peddy84
Medlem-
Antal besvarelser
201 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af peddy84
-
Jeg prøvede 5 men det var også fordi jeg havde sat en max pris, så der var ikke så mange at prøve men var i 2 butikker
-
Jeg har fundet disse: http://www.dba.dk/oereringe-soelv-oereringe-ste/id-76487623/ http://www.*FORRETNINGEN ER UDELUKKET FRA VORES SITE*/shop/eksklusive-oerehaengere-6464p.html http://www.trendsales.dk/listings/julie-sandlau-bla-drabe-og-zirkonia-sten-super-flotte/22368842?pn=11&rt=ssr&road=sort_gallery&search=dr%c3%a5be+%c3%b8reringe&status=1 Håber dine når at komme med posten
-
prøv denne hjemmeside, der er amatør fotografer man kan skrive der inde hvad man søger har gjort det selv og fik 7-10 tilbud den første dag, man kan se derinde hvad de forskellige har lavet http://www.fotostart.dk/forum/viewtopic.php?t=23
-
Jeg regner med at skal have lavet vores i weekenden men hvor meget bånd binder i om?
-
Har prøvet de gennemsigtige stropper en enkelt gang og på grund af varmen var de næsten smeltet ned i huden så udover de bare ikke ser særlig smarte ud kan de også bringe smerter
-
Tak alle sammen i er så søde glæder mig helt vild kan slet ikke beskrive det og det bliver nogen vildere og vilder sommerfugle der kommer for hverdag og der er stadig en måned, så det ender nok med at jeg letter helt inden :) Er så spændt :) :loveshower: og er bare så vanvittig forelsket i HTB :a1221: Må heller hoppe i seng og pleje helbredet (har mistanke om en mulig PA på lørdag da forlover der er bosat i KBH er i sommerhus med hans kone i jylland og der skal de være til fredag)
-
Tusind tak vi er også helt vilde med dem
-
Øv øv er rigtig ked af at høre
-
Brownie med rørt is og skåret frugt med 2 chokolade fontæner der laver små chokolade springvand bryllupskagen servere vi sammen med velkomstdrinken og hvis der er noget tilbage bliver det serveret til kaffen
-
Du får også lige en velkommen til her
-
Velkommen til
-
Der kommer også lige et forsinket velkommen fra mig Fedt med keramikken og tæpperne Er helt vild med din kjole Håber det kommer til at gå godt med knæet
-
Super smuk kjole
-
Kan anbefale denne hjemmeside http://www.fotostart.dk/forum/viewtopic.php?t=23 Der kan du skrive hvad du søger det er amamtør fotografer hvor man kan se hvad de har lavet, jeg fik 7-10 tilbud samme dag jeg slog noget op
-
Hvis du stadig står og mangler en kan jeg anbefale sanggaven.dk hun har en fantastisk stemme
-
Tusind tak Ja vi er rigtig spændte begge 2 ja det er bare en masse små ting og bekræftelser vi mangler Men kan begynde at mærke nerverne og sommerfuglene
-
MILEPÆL: 1 MÅNED TILBAGE Har købt gæstebogen i dag, den skal blot gøres lidt ved så er den klar også har je fået købt sort karton til bordkort og bordplanen så nu kan borkortene blive lavet færdigt. Har lige fået ja fra noget af HTB familie, som skal komme og servere (de skal ikke med til festen det bliver nærmeste venner og familie) Skal ned og købe tyl i morgen til risposer Så der bliver noget at lave i weekenden med mindre at vi pludselig bliver hentet til vores PA eller ikke er raske HTB og jeg render rundt og er begge små syge ikke særlig fedt da vi begge lige er begyndt i skolen igen og har en masse der stadig mangler
-
Er vild med kjole 1, 2 og 4
-
Hej alle brude Jeg var nede i byen i dag og fandt den perfekte morgengave til HTB et ur fra police, jeg havde tænkt på at få det indgraveret med teksten: Din forevigt Eller Din forevigt Lone Problemet er at der står en masse på bagsiden og det ville ikke blive særlig tydeligt eller pænt men der er mulighed for en indgravering på venstre side af uret men bliver det for meget? Eller kan man godt det? Alternativet er at vente til vores 1 årsdag med at få den indgraveret, der skal han have et album med bodouir billeder i :-) så tænkte det måske var en mulighed :-)
-
Tusind tak for dit svar ja begge ringe er også indgraveret med navn og dato Tror jeg køber uret i morgen også, kan jeg altid overveje indgravering De har kun et i butikken og har kigget i alle guldsmede i Vejle efter et magen til hvis det andet nåede at blive solgt men der var ikke nogen der havde en magen til. Og billedet gør det ikke retfærdighed det er meget meget flotter og feder i virkeligheden
-
Kan varmt anbefale ham her: http://www.jsfoto.dk/ Vi bruger ham selv til vores bryllup og har været til et bryllup hvor han var fotograf super proffesionel og ikke særlig dyr heller Vi skal kun bruge ham til kirken også til par billeder :) så der er stor chance for at ha kan den dag :) og der er i Vejle :)
-
De er rigtig fine hvor meget ris har du puttet i?
-
Vi laver også selv risposerne med hvad størrelse klipper i tylet i? jeg havde tænkt mig bare at lave dem firkantet. Laver i dem med 1 eller 2 lag tyl?
-
Lille opdate mere På nuværende tidspunkt mangler vi: At HTB henter sit tøj - på fredag At jeg prøver kjolen mandag 5.9 efter den er blevet tilrettet og henter kjolen den 9.9 De sidste bordkort - som bliver færdig i denne uge Bryllupskagen skal laves Jeg skal have farvet hår + en prøveopsætning mere Have snakket med blomsterhandleren en sidste gang Have bekræftet duge Gæstebog skal laves Samtale med præsten Risposer skal laves Have købt de sidste ting til DIY projekterne Servietter skal købes + foldes Brudevalsen skal øves - hvis HTB kan blive overtalt til det