Besvaret March 6, 2007 · Rapportér indlæg Det har jeg - endda nede på perronen på Nørreport :bask: (det er hvad der kommer ud af at prøve at skille andre ad) Men jeg har aldrig haft kat 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2007 · Rapportér indlæg Jeg har haft kat - Lille Mathilde men jeg har aldrig været i Italien -ØV! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2007 · Rapportér indlæg Uh det har jeg :thumbsupsmileyanim: 10 dage i FANTASTISKE Firenze - kan virkelig anbefales! Men jeg har aldrig spist muslinger 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2007 · Rapportér indlæg Det har jeg i et ungdomsprogram for mange år siden, optaget på diskoteket i Palads. :carrot: men jeg har aldrig haft en hund. Øv! Uh det har jeg :thumbsupsmileyanim: 10 dage i FANTASTISKE Firenze - kan virkelig anbefales! Men jeg har aldrig spist muslinger jamen jeg har prøvet begge dele... Men jeg har aldrig været fuld i Randers... 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2007 · Rapportér indlæg Det har jeg i et ungdomsprogram for mange år siden, optaget på diskoteket i Palads. :carrot: men jeg har aldrig haft en hund. Øv! Uh det har jeg :thumbsupsmileyanim: 10 dage i FANTASTISKE Firenze - kan virkelig anbefales! Men jeg har aldrig spist muslinger jamen jeg har prøvet begge dele... Men jeg har aldrig været fuld i Randers... HA den napper jeg, for jeg har været fuld i Randers. (I mine unge dage tog vi en aften toget fra Aalborg til Randers for at gå i byen, bare for at prøve noget nyt, og tog så morgen toget hjem igen - fedt nok Men jeg har aldrig været i Nordkap - øv! 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret March 6, 2007 · Rapportér indlæg Tænk at den gaaamle tråd her er blevet hevet frem igen Jeg lukker den hermed. En så lang tråd trækker rigtig meget på vores server med alle de smileys, som den efterhånden indeholder. Derfor ønsker jeg ikke sådanne ikke-relevante tråde, som bliver så laaaange, at de til sidst fylder flere hundrede sider. Håber I kan se musikken i dette. 0 SE DANMARKS BEDSTE BRYLLUPSLEVERANDØRER - KLIK HER Del dette indlæg Link to post Share on other sites