nette03
Medlem-
Antal besvarelser
708 -
Tilmeldt
-
Sidste besøg
Alle besvarelser af nette03
-
Ej hvor bliver det bare fint - lyst og hyggeligt
-
Hvis det nu ikke er det hele der er helt galt (hvilket det jo selvfølgelig IKKE er!) men bare små-justeringer, kan det altså godt nåes at lave dem. Min skrædder laver ændringer på kjolen på en uge. Så fat mod - det skal nok gå
-
Åh åh hvor nervepirrende!!! Håber virkelig de når det og at evt. tilretninger også kan nåes!
-
JAAAA JUBBIIIII Har lige været ved skrædderen, og det tegner godt!! Hun lægger den op så den passer i længden og tager lidt af slæbet af - Jeg måtte gå på kompromis, da hun talte stærkt imod at fjerne noget af slæbet, hvilket min mor også har gjort. Så det bliver længere end jeg egentligt havde planer om, men skidt pyt Så syer hun den lidt ind over hoften, da kjolen sidder mere løst der, end andre steder. Jeg troede faktisk det var for at man skulle kunne sidde ned i den, men jeg prøvede at sætte mig med nålene i siderne, og det var intet problem. Sidst men ikke mindst flytter hun det tyl der er syet i under kjolen. Det sidder næsten midt oppe på låret, hvor hun mener det skal lige ned over knæet istedet. Hun mener både det giver er mere "blød" overgang, så den ikke bliver så kantet at se på, og at kjolen vil falde pænere længere nede, da kjolen lige nu er spændt for meget ud helt oppe, hvor den faktisk ikke er syet til at have så meget fylde under.... Håber det giver mening!? Er simpelthen så glad og lettet - har bare helt tiltro til, at hun får gjort min kjole perfekt Og og og så regner hun med at have kjolen færdig i starten af næste uge Er det lige hurtigt eller hva!
-
Tjo, det kunne da godt være, at man skulle undersøge det... Men guldsmeden ville vel have sagt noget om det, hvis hun mente det var en mulighed? Hun sagde bare " det kan ikke lade sig gøre"... Men måske vi skal opsøge nogle andre. Er det så fordi det ikke rigtig betyder så meget for jer?
-
Nå men jeg vil da også gerne udfylde spørgeskemaet God tråd, Felinity! Hvor mange timer bruger I eksempelvis? Alt for mange Hvad er med til at gøre, at I skrive i en tråd? Når I at læse, alt det I vil? Som mange andre også skriver - når man har noget at byde ind med. Er der noget, der kan afholde jer fra at skrive i en tråd? Hmm næ, det har jeg ikke rigtig tænkt over, så det tror jeg ikke. Bliver I påvirket af annoncørerne herinde - positivt/negativt? Egentligt ikke... Lever bryllupsklar.dk op til forventningerne/behovet? ja det synes jeg! Er det sandt, at billeder siger mere end ord herinde?! Jaa billeder, billeder billeder - der findes ikke noget bedre Hvad bruger I bryllupsklar.dk til? Inspiration, og at dele glæde og frustrationer med folk der kan forstå hvad man går igennem op til et bryllup.
-
Carina, jeg tror jeg har det ligesom dig mht. annoncørerne. Nogle virker til at holde det på et mere proffessionelt /og upersonligt plan), hvor andre fordyber sig mere i de enkelte brudes tråde, situationer osv. i øvrigt synes jeg også, man som annoncør skal passe lidt på med, hvad man skriver om andre annoncører og konkurrenter i det hele taget. Synes ikke det er "fair play" overfor andre.
-
Haha - det er altså virkelig sjovt!! Var han selv helt med på ideen, eller var det noget kammeraterne pressede ham ud i?
-
Uh det var hurtigt efter købet at du bliver i tvivl! Men ja, det har da helt sikkert noget at gøre med, at du måske ikke heeeelt kan huske alle detaljer osv. Så kan man godt komme til at tænke "hvordan sad den nu om taljen, hvordan var det liiige slæbet var" osv. Og at den så slet ikke var som du havde forestillet dig, gør dig sikkert endnu mere i tvivl. Men efter hvad jeg har hørt, er det meget tit, at man ikke ender ud med det man troede man ville have til at starte på. Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg ikke det er alle der får det der famøse sus - det tror jeg faktisk ikke jeg ville kunne gøre med sådan noget som en kjole. Men jeg håber da helt sikkert din tvivl forsvinder når den har været en tur til skrædder - det betyder jo alverden at den sidder perfekt på dig - Så jeg håber, at det "bare" er derfor du har dine tvivl lige nu! Håber også du lægger billeder ind i din planlægningstråd af kjolen?? Tak for opmuntringen! :-) Det hjælper at vide jeg ikke er den eneste der ikke mærkede suset, men alligevel fandt en flot kjole.. Tror du har helt ret i forhold til at jeg nok ska se den når den sidder :-) Og ja, der kommer billeder så snart som muligt! Hvornår finder du ud af om skrædderen ka nå din kjole? Krydser virkelig fingre for dig! Jamen selv tak Jeg skal ud til skrædderen imorgen eftermiddag, hun mener godt hun kan nå at lægge kjolen op, men tror måske det bliver problematisk, hvis jeg skal have lavet andre ændringer.
