Talza25
Medlem-
Antal besvarelser
28 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af Talza25
-
Hej brides OMG har taget den skøre ide om at jeg skal ha lavet nogle billeder til min kommende mand..... Jeg ved godt at man siger at big is beatyful men må indrømme er sjovt nok lidt nervøs...... Men kan kun håbe på at det bliver godt S's
-
Jeg har købt mit undertøj med hele svineriet i en undertøjsforretning i sorø...... de var super søde og hvis de ikke havde det hjemme bestilte de det hjem og havde det efter et par dage..... jeg skal have: stropløs bh g-streng hofteholser strømpebånd strømper et super flot og lækkert sæt undertøj
-
Hej Tøser..... Manden kom igår om jeg ikke selv ville snakke med vores lokale og meget søde blomstermand om at lave min brudebuket for jeg ville jo få det jeg gerne ville have alligevel så han mente jeg lige så godt selv kunne sørge for at lave sammen med ALT det andet gg...... elsker at jeg har mine små opgaver men mener nu nok at sådan en lille opgave var noget han sagtens kunne klarer...... nå men nu hvor det er sagt så skal jeg ned til ham imorgen og sammen skal vi finde ud af hvad jeg skal have..... evt nogle af jer tøser der har nogle gode forslag... knuzz
-
UUUUUU elsker oz pink :D er bare helt blank.....
-
Uha! Det var billigt... Hvorhenne har du fundet det? Jamen det er min brudepiges veninde der laver sådan nogle kager men kun på hoppy basis men hun burde Fame være konditor for det er sindsygt hva hun kan lave ss
-
Det er nu oz okay billigt vores kage er til knapt 60 mennesker
-
vi får lavet vores 3 etages kage for 1795 kr *SS*
-
Vi spiser vores kage efter vi har været ude og få taget billeder.... for folk er pænt mætte når de har spist en 3 retters menu..... så vi har valgt at man får et meget lille stykke efter vielsen
-
Godt valgt S's
-
vi har valgt disse samler: Op al den ting Det er så yndigt at følges ad Nu stiger solen op og så får vi 2 sangere i kirken der skal synge 2 af vores ynglings sange.... Hallelujah og vil du være min i nat
-
Jeg har sagt til dem hvor jeg skal hen at jeg tager en veninde med for vil helst ikk det alene Ved godt at idag kan man gøre mange ting selv men må sku indrømme at jeg har bare ikk lige den kreative del med mig lige hva der angår gh
-
Ja det er self. Rigtig nok men ved ikk jeg det mest bedst med at det er en prof der laver dem.... Ved ikk hvorfor jeg har det sådan..
-
Hejsa...... I vores familie har vi altid brugt at forlovelses ringen sidder på venstre ringfinger og vielses ringen sidder på højre så det er det vi gør *SS* Men igen vi har et vennepar der tager deres på venstre så det er meget forskelligt hvorn man gør tingene.... Talza25 :17: WUP WUP SKAL GIFTES D: 16 JULI
-
Kig på festibo.dk der skal de have 1800 kr for fotograferingen og så får du en cd med alle de bedste billeder med redigering og du skal vist max betale 100 kr for et billede i A3 str og 60 kr for A4 str...... Og det er der jeg har valgt at få taget mine billeder..... Har en bekendt der har fået taget billeder derfra og de er mega gode dem hum har fået taget
-
Jeg stemmer for nr 1 for den mener jeg jo er lidt mere romantisk.... Men igen er det hvorn man er for jeg har selv valgt en kjole som jeg overhovedet ikk troede jeg skulle vælge.... Men smukke du skal vælge efter hva hjertet siger self er det svært at vælge kjolen men gør dig nogle tanker om og vej foredelene og ulemperne op mod hinanden og så er jeg sikker på at du finder kjolen
-
Jeg syntes men 1.000.000.000.000.000.000.000 at du skal gøre det for en rigtig god fotograf kan med 100% finde den helt rigtige vinkel så du på ingen måde kommer til at se stor ud.... Som jeg oz altid siger big is beautiful...... jeg er oz selv en stor pige syntes jeg self. selv og har oz gået og overvejet at få taget nogle billeder.... men mega flot at du har tabt alle de mange kilo.....
