tanteette

Skotten og fynboen 23.06.12

115 indlæg i dette emne

Nå, vil i gang med at få alle mine tanker på skrift:

Kæresten har endnu ikke friet. Men vi er helt enige om, at det snart skal være. Vores største udfordring er økonomien, så derfor bliver det først i 2012. Tror det bliver 30.06.12

Første EDIT: Nu har vi booket Tonneshøj den 23. juni. 2012 (Så kan han blive gift med en heks :)

Vi vil gerne holde en stor fest for en masse mennesker. Ikke noget fint prinsesse-agtig, men en dejlig fest med god mad og live band. Derfor satser vi meget på at sted, hvor folk kan overnatte... :cheerleader3: og skål!

Foreløbig satser vi på Tonneshøj,som er en spejderhytte med plads til 80 overnattende gæster. Det er bestemt ikke fancy, men det er stort og rummeligt!

Vi sater på at folk skal gi' et sted mellem 50-100 kr pr.person for at overnatte (med morgenmad). er det for dyrt??? Det ligger laaaangt ude på landet, så ved ikke om det er en slags tvungen overnatning???

Vi mangler alt andet! Men snakker en hel del om det!

Har allerede gjort mig tanker om pynt, kjole og musik...

Vil prøve om jeg kan lave en god tråd med links: (nogen emner er jo slet ikke på plads endnu, men nu starter jeg)

Indhold

•Lidt om os her

•Datoen: 23. juni 2012

•Kirken her

•Receptionen

•Feststedet her

•Kjole-inspiration her og her og her

•Sløret

•Håret

•Smykkerne

•Brudebuketten

•Forlover og Brudepiger/børn

•Invitationerne

•Skoene

•Bordpynt

•Strømpebånd

Redigeret af tanteette
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til ;)

Tonneshøj er bare rigtig hyggeligt! Og jeg synes ikke, at det er for meget gæsterne skal betale for overnatning. Hvis de virkelig ikke vil er det jo ikke værre end at de kan tage en taxi ind til byen :cheerleader3:

Hvad har du af tanker mht kjole, pynt osv?

Mvh Lene

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kjoleinspiration: skal IKKE være hvid-hvid. Gerne en anden farve. Har 3 børn og er 36 år (om en uge), så har ikke lyst til at være uskyldig hvid brud...

Vil prøve at vedhæfte nogen billeder af nogen kjoler, jeg har luret lidt på :cheerleader3:

post-43723-1287429507.jpg

Redigeret af tanteette
1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen :cheerleader3: Du vil hurtigt opdage at dette er en skøn tidsrøver- med en masse skønne ideer..

Flotte kjoler- er helt vild med det 1 billede- skønt med noget utraditionelt især når I har 3 børn

Knus Michelle

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til. :cheerleader3:

Rigtig flotte kjoler! Ingen af dem, der lige er MIG (men jeg vil jo også gerne have det hvide og uskyldige, så det er nok ikke så underligt) men synes der er nogle rigtig fede imellem. Især den med sort tyl i. Den havde jeg nok valgt, hvis jeg skulle have en utraditionel brudekjole. :)

Mht. betalingen for overnatningen, så synes jeg slet ikke det er dyrt. Vi har lige været til et kobberbryllup, hvor der var tilbudt overnatning i nærheden til 350 pr. værelse... Muligvis lidt mere fancy (ved ikk præcis hvad det var, men det var ikke en spejderhytte, tror jeg ikke) men altså pointen er at flere benyttede sig af det, og jeg hørte ikke nogen klage over det. Tværtimod hørte jeg et par, der så det som en hyggelig lille get-away i forbindelse med festen :) Og det er jo ikke tvungent, der findes jo altid taxa'er. :)

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til. :cheerleader3:

Rigtig flotte kjoler! Ingen af dem, der lige er MIG (men jeg vil jo også gerne have det hvide og uskyldige, så det er nok ikke så underligt) men synes der er nogle rigtig fede imellem. Især den med sort tyl i. Den havde jeg nok valgt, hvis jeg skulle have en utraditionel brudekjole. :)

Mht. betalingen for overnatningen, så synes jeg slet ikke det er dyrt. Vi har lige været til et kobberbryllup, hvor der var tilbudt overnatning i nærheden til 350 pr. værelse... Muligvis lidt mere fancy (ved ikk præcis hvad det var, men det var ikke en spejderhytte, tror jeg ikke) men altså pointen er at flere benyttede sig af det, og jeg hørte ikke nogen klage over det. Tværtimod hørte jeg et par, der så det som en hyggelig lille get-away i forbindelse med festen :) Og det er jo ikke tvungent, der findes jo altid taxa'er. :)

Jeg kan rigtig godt li' de hvide fine kjoler, men bare ikke til mig.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil også sige velkommen til.

