slottesnelly

Medlem
  • Antal besvarelser

    167
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af slottesnelly

  1. smukke sager du har i tankerne. du har en super smag
  2. den er super flot. men ser lidt svær ud. men prøv da, der er jo ingen af gæsterne der ved hvordan den skal se ud, og du sætter dit eget præ på den.
  3. uhh er jeg den eneste der liiige blev en anelse nervøs når man er til prøve vielsen?? syntes lige pludseligt der er meget man skal.... uhh
  4. vi skal giftes kl 13. og ca kl 14 er der fælles foto foran kirken. ca. kl 15 - 15.30 skære vi kagen for:O) vi har valgt at folk skal nyde kagen på tom mave og så går vi til bords kl 18.- 18.30 så har folk også samlet appatitten igen
  5. woooooooooooow sikke gudeskøn og utrolig smuk du er. din mand er en meget meget heldig mand. den er virkelig skøn din kjole. smukt smukt smukt
  6. i dag skal der købes: plaster (ekstra hud til mine fødder) hår sprey sminke strømpebukser til pigerne knapper til manden såååå er det vist ved at være det sidste
  7. nu er det jo lige oppe over vi skal bruge vores;O) men efter den 16 april sælger jeg gerne ;O) manden min skal have en smuk lækker habit skjorte på med ekstre bredde ærme kant. også er kraven super smuk til dt puffede slips jeg har fundet. han skal så også have en råhvid vest på, og hans jakkesæt. han bliver sååå fin så fin 699,- for skjorten 400,- for slips 599,- vesten sådet var ikke så dyrt igen. han får så om morgenen knapperne til tøjet:O)
  8. Jeg kender flere, som i løbet af aftenen har fortalt, så ingen var i tvivl, at de på ingen måde ville have revet i deres slør. DET KAN JEG OGSÅ GODT FORSTÅ, JEG ER OGSÅ MEGET ØM OVER MINE KØBTE SMUKKE SAGER, OG HAVDE JEG KØBT DET SLØR SOM SÆLGEREN FANDT TIL MIN DAJEG PRØVEDE KJOLEN, OG SOM KOSTEDE HELE 2700,- BOB JAAA SÅ SKULLE IKKE ENGANG MIN SØSTER NÆVNE AT DER SKULLE KLIPPES IDET, UUUHHHH HAAAA DER ER JEG FOR SIPPET;o)
  9. JEG FÅR SELV SYET DENNE, BARE I RÅHVID DEN VILLE DA VÆRE SUPER SØD TIL DIG:o) OG FORRESTEN HAMMERNE SMUK KJOLE
  10. fandt mit slør på tilbud ved lilly til 250,- såriv riv riv det er ok med mig
  11. hvor ser det fint ud:O) hvor fandt den en lille klokke henne?
  12. og ser nu det er SAMME DAT VI TO SKAL GIFTES;o) HI HI HI sååå god dag til dig, er du stresset nu??
  13. jaaaaa så fik vi et billede tæt på) ihh den er da bare skøn den kjole. mit bryllup er også om små 3 uger:O)
  14. vi starter også kl 13 da vi har ½ time til og fra kirken til feststedet:O) det er særligt med kirken ikke;O) så er det lidt tættere på
  15. wow den ser skisme smuk ud. men kan du ikke lige få en til at tage et billede af dig;O) så du rigtig kommer frem i den:O) hvordan er den i ryggen? elsker sådanne kjoler, de er sååå skønne
  16. hvor bliver i da bare fine:O) smukt:O)
  17. nu har jeg set din kjole et par gange, og ihh den er bare smukkere og smukkere for hver gang jeg kommer herind og kigger:O) det er en rigtig smuk kjole. kan du ikke lige hoppe i den, så vi kan se dig i den også)
  18. også lige et at de skønne gave æsker
  19. havde jeg ikke lovet at i måtte se billederne af vores indbydelser og de små gave æsker;O) her er de så
  20. måååååløs ej hvor er de smukke. vildt smukke såå smukke at jeg simpelthen har valgt at lave min kage magen til bort set fra at min kommer på stativ;O) men ihh hvor er de flotte
  21. heeej ja jeg fandt en rigtig polakker som ville hjælpe:O) og det er nu gjort:O) tak for hjælpen
  22. Synes det er SÅ sejt gjort, turde ikke selv da jeg ved mange ville blive skuffede og sure osv, men er så enig i at det er respektløst! synes det er fedt du gør det. jeg er også et rådent surt muggen løg. har knoklet for at lave smukke invitationer, har hørt landet rundt for at aflevere dem personligt. skal betale 900,- pr. kuvert så vil jeg sapsumeneskuindih..... også have folk LÆSER S:U fristen!!! havde su. frist her den 25. marts!! 4 manglede at give svar!!! det bliver jeg så sur over. de to af dem er mandens bedstefar og hans kone. de andre er mandens faster og onkel!!! MANDEN ringede så til hans bedstefar og de kommer så begge to. og manden sendte en sms til hans faster og de har ikke svarte på den! SÅ DE KOMMER BARE IKKE MED. det er meget respektløst er min mening!!
  23. hej du:O) jaa jeg må da indrømme jeg er et mirakel;O) efter 4½ år med 3 iui 2 ICSI forsøg. (fik tvillinger ved 2 icsi) så her efter min GB op. troede jeg at jeg havde lidt blærebetændelse meeen nej det var en 9 mdr sygdom:O) jeg hadede før hen når lægerne slog mig i hovedet og sagde .: TAB DIG!!! TAAAAAB DIIIIIG jamen for h... det prøver jeg jo også....... men det er sååå svært med pco men det virker! det kan jeg jo se:O) min pco er væk nu, og min hårvækst er også meget under kontrol. og førhen kom min mens til tiden. men kæmp søde, hver kg. er en sejer og tættere på målet. nu ved jeg ikke om du vejer for meget, for selv små tynde piger kan have pco og det er meget svære for dem. ønsker dig held og lykke ihvertfalde. og spørg endelig hvis du vil vide noget Jeg har tabt 12 kg det sidste år, men det er desværre kun toppen af isbjerget. Jeg har aldrig haft min mens regelmæssigt 1 - 2 gange om året, men efter jeg er kommet på 4 x 500 mg methformin er jeg på 3 gange årligt, så det går da den rigtige vej. Vi har valgt at vi det næste stykke tid (frem til vores bryllup) lægger projekt baby på hylden, for kan ikke rumme det i mit hoved. Men endnu engang tillykke med din 9 mdrs sygdom igen tak:O) flot med 12 kg helt af dig selv:O) jeg smed på 5 uger 8 kg, ved kun 3 nupo shaks om dagen. (samråd med en diatist) det kan lige give dig et lille ekstra spark på vægten pøj pøj
  24. hmmm juni ikke? hmmm jadet er lidt svært at få de der blomster. men hvad med en mini solsikke i gylden brun/orange eller denne http://www.primafroe.dk/product_info.php?cPath=5&products_id=1054&osCsid=684506dfc93ace9101cc15c0ac832bea kunne da være sjovt at dyrke dine egen også få en blomster handler til at samle den. (jeg har fået den ide at min buket skal samles afhvide roser, og så har jeg forhørt mig på facebook ved alle venner om de har hvide orkideer de vil donere fra deres stuer:O) så er der en veninde buket jeg har den dag