yndlings-Lea

Jan & Lea

1,604 indlæg i dette emne

INDHOLD I MIN TRÅD

(DE VIGTIGE TING -som jeg aldrig kan finde) samt nogle af de tråde, som refereres i min:

:carrot: Indbydelser, vielseshæfter, bordhæfter, gaveposer & vandflasker

:carrot: En million billeder fra min kjoleprøvning

:carrot: Vores hjemmeside

:carrot: Huskeseddel til bryllup -tom

:carrot: Mit strømpebånd

:carrot: Vores gæstebog

:carrot: Faserne i forberedelserne til bryllup

:carrot: Mine 15 secs of fame

:carrot: Vores borddekorationer

:carrot: Mine sko...alle 3 par

:carrot: Min huskeliste

:carrot: Min tale til Jan

:carrot: Min prøvemakeup

:carrot: Min vejrudsigt

1. Første møde og frieri

7. Pressed Bouquet

13. Turkish Shoe Signing Tradition

22.-25. Brudemøde i troperne. Fortsættes HER

28. Bryllp vs. Passat

35. Snehvide Tornerose Askepot Belle. Fortsættes HER

37. Brev til polterabend-koordinator/übermaid

39. Mine sæbebobler

43. Vores ceremoni-træ, brudesuite + andre billeder fra slottet

44. Menu

45. Mintpastiller og gaveposer

46. Polter-frustrationer

47. The Apache wedding Prayer

Hvad skal vi have med på slottet-liste

Uddeligeringsliste

48. Husk at sige til Toastmaster-liste

Hvad min elskede Jan skal huske

Overraskelser til Jan

Überdetaljeret plan for 26. aug. 2005

50. Bordplaner

54. Blomsterønsker

Bordopstilling og -plan

55. Prøveopsætning

Rådhusfrustrationer

:hippie6:

Redigeret af yndlings-Lea
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jan og jeg mødtes på dating.dk´s debatforum. Jeg syntes jo bare, at han var for lækker...og heldigvis havde han samme mening om mig.

Da vi mødtes IRL slog det klik. Vi faldt med et brag for hinanden den 30. april 2004 :hearts:

På daværende tidspunkt var Jan udstationeret i Berlin, så i de kommende måneder gik en del af hans tid på Autobahn og de danske motorveje mellem Berlin og København, hvor min datter og jeg boede...det var jo ikke holdbart, så han indgik en aftale med sin arbejdsgiver (dansk firma), at han pr. 1. januar 2005 skulle arbejde på det danske hovedkontor i Odense.

Endnu et problem stod nu for en løsning. Det ville være en stor belastning for familien, hvis Jan skulle arbejde i Odense og bo hos os i København...altså måtte vi finde et sted at bo...

...vi begyndte at lede efter et hus, der kunne være rammen om vores liv, tanker og drømme.

Der var en del kriterier (selvfølgelig), som dette hus skulle leve op til; det måtte ikke være for langt fra Odense, men stadig være på Sjælland da min datters far samt de fleste af vores venner bor i Københavnsområdet.

Vi søgte og søgte på nettet hos de forskellige ejendomsmæglere...og fandt drømmehuset i Korsør.

Vi flyttede ind i december. Min datter startede i ny (supergod) børnehave pr. 1. januar og jeg starter i nyt job (folkeskolelærer) 1. februar...

..jo, alt ser ud til at flaske sig :)

post-10235-1121724131.jpg

0

Del dette indlæg

Jan friede til mig juleaften. Vi var alene hjemme, da min datter skulle holde jul ved sin far, og vi havde derfor bestemt os for at holde rigtig juleaften 26. december med det helt store familie-tamtam...

Well, den 24. er vi altså alene hjemme. Vi fik and og hvad der nu hører til, spillede lidt spil og hyggede os.

Om eftermiddagen havde vi lagt gaver til hinanden under træet. Jeg undlod ikke at gøre opmærksom på, at Jan kun havde lagt een til mig (jeg havde jo lagt tre til ham )..men, sagde han. Der var en gave mere, der var bare ikke plads til den under træet. Derfor havde han sat den på loftet...og i øvrigt var den lidt til os begge to, sagde han. "Fedt!" tænkte jeg, -"det er garanteret en trillebør". Sådan en ønskede jeg mig nemlig.

Da vi havde spist, var det tid til gaver. Da jeg åbnede min, fandt jeg en lækker kjole, som jeg med det samme tog på. I gaven sad en lang snor, som jeg skulle følge. På snoren var der hæftet en masse små sedler med søde beskeder. Dem skulle jeg læse, mens jeg fulgte snoren. Snoren ledte mig ud i gangen og op på loftet, hvor vores kip står helt rå med udsigt til isoleringen, og der er både koldt og mørkt. Da jeg kom op i kippen stoppede snoren, og i stedet stod der nu en lang række fyrfadslys, som førte mig hen til vores koøje. Der stod Jan og fald på knæ for mig...