Jeg syntes overhovedet ikke det er dyrt. Til vores bryllup, er der rigtig mange som har ytret ønske om at overnatte, og det bliver på hotel til noget mere, og det vil folk gerne give. Så jeg er sikker på at jeres gæster vil syntes det er et godt tilbud. Og som mange af de andre siger, så kan folk jo bare takke nej. :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Feststedet er en spejderhytte! Der er plads til at ca 80 kan overnatte. Vi har lejet det fra fredag til søndag, så det bliver en presset weekend med klargøring-fest-oprydning.

Det ligger tæt på vandet, der er en masse grønt omkring, en bålplads og en lege plads. Det er IKKE i tip top stand,men det er ok! Vi satser på at blomster etc kan gøre en del ;)

Øv, billedet er for stort!

Her er et link i stedet!

http://tonneshoj.dk/

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle velkomsterne. Ih, man bliver hurtigt afhængig af dette forum. Det bliver jobedre af, at man i forvejen har hang til smukke kjoler og sko og hår og make up og.... :thumbsupsmileyanim:

Vil prøve at brygge lidt mere på min tråd, selvom der er lææææææænge til ja'et skal siges.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Lidt om os:

Jeg er 36 i morgen :thumbsupsmileyanim:, er lærer og mor til 3 dejlige børn. En dreng på 6, en dreng på næsten 4 og en lille pige som fylder 1 på onsdag! :cheerleader3:

Htb: er 37,bygningskontruktør og far til ungerne :tunge:

Vi har kendt hinanden i 10 år i sommers. Jeg har prøvet mange tak-tikker til at få et bryllup,- intet har rigtig virket. Og det er ikke fordi htb ikke vil. Men der er hele tiden kommet noget i vejen. Primært en masse økonomisk! Og ja,vi kunne bare gå på rådhuset og spise noget god mad med familien, men det er joi bund og grund ikke det vi vil, så .... Og så er der den lille detalje at manden er fra Skotland og derfor ville det være svært at få hans familie med...

Men nu har jeg taget sagen i egen hånd. Sagde til ham, at nu bookede jeg altså et feststed og så kunne han jo fri, hvis han ville giftes med mig ellers ville jeg bare holde en stor Skt. Hans fest ;)

Nu har jeg faktisk sagt til ham, at han ikke behøver at fri. Vi har nemlig snakket så meget om det bryllup, at det næsten virker latterligt, hvis han frier nu :rolleyes: Meeen hvis han gør, så er det jo dejligt!

Det var vist den korte version om os!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved du hvor i skal have maden fra? Og skal i selv overnatte på Tonneshøj?

Maden har vi ikke styr på endnu! Vi har snakket lidt, men ikke besluttet noget endnu. Det er lidt svært,når der er 1½+ år til endnu.

Har du nogen gode forslag???

Vi skal selv overnatte derude. Vi vil meget gerne spise morgenmad med familie og venner. Og vi tager nok heller ikke tidligt afsted,- så synes faktisk det er at spilde penge ved at tage på hotel.

Mit hoved kredser om div. detaljer,-mandens kredser om økonomien :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har egentlig altid tænkt, at min kære brormand skulle følge mig op til alteret. Min far er død for 10 år siden. Men nu tænker jeg lidt at jeg faktisk hellere vil gå derop alene,- fulgt at div. brudebørn :(

Ved endnu ikke rigtig, hvad jeg gør.

Og brudebørn bliver der vist nok af: Vores egne 3, mine niecer på 13 og 5, og muligvis mandens niecer på 13 og 9. Det bliver helt kongeligt :thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her har jeg ikke været forbi før, så Velkommen til :thumbsupsmileyanim: og tillykke med fødselsdagen i lørdags :(

jeg synes det er nogle fede kjoler du har fundet. min kjole er også hvid og sort (for at den ikke skal blive alt for traditionel.) du kan se den her

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer