Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg - og det var ingen stor succes Men jeg har aldrig fået et tatovering 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg,,,, ja faktisk har jeg 3 af dem. ;) men jeg har aldrig kunnet lide selleri 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg Det kan jeg jeg har aldrig holdt en fugledderkop 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg i zoo for maaaaage år siden men jeg har aldrig skiftet dæk på en bil 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg jeg har aldrig smagt hajkød 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg ...men jeg har aldrig skiftet dæk på en bil HVORFOR ER JEG AAAAALDRIG KLAR NÅR DET ENDELIG SKAL VÆRE???!!! :angry1: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg ...men jeg har aldrig skiftet dæk på en bil HVORFOR ER JEG AAAAALDRIG KLAR NÅR DET ENDELIG SKAL VÆRE???!!! :angry1: det kælder om at være klar ved tasterne. Jeg kom også forsent engang og det kom helt til at lyde dumt.. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2005 · Rapportér indlæg ...men jeg har aldrig skiftet dæk på en bil <{POST_SNAPBACK}> HVORFOR ER JEG AAAAALDRIG KLAR NÅR DET ENDELIG SKAL VÆRE???!!! :angry1: <{POST_SNAPBACK}> det kælder om at være klar ved tasterne. Jeg kom også forsent engang og det kom helt til at lyde dumt.. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif <{POST_SNAPBACK}> Den var ellers lige ment til dig Lise - du må være hurtigere næste gang http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif Jeg har smagt hajkød/finne i suppe men jeg har aldrig ..... tænker.....brugt elektrisk værktøj uden at ødelægge et eller andet på det 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg men jeg har aldrig repareret et køleskab 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg... <{POST_SNAPBACK}> Det ved vi da godt, Rikke - du har den jo pååååååå... DOOEEEEHHHHH... Tsk-Tsk... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif <{POST_SNAPBACK}> http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Khio, der gik lige lidt inden jeg fangede den, men så har jeg faktisk haft to pelse http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Rikke 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg men jeg har aldrig repareret et køleskab <{POST_SNAPBACK}> uha ann, den bliver svær 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2005 · Rapportér indlæg tæller det hvis man har gjort det sammen med nogen? jeg har assiteret min far i en rep. ellers kommer vi vist ikke videre men jeg har aldrig haft en knallert 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2005 · Rapportér indlæg tæller det hvis man har gjort det sammen med nogen? jeg har assiteret min far i en rep. ellers kommer vi vist ikke videre men jeg har aldrig haft en knallert Det er iorden stine!!!! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har haft en velo sulex..... jeg har aldrig reddet på en elefant 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg - i en tysk ZOO som mindre Men jeg har aldrig fløjet i luftballon 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg - i en tysk ZOO som mindre Men jeg har aldrig fløjet i luftballon luftballon har vært en gang 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har redet på en elefant i cirkus men jeg har aldrig kørt en lastbil Musemor :byebye: 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg og det var rigtigt sjovt.(altså jeg sad selv bag rattet) Jeg har aldrig fået en taovering (men ville måske gerne) 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2005 · Rapportér indlæg uha, dem har jeg ikke mindre end 4 af og fortrudt 3 af dem... men jeg har aldrig været på Bakken 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har været på Bakken mange gange, især som barn. Men jeg har aldrig fået en ansigtsbehandling. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg .. men jeg har aldrig haft en mandelig bankrådgiver 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2005 · Rapportér indlæg Det har jeg.... Men jeg har aldrig prøvet body tequila 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2005 · Rapportér indlæg det har jeg (skummelt) jeg har aldrig fløjet i en helikopter 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2005 · Rapportér indlæg Jeg har fløjet i helikopter Men jeg har aldrig været i Spanien 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2005 · Rapportér indlæg jeg har været i spanien et par gange Jeg har aldrig stået på ski 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites