nette03

Medlem
  • Antal besvarelser

    708
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

Alle besvarelser af nette03

  1. Ja så blev det min tur til at have store kjole frustrationer Har den sidste uges tid gået og ærget mig over den måde min kjole falder på. Synes den er meget stiv, tung og kantet, hvor jeg gerne ville have den til at falde lidt mere let og blødt. Tænke tænke tænke.... Så kom jeg frem til, at det tykke stof kjolen er lavet af, nok ikke kan komme til at se særlig let og blødt ud... Hvad gør man så? Jeg fik den anden aften/nat (ja lå søvnløs en halv nat fordi jeg var i dyb kjole-krise!) en vild idé. Det ser rigtig flot ud i mit hoved, men jeg må hellere prøve at forklare jer mine tanker og høre om jeg er helt galt på den - kunne nemlig godt være, at jeg er det!! Jeg tænker om man evt. kunne skære kjolen og sy noget satin eller andet lidt blødere stof på - som selvfølgelig skal passe til det stof kjolen er lavet af. Og lave en slids i blonden op af det ene ben så den bliver lidt asymmetrisk. Så skal jeg nok også have fjernet noget af det stive tyl der er syet i under kjolen. Jeg har lige, med mine ringe evner, leget lidt med paint for at prøve at vise hvad jeg mener: Billederne til højre: øverste - satin indenunder blonden? midterste - sådan vil jeg gerne have kjolen til at falde. nederste - sådan vil jeg gerne have slæbet til at være. Så kommer der jo også et spørgsmål i mit hoved om jeg er for sent ude med 1½ måned til brylluppet - har ingen anelse om, hvor lang tid det tager at lave så store ændringer? Håber jeg har fået forklaret mig så det giver mening!? Så piger, hvad er dommen - er jeg blevet fuldstændig sindssyg???
  2. Mange tak, ja det var en lettelse at finde en der kunne lave den
  3. Velkommen til Super smuk kjole!! Ja det er jo liiige om lidt
  4. Jeg har lidt svært ved at vurdere, hvor stor/bred halskæden erud fra billedet, men umiddelbart synes jeg godt du kan bruge både halskæde og øreringe, hvis frisuren bliver enkel. Hvis du gerne vil have at der "sker en hel masse" med håret, tror jeg ikke halskæden vil gå til. De er i øvrigt rigtig rigtig smukke de smykker! Ja som mange andre skriver ville et helt enkelt, langt, et-lags slør være så flot til
  5. Så er der billeder i min planlægningstråd af kjolen
  6. Jaaa Iøvrigt har jeg lige luret din tråd hurtigt... Begge kjolerne er fantastisk smukke, men jeg synes altså rose-kjolen har liiige det der ekstra - den klæder dig rigtig rigtig godt!! Så håber du beholder den
  7. Så er kjolen hentet hos skrædderen. DEN ER BARE PERFEKT NU!! Der er taget billeder, men jeg er desværre ikke hjemme til at lægge dem herind idag. Jeg ville bare lige fortælle at jeg er SÅ glad Billeder kommer i min planlægningstråd imorgen !
  8. Jeg kan altså slet ikke beslutte mig for, om jeg skal have et bircage med eller uden hårpynt, et helt enkelt slør, eller hvad jeg skal - vil gerne have det hele på på 1 gang Men det går jo ikke. Jeg ved godt det handler om smag og behag, men vil I ikke fortælle mig, hvad I ville gøre med denne kjole? Så kan jeg måske få nogle gode ideer fra jer:) Kjolen Håber meget I vil hjælpe mig!
  9. Stort tillykke til jer, håber I får en dejlig dag!
  10. Tillykke med den store dag, håber den bliver fantastisk
  11. Uh ja, jeg ved lige hvad du mener! Min kommende har flere gange sagt, om vi ikke bare skulle aflyse det hele og tage ud og rejse for pengene i stedet Det at blive gift er noget stort for ham, men alt det andet er ret ligegyldigt tror jeg. Og jeg tror såmænd gerne han ville "nøjes" med en tur på rådhuset. Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal tænke om det, andet end at min H2B ikke er særlig romantisk anlagt, og han kan ikke forstille sig noget på forhånd, før han ser det eller er i situationen. Jeg tror det bliver lige så stor og overvældende en dag for ham, som det gør for mig. Han kan bare ikke se det for sig endnu - det kan jeg Så det kan endda være, at det bliver endnu mere overvældende for ham end for mig, da han slet ikke er forberedt på det. Men altså... Mænd prioriterer OFTE meget anderledes end vi kvinder, og det kan vi nok ikke lave så meget om på
  12. Vi har altså også skrevet jer med stort i vores invitationer - så du skal ikke føle dig alene
  13. Jeg synes også din stil er meget sammenhængende! Det passer bare super godt sammen det hele Jeg ville nok vælge buket nr. 2, for at "bryde" alt det hvide lidt. Hvis du er mere til nr. 1 ville jeg vælge en blomst med lidt mere farve - svag lyserød eller gammel rosa.