-
I skal jo gøre med jer selv hva det skal være for et bryllup først før i begynder at tænke på skedet..... enten tager man kjole og hvid på eller oz tager man bare et jakkesæt på...... det er jo helt op til jer og hvad i føler for.... utrolig meget individuelt.... husker oz den snak hjem ved oz..... det tog oz 3 uger til en md før vi kom frem til hva vi ville
-
GH havde jeg overhovedet ikk set gh....
-
hejsa vi har fået en fotograf til hele dag for 3000 kr med redigering og det hele..... hvis du er interesseret så prøve lige og skriv til ham. Mail: robert.drobek@gmail.com du kan da forhører dig om i oz kan få det til den pris?? hilsen talza25
-
Hejsa.... efter to afbud fra fotografer har vi endelig fundet en super god en og han tager kun 3000 kr for en hel dag..... du kan da prøve ham og se om i får den samme pris..... Du kan fange ham på Mail: robert.drobek@gmail.com hilsen Talza25
-
Hejsa Brides Nå nu er jeg snart ved at nå dertil hvor der ikke er så længe til vores bryllup...... må indrømme at det har krævet enormt meget af min energi til det her men har været en dejlig tid med alle de små detaljer som jeg nu har fundet på *SS*.....men her i fredags d. 20/5 sagde min søster som havde hjulpet mig med at skaffe vores fotograf at vi nok måtte finde en anden da han på ingen måde var til at få fat i(da man har prøve at komme i kontakt med han i 4 md.)......sådan en lille ting burde man jo ikke gå ned over men blev fame bare så ked over det at jeg under 2 md før skulle igen til at finde en fotograf havde aldrig forstillet mig selv blive så ked over sådan en lille ting men OMG..... godt nok har vi været utrolig heldige med at få nogle vildt fede tilbud på mange ting og troede det gik så godt men nej sådan en lort skulle lige ind og rode med mine følelser.....
-
Tillykke med det søde og romantiske frieri *SS* hvornår skal det være ???
-
Hejsa ss ja jeg var oz ude og prøve en masse kjoler og fandt den ene efter den anden jeg bare måtte eje men så fandt jeg en lille brudekjole butik nær hvor jeg bor og DER fandt jeg bare kjolen i guder hvor jeg ligner en prinsesse..... men er godt nok glad for at jeg har nogle meget søde forældre som betaler min flotte kjole for ellers havde jeg fame ikk råd til den...... fuuuck de kan være dyre.... 10.600 knaster koster min.... og er slet ikk i tvivl om at nå min kommende mand ser mig i den kommer han til at tude *SS* Men det er jo altid svært når man prøver kjoler men når man får den helt rigtige på er man overhovedet ikk i tvivl..... hør på hva dit hjerte siger og ikke alle andre omkring dig......
-
Hej Randi Jeg har stået med et dilemma selv...... jeg har en far som jeg ikk ser så tit men ved at han gerne vil følge mig op og så har jeg en papfar som jeg ser lige så meget som en far som min egen...... og ved at han vil gå igennem ild og vand for mig. Så efter min dejlige kæreste friede til mig tænkte jeg med det sammen hvem skal dog følge mig op??? og så efter meget tid kom jeg på en ide om at min papfar skal følge mig op og så sidder min far og venter på mig deroppe..... jeg har godt nok ikk fortalt dem endnu hvorn jeg gerne vil have det men det sker i den sidste weekend i feb.... men tilbage til dig Randi...... jeg syntes helt sikkert at du skal følge dit hjerte hva det har angår...... hvis du ikk kan lide konceptet om at skulle blive givet væk så er det jo en fantastisk mulighed om at gå selv ss........ jeg ved ikk hvor meget hjælp jeg til dig men hvis det var mig ville jeg gå efter hjertet og hva det siger til dig....... Knuzz Talza25