datoen var ledig, så skønt, så den er blevet forhåndsresereret. Og imorgen eftermiddag skal vi ud og snakke med dem....er meget spændt på det og bliver godt at få nogle detaljer på plads :-)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig fin enkel favorboks :c)

Billeder til festen; hvad med at bruge det tip herindefra som handler om at indkøbe en bunke brændbare CD/DVD med kassetter og lægge i en kurv med skiltet: "tag med hjem og send dine billeder fra festen til (adressen) - mange tak :c)"

Der er altid så mange der har (mobil-)kameraer med og tager masser af billeder.

/Jesper

Lige præcis denne havde jeg selv tænkt til mit bryllup, men som min forlovede så fint sagde, hvor mange har lige en brænder der hjemme? Det er langt fra alle!

Men alle har et USB stik... Desværre koster USB nøgler bare en krig :(

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Rigtig fin enkel favorboks :c)

Billeder til festen; hvad med at bruge det tip herindefra som handler om at indkøbe en bunke brændbare CD/DVD med kassetter og lægge i en kurv med skiltet: "tag med hjem og send dine billeder fra festen til (adressen) - mange tak :c)"

Der er altid så mange der har (mobil-)kameraer med og tager masser af billeder.

/Jesper

Lige præcis denne havde jeg selv tænkt til mit bryllup, men som min forlovede så fint sagde, hvor mange har lige en brænder der hjemme? Det er langt fra alle!

Men alle har et USB stik... Desværre koster USB nøgler bare en krig :(

Ja den med brænder havde jeg også tænkt....det får de bare ikke ordnet så :(

Usb stik var selvføleglig en god løsning....men må se om jeg kan finde dem billigt et sted.....tænker også at det ikke er alle der skal have en, for 1. tror det er langt fra alle som gider bruge tid på at overfører billeder til os desværre, de får det bare aldirg gjort, og 2. tror vi bliver for overvældet hvis alle 35 gæster kommer med 100-200 billeder hver :griner:- Men tror jeg vil vælge nogle bestemte gæster som får sådan en lille nøgle ved deres plads :thumbsupsmileyanim: Tak for tippet!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så har vi været ude og besøge den kro hvor vi vil holde festen, og den er hermed booket! Er helt overvældet over hvor godt det bliver, hehe!

Men for at nævne nogle af tingene....

  • Prisen er fast UANSET om der bliver festet til den lyse morgen (incl vin, vand, øl). Couvert prisen er 629,- :thumbsupsmileyanim:
  • De har en fin lille bar, som vi gerne må bruge som vi har lyst til. Dvs vi må gerne selv tage en bartender + sprut med, uden vi skal betale ekstra for det (proppenge) KÆMPE PLUS!!!
  • Maden er intet mindre end FANTASTISK derude....lige vores stil, god lækker 'alm' mad. Har været til en fødselsdag derude, og aldrig i mit liv har jeg været så mæt som jeg blev den aften :biggrin:
  • Kroen er simpelthen så hyggelig og flot.....

Jamen er bare SOLGT! Og det er så skønt at have feststedet på plads nu! :cheerleader3: :cheerleader3:

Hvis nogle skulle være interesseret i at høre hvor det bliver, så er det Hoed kro :biggrin:

post-65259-0-32581400-1362412168.jpg

Der kommer runde borde op istedet for de aflange. Og scenen som I kan se nede for enden blir fjernet, bagved er der høje vinduer (vistnok udgang til terasse/have).

post-65259-0-93998500-1362412281.jpg

Det mindste af lokalerne man kommer ind i først, hvor velkomstdrinken serveres. Derfra er der en kæmpe skydedør ind til det store lokale hvor vi skal spise. Denne dør er lukket, indtil vi skal sætte os til bords.

post-65259-0-64594100-1362412376.jpeg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer