Khio

Khio goes BRIDEZILLA

1,012 indlæg i dette emne

:bearhug:  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Du er sgu for sjov.

Lise, jeg håber snart du finder din drømmekjole.

(især fordi jeg vildt gerne, vil se hvad du ender med)

-HAHA-

Mille, aner ikke hva' du snakker om... :bearhug::)-HAHA-(TAK!)

:) Lise - der sidder med lynlim og fikser på tastaturet

(hvor pokker skal Q'en være... Hmmmm... :) )

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det bare dejligt at du er tilbage igen :)

Lige meget hvor sur og tvær jeg er, bliver jeg altid i godt humør af at læse dine indlæg :)http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Krydser både arme og ben for at du snart finder din kjole :bearhug:ellers kan jeg da lige sende en rulle sorte sække op til dig :bearhug:

0

Del dette indlæg

Hvor er det bare dejligt at du er tilbage igen  -HAHA-

Lige meget hvor sur og tvær jeg er, bliver jeg altid i godt humør af at læse dine indlæg  :)  :)  -HAHA-

Krydser både arme og ben for at du snart finder din kjole  :bearhug:ellers kan jeg da lige sende en rulle sorte sække op til dig  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

Søde, Rinne - du skal være så velkommen her i mit "hjørne" - sur eller tvær, dejligt at ku' få hevet lidt i jeres smilebånd... :bearhug:

Tak for det med kjolen - det ender nok med at jeg sender bud efter de sorte sække - så står jeg også fint til Jon og hans ben (-han har dem på benet når han bader!) :)

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Lise.

0

Del dette indlæg

Hej Lise

Jeg har modtaget hintet, hvor når skal det være? Her bededags lørdag? Jeg ville ikke have noget i mod et smut tur til Oslo :bearhug:

Det ville faktisk være rigtig fedt at slå et slag om Oslo og se min yngling nordmand :bearhug:

PS. Super at i klarede 4 timer uden for hjemmet, også selv om det var pga. en kedelig omstændighed. Kondolerer

:)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...Her bededags lørdag? Jeg ville ikke have noget i mod et smut tur til Oslo...

Det ville faktisk være rigtig fedt at slå et slag om Oslo og se min ynglings nordmand

PS. Super at i klarede 4 timer uden for hjemmet, også selv om det var pga. en kedelig omstændighed. Kondolerer

Eeehhhmmm, hvornår er det liiige at det Big-Praying-day...??

Det har vi nemmerlig ikke heroppe (??!! Jeg ved det - og det er :angry1: )...

Kom du bare, min pige - der er altid plads på kontoret :heppe:

Mange tak - det kom måske ikke som en direkte overraskelse, manden var gammel (80) og blev mere og mere svag... Men det kom pludseligt - hjerteanfald, tante var ude og handle og fandt ham hjemme... :bearhug: Skræmmende!

Og det sætter en tankeprocess i gang - både hos Jon og mig selv - for vores kære Pappa (Jon's far, altså lillebroderen til den afdøde onkel) er kun 1 1/2 år yngre...

-HAHA-

Ja, I læste rigtigt - Jon er efterfølger og 12 yngre end sine søskende - så han har ældre forældre... Mamma er 74 og Pappa altså 79...

Derfor er vi også super taknemmelige for, at de er så forholdsvis friske som de er - og at vi har dem... :sugekop:

Men nu hvor vi nu engang er ved det emne, så er det faktisk lidt underligt at ha' så "gamle" svigerforældre... :bearhug: De er jo på den alder som mine bedsteforældre ville være, hvis de stadig levede - okay, lidt yngre - men det gør dem ikke mindre dejlige... -HAHA-

Så jeg har altså nærst "fået" 2 sæt svigerforældre heroppe i nord - Jon's forældre - som også agerer som en slags bedsteforældre i mit sind (er jo 25 selv http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/blush.gif ) og så Jon's storebror og svigerinde - som jo faktisk er på mine forældres alder... Lidt morsomt...

Den kvikke læser vil måske på dette tidspunkt stille sig spørgsmålet - hvor gammel er Kong-ikke-længere-gips så...(??) Hmmmm... Øhhmmmm... Eeehhhmmm...

Jon er 39 - der er 13 år mellem os... -HAHA-

Men da vi mødtes, troede Jon at jeg var 27, og jeg troede han var 30 - vores ritige alder dengang var 22 og 35... -HAHA- Men vi var skide fulde - så den var bare fjong!

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif :):)

Nå, jeg må da vist også hellere få lavet et "ordentligt" indlæg i starten af tråden om vores møde - liv - og historie... :ph34r:

:) Khio.

0

Del dette indlæg

Hej Lise

Bededagsferien ligger den 22-24 april -HAHA-

Neeej har du sådan en gammel kæreste? http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif ja alder kan jo undertiden have sine fordele, sige Sus hvis kommende er 32 :bearhug: det kan man dog ofte være i tvivl om http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Sjovt der er også 13 år mellem mig og min storesøster og 17 år mellem hende og min lillesøster -HAHA- nå ja hverken mig eller min lillesøster var planlagt fra min fars side :bearhug:

Jeg glæder mig til at høre historien om hvordan i mødtes -HAHA- Jeg kan dog ikke forstille mig dig fuld :drink2: Lise, det må ha´ været en engangs forseelse :):)

:)

0

Del dette indlæg

:)  Khio - der sikkert kommer til at vade op ad kirkegulvet i et gammelt lagen... ;)

<{POST_SNAPBACK}>

Krydser både arme og ben for at du snart finder din kjole  :bearhug:ellers kan jeg da lige sende en rulle sorte sække op til dig  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for det med kjolen - det ender nok med at jeg sender bud efter de sorte sække - så står jeg også fint til Jon og hans ben (-han har dem på benet når han bader!) http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

<{POST_SNAPBACK}>

Du bliver smuk lige meget hvad du ender med at have på når du går op af kirkegulvet http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

:) Anss

0

Del dette indlæg

Du bliver smuk lige meget hvad du ender med at have på når du går op af kirkegulvet  :bearhug:

-HAHA- Anss

TAK, søde... Jeg kan liiige se mig selv i store sorte plastiksække - Jon ville dø af chock... -HAHA-

:) Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug:  :heppe:  :lol: MUTTI und VATTI is in the house  :o  :heppe:  -HAHA-

Jeg er SÅ SUPER glad!

-HAHA-  Khio - der nok tilegner weekenden familines skød - seeees...  :)

Hvor må det bare være dejligt, især når i bor så langt væk fra hinanden.

kan du hilse Mutti und Vatti -HAHA-

-HAHA-

0

Del dette indlæg

:bearhug:  :heppe:