  14. Tak jeg synes også de er lidt festlige De er så bare lige blevet snuppet i tolden - skal betale det dobbelte til told og skat end jeg betalte for dem.... Jaaa jeg glæder mig SÅ meget til at få kjolen på efter tilretningen! Hyggeligt at du stadig lurer med selvom du er "kommet ud på den anden side"
  15. Mange tak for jeres kommentarer Jeg er endt med at købe et smalt, kort slør - helt enkelt. Det når lige til kanten af kjolen på ryggen. Så regner jeg med at have et headpiece på, og senere på aftenen bliver sløret så skiftet ud med et birdcage. Jeg tror ihvertfald det er sådan det bliver, men man kan jo nå at skifte mening mange gange endnu Det slør jeg har købt er lidt kortere end det på billedet, ellers er det helt det samme. Mit skal dog sidde noget længere nede i nakken, så det ikke kommer ud over skuldrene.
  16. Har hørt rigtig godt om Neder Kjærsholm Hovedgaard. Men ved desværre ikke så meget om det, andet end at det ligger i nærheden af Kjellerup.
  17. Super fine invtiationer Jeg kan altså heller ikke finde den fejl der...? Kan rigtig godt lide formen og stilen på dine øreringe. Elsker dråbeformede øreringe! Men hvis jeg skal være helt ærlig, så ligner det ikke noget jeg ville give 647 kr. for. Jeg ved godt billedet er lidt sløret, men synes ikke umiddelbart, at kvaliteten ser ud til at være pengene værd..?
  18. KUN 1 MÅNED TILBAGE Uhhh ha da, det kommer jo lige pludselig tæt på!! Men tror/håber vi har styr på det meste efterhånden. Menuen har vi ikke fastlagt endnu, da vi har haft svært ved at finde en dag vi kunne mødes med dem der skal lave maden. Men det skal vi nok nå Så er der jo bryllupskørsel.... Det er, som det eneste, H2Bs selvstændige opgave i forhold til brylluppet. Tænkte at, når nu jeg ordner ALT det andet, så kunne han vel godt klare at skaffe et køretøj.... Meeeeen det har åbenbart vist sig at være en meget stor og uoverskuelig opgave. I øjebliket lyder meldingen at han får styr på det og en aftale i hus i næste uge.... Yeah right Vi venter stadig på jakken til H2Bs jakkesæt fra itailer, så kan han også få købt skjorte, slips og sko. Jeg skal have syet min dansekjole ind, og have lavet et tylskørt til den. Jeg mangler også at få lavet bordkort færdig og en masse andre "småting", men har simpelthen sådan nogle lange dage på arbejdet i øjeblikket. Så tror ikke rigtig jeg får ordnet noget før jeg går på ferie i uge 30. Og polterabend - har en lille mistanke om, at det måske godt kunne blive i denne weekend... Ved egentlig ikke lige hvorfor... Men der er ikke så mange weekender tilbage at tage af jo Ellers går jeg og venter på mine guld-dansesko, og så glæææææder mig helt vildt til at se min brudekjole igen, efter den er blevet rettet til
  19. Den er da også bare helt vildt flot!!! Kan godt forstå du er glad for den Jo det der bridezilla-panik-angst er vi vist mange der kender til! Sejt med det ekstra slæb
  20. Jeg havde egentlig regnet med, at vi skulle have både forret og hovedret som buffet. Men den kok som skal lave maden, mener at forretten præsenterer sig bedre som portionsanrettede tallerkner. Vi regner dog stadig med, at vi skal have hovedretten som buffet. Så kan folk tage, hvad de vil have, man kommer op at stå, og får måske lige hilst på nogen af dem, som sidder i den anden ende af lokalet. Jeg synes det er hyggeligt og uformelt. Vi bliver 42-44 pers. og jeg ser det slet ikke som et problem i forhold til buffet, da folk plejer at gå op til buffeten i hold. Det er jo ikke fordi alle gæsterne overfalder buffetten på 1 gang
  21. Love it Sådan noget er simpelthen for sjovt
  22. Vi havde vores ringe med ind til en guldsmed idag, for at få dem indgraveret. Vi fik så den besked at min ring er for smal til at de kan gravere noget i den... Øv! Synes måske ikke det virker helt som en "rigtig" vielsesring, hvis ikke der står noget i den.. Er det bare mig? Andre der ikke får skrevet noget i deres ringe? Eller er det en vigtig ting for jer at få?
  23. Mange tak begge to Jeg glæder mig også viiiildt til at se resulatet!! Mrs. West - jeg håber du er blevet mere "tryg" ved dit kjolevalg - har set de mange kommentarer i din tråd, så håber det har gjort dig mere rolig?! Felinity - jeg følger spændt din nye kjole-jagt, og håber du finder, hvad du drømmer om!