-
Hvor bliver den fin med guld og perler! Tror også det vil være rigtig flot med guldbæltet!!
-
Ja jeg kender det alt for godt! Jeg har bedt H2B om 1 eneste ting - nemlig at sørge for en fed Amerikaner bil vil bryllupskørsel. Nu er der snart kun 1 måned til vores bryllup, og han har stadig ikke fået booket en bil til dagen. 1 lille bitte ting - jeg har planlagt HELE festen, sørget for aftaler, taget initiativ til ALT, men den ene ting han skal sørge for, bliver bare ikke gjort Mit forslag mht. dansen, er evt. at få nogle enetimer? Det er ganske vist noget dyrere end at gå på hold, men til gengæld også meget mere intensiv træning. Og så er det nok også nemmere at få til at passe med din kommende mands arbejde.
-
Rigtig flotte billeder! Og lækre sko
-
Uh det var hurtigt efter købet at du bliver i tvivl! Men ja, det har da helt sikkert noget at gøre med, at du måske ikke heeeelt kan huske alle detaljer osv. Så kan man godt komme til at tænke "hvordan sad den nu om taljen, hvordan var det liiige slæbet var" osv. Og at den så slet ikke var som du havde forestillet dig, gør dig sikkert endnu mere i tvivl. Men efter hvad jeg har hørt, er det meget tit, at man ikke ender ud med det man troede man ville have til at starte på. Hvis jeg skal være helt ærlig, tror jeg ikke det er alle der får det der famøse sus - det tror jeg faktisk ikke jeg ville kunne gøre med sådan noget som en kjole. Men jeg håber da helt sikkert din tvivl forsvinder når den har været en tur til skrædder - det betyder jo alverden at den sidder perfekt på dig - Så jeg håber, at det "bare" er derfor du har dine tvivl lige nu! Håber også du lægger billeder ind i din planlægningstråd af kjolen??
-
Mange tak for forslaget, det kunne da helt sikkert også være en mulighed.
-
Haha hvor er sjov idé, det skal da overvejes!
-
Ja det er jo lige præcis det jeg også synes er så fint. At man går med hinandens navne altid. Jeg synes jo egentligt også det er en vigtig ting for mig, men der er vel bare ikke så meget at gøre ved det nu. Min H2B vil så heller ikke have skrevet noget i sin, når der ikke kommer til at stå noget i min... Ved ikke lige hvorfor
-
Nej nej, jeg overvejer heller ikke en anden ring pga. det! Synes bare det er rigtig ærgeligt at jeg ikke kan få skrevet noget i den Og så kom jeg til at tænke på, om der er andre herinde der ikke skal have skrevet noget i deres ringe.
-
Stort tillykke med dagen
-
Uh det lyder til at blive en rigtig flot buket!
-
Det er faktisk lidt frustrerende, har sådan en trang til at shoppe alt muligt - har bare ikke noget at shoppe efter Mange tak - glæder mig rigtig meget til at komme afsted med min kjole. Har virkelig en fornemmelse af, at hun har helt styr på teknikkerne i forhold til ændringer på kjolen
-
Hvor bliver det fint med etiketterne, macrons og poser til slikbuffet - virkelig gennemført!!
-
Jeg har lige fundet de fineste sko på Terrier Playnet, men er i tvivl om de kan nå at komme inden d. 4/8... Der står på deres hjemmeside at der er op til 30 dages produktionstid og op til 15 dages leveringtid - det er godt nok lang tid synes jeg! Er der nogen af jer der har ventet så længe på jeres sko derfra?
-
Jeg fandt ud af, at de inde på ebay har de sko til salg, som allerede er på lager. Så der skulle leveringstiden ikke være så lang. Der var desværre ikke lige præcis de sko jeg så på hjemmesiden i min størrelse, men fandt nogle andre i stedet. De skulle være undervejs med posten nu
-
Ihhh hvor er du smuk!
-
Ih, jeg håber, at det lykkes, og denne skrædder kan komme med gode nyheder. Kan godt se, at det ikke er en helt nem kjole at ligge op. Uha ja det håber jeg også Men hun går på sommerferie om 2 uger, så tiden er knap - men håber hun kan nå det!