Victorias secret

Medlem
  • Antal besvarelser

    2,334
  • Tilmeldt

  • Sidste besøg

  • Days Won

    7

Alle besvarelser af Victorias secret

  1. Haha nåe så kan jeg sku bedre forstå at der ikke var nogen. Men altså, der var heller ikke nogen i Domkirken i forrige lørdags.. Men det gør nu heller ikke mig noget. Jeg tror vi holder fast i dag og tidspunkt og arbejder i at få kaffe hjemme hos os selv efter vielsen. Det ene sted tog 3000 for kaffe og kage - til 32 personer! Det kan jeg gøre hjemme for 200, så det bliver nok det (hvis altså en anden står for det hihi).
  2. Hej herinde Jeg er jo ret ny, på herinde, og så temmelig meget ny-forlovet - ikke desto mindre har jeg tænkt på vores bryllup de sidste 6 mdr hihi. Vi regner med at bliver omkring 32 til festen - det bliver vores absolutte nærmeste familie, og resten er venner. Vi ville da egentlig gerne have et større selskab, men så skal vi ud i at invitere familie og venner vi aldrig ser, og det gider vi ikke. Nu har vi set på lokaler i dag - og jeg er allerede træt! 32 er et lille dumt antal, for enten er lokalerne så små at vi nærmest sidder væg til væg - og det ønsker jeg ikke, ellers også så store, så vi drukner. What to do?? Jeg har booket kirken i dag, til kl. 13.30, fordi der var en vielse kl. 15. Men nu er jeg altså i tvivl om det er for tidligt. Det kræver jo, at vores gæster skal vente i 3 timer fra kirken til vi går til bords, og det syntes jeg er meget. Eller hvad? Vi kan self. ringe til kirkekontoret og høre på en anden dato... Ih jeg håber på nogle input, for jeg føler mig allerede lidt lost
  3. Det skal være high tech - om muligt. Og vi ønsker ikke at løfte en finger den dag, så Brydeland er ikke en mulighed (og vist i øvrigt booket i samme mdr. af et andet par i vores omgangskreds). Vi har dog fundet en restaurant, der har et lokale som vi kan lide, og i passende størrelse. Kuvertprisen er bare lige næsten 400 kr. mere pr person end vi først havde troet
  4. Jep det er i Odense, og vi ønsker primært livemusik - det sætter bare en hel anden stemning, og kan tilpasses bedre syntes vi (eller tror vi ) - på den anden side ved man jo hvem der synger ved en DJ ;) Vi har oprettet en forespørgsel på eventzonen, og frabad os en Ole Erling, eller det der ligner - og vi har så ikke fået mindre end 7 henvendelser fra den slags :D Men vores gennemsnitsalder ligger på et par og 30 år, vi har kun lige den aller nærmeste familie med, og resten er venner, så der skal bare være fest
  5. Jeg har da masser af lime-grøn julepynt, og lilla er jo også meget fremme i juletiden. Som skrevet, hvis i så kombinere med sølv, glitter - og måske glas, sne (hvis det er i dec.) og naturting (hel kanel, stjerneanis, kogler osv.) så kan mit indre øje da lige se hvor smukt det er PS dumme ko af en eks!
  6. Synes også de er liiiige mig.. Skal du også have dem lavet?? Det kunne vi godt finde på. Min kæreste er fotograf, så et eller andet fedt skal der sku ske senere med den kjole Jeg gider ikke have den i skabet. Har ikke plads til den alligevel
  7. Det er også mega fedt, og væsentligt federe end de traditionelle billeder - efter min mening
  8. Tak for alle dine forslag - det er i Odense ja Det vi ønsker er nye, moderne og lækre lokaler - med nye toiletter osv. Alt skal være nyt og lækkert, så jeg tror ikke de nævnte forslag lige er os (så vidt jeg kunne se på deres hjemmesider ) Men 1000 tak for det.
  9. Altså jeg er også bare rigtig glad for at vi er de første. Det vil jeg heller være, end de sidste. Så der er ro på når vi kommer. Vi havde bryllupsfotografering i lørdags, og der var der en vielse før vores kunde. Og det var sådan lidt, øhh kan vi gå ind eller hvad? Det behøver slet ikke være privat (hvilket det nok heller ikke bliver, da kirken ligger på torvet hehe), vi skal helst bare ikke falde over hinanden Vi kiggede på kirken i torsdags (min kæreste friede faktisk i den), og der var ikke de der dimser på båsene til at sætte blomster i.. Så jeg ved ikke helt hvordan vi så pynter den.
  10. Kan man ikke farve sådan noget? Lige som med sko osv?
  11. Årh tak skal i have! jeg har faktisk været ked af det siden i aftes, fordi jeg ikke "kunne få det til at gå op" - for vi er så kræsne med lokalerne. De skal være nye flotte og lækre. Det ene sted vi har kigget på (havnens gourmet), der er der en have til og en terrasse. Men der er plads til 120 gæster i den store sal Det andet sted (alfred og kamilla) der har de et lokale der faktisk passer fint i størrelsen, men der er ingen udenoms arealer + det ligger lige op af køkkenet. Det andet lokale vel i samme størrelse som ved havnens gourmet. Det jeg bare tænker, er at gæsterne vel skal have mulighed for at sidde ned, imens de venter? Man kan sige, at tager vi den store sal, så er der jo plads til at der kan blive dækket op til det, ud over selve middagsbordet. Jeg tror måske også at vi holder noget receptions-agtigt før, fordi dem der kommer i kirken, syntes jeg skal med tilbage og have noget at drikke og lidt at spise. Vi har også overvejet at få bryllupskagen der om eftermiddagen, fordi efter middagen er man jo mæt Men vi er jo ude og få taget billeder i godt og vel 1½ time efter vielsen - går hele kabalen så op?
  12. Helle G Wow den er også bare lækker! Og god fordeling af prisen ;)
  13. Jeg syntes faktisk at Ågaard laver nogle rigtig flotte ringe, men vi har fået af vide at kvaliteten af stenen ikke er i top, så dem holder vi os fra. Den sten jeg har nu er vvs, og den stil vil jeg gerne (forsøge) at holde - tror jeg nok...
  14. Jeg syntes sku det er svært at vælge.. Det skal jo være de helt rigtige, for de skal jo ikke ind i skabet efter festen er lukket og slukket ;) Vi har budgetteret 15.000 til dem, men hvis de koster 18 dem vi vil have, så gør vi det. Min forlovelsesring kostede 7000.
  15. Vi har budgetteret lidt over 60.000 kr. for 32 gæster - hvis de kommer ;) Jeg tror ikke vi kan gøre det billigere, og vi løfter ikke en finger selv - det gider vi bare ikke den dag Men ja det løber hurtigt op, 1000 her og 1000 der, det bliver hurtigt til mange penge.