:)

post-10235-1121723869.jpg

0

Del dette indlæg

...og nu er jeg altså her :)

Vi har haft lidt svært ved at finde en dato for den store dag...jeg ønsker mig et sommerbryllup, og alle sommerlørdage er nærmest booket på feststederne.

I søndags var vi ude at se Næsbyholm Slot, og vi forelskede os begge på/i stedet!

Der VIL vi holde bryllup, så nu går vi og tænker i fredagsbryllupstanker. Indtil videre arbejder vi udfra den 26. august 2005.

Min svoger er fotograf, så dét er der heldigvis styr på...men det er vist også nærmest det eneste.

Vi vil gerne have www.cometogether.dk til at spille til brylluppet. :band:

Toastmastere bliver vores hver isærs bedste ven/veninde, der skal udgøre teamet.

post-10235-1106648669.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vores plan for dagen ser indtil videre sådan ud:

Fredag 26. august 2005

Gæsterne tjekker ind på hotel/slot i løbet af eftermiddagen

15.00 Vielse i Næsbyholm Slotspark

16.00 Hele selskabet stiller op til fotografering

16.15 Forfriskninger og pindemadder

16.45 Champagne-løb/Lea og Jan fotograferes

17.45 Vinderne af champagne-løbet kåres og hyldes på behørig vis

18.00 Middag

24.00 Brudevals

Hele natten vil en minibus køre i pendulfart mellem slot og hotel, så gæsterne kan komme i seng, når det passer dem

Lørdag 27. august 2005

08.00-11.30 Picnic-brunch-buffet i slotsparken

Vi ved ikke helt endnu, om vi skal have en form for reception...der er jo mange kolleger, bekendte og så´en, som ikke bliver inviteret til festen...

post-10235-1108313204.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Anne-Metchen :) -Jeg har også tænkt på det der med globryllupsgæster, så jeg overvejer lidt at holde en reception om eftermiddagen...men hvad gør jeg så med de andre gæster? -Skal de køre hen til deres overnatningssted imens? -Eller skal de også til reception? Hvis det er sidstnævnte, -bliver det hele nok lidt presset...

:banned:

0

Del dette indlæg

Nu er det måske indregnet i kørselstiden, men umiddelbart ser det ud som at der kun er 10 minutter mellem ankomsten til godset og fotograferingen. Pas på at det ikke bliver for presset. Folk vil godt lige op med deres bagage og nogle vil måske godt lige sunde sig lidt inden næste etape går i gang.

0

Del dette indlæg

Diskobil: Ja, det er indregnet i kørselstiden. De gæster, der skal overnatte på slottet ankommer der ca. kl. 14.15

De resterende gæster, der skal overnatte på hotel, ankommer til hotellet kl. 14.15, og får der over halvanden time til at sunde sig i, før de bliver hentet i minibus. Måske de bare skal hentes tidligere, så de har sunde-sig-tiden med os andre på slottet...

Lea -overvejer lidt :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Diskobil: Ja, det er indregnet i kørselstiden. De gæster, der skal overnatte på slottet ankommer der ca. kl. 14.15

De resterende gæster, der skal overnatte på hotel, ankommer til hotellet kl. 14.15, og får der over halvanden time til at sunde sig i, før de bliver hentet i minibus

OK - I skal såmænd nok få det til at hænge sammen. Som det står her ser det bare ud som at det ankomsttidspunkt du nu nævner er midt i vielsen :)

0

Del dette indlæg

Den er så super super smuk den kirke............ min veninde som før boede i Korsør, blev gift i den kirke for nogle år siden, og smukkere beliggenhed for en kirke findes simpelthen ikke i dette land....... GODT VALG.

Glæde mig til at følge mere med i din planlægning.

Knus Trisse :)

0

Del dette indlæg

Før redigeringen: Wau Trisse! Sikke en anbefaling "vores" kirke får...nu håber jeg bare, at vi får lov til at blive viet der.

Jeg har også hørt, at den kvindlige præst i kirken skulle være ret god? -Blev din veninde viet af hende? -Hvis hun gjorde, har du så noget at fortælle om hende?

Kram

Ja, nu skete der så det, at vi ikke måtte blive viet i omtalte kirke...det bliver i stedet slotsparken på Næsbyholm (det bliver for fedt!) :)

post-10235-1108313590.jpg

Redigeret af lea&jan
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sidder og roder lidt på www.debenhams.com

Her kan man sammensætte tøj på en mannequindukke, -og det jeg roder med lige nu er tøj til Jan. Indtil videre har jeg lavet denne

http://www.debenhams-formalhire.com/dressi...321,0,0,0,0,0,0

-meeeen, det er ikke helt det, vi (jeg) har i tankerne...

Roder videre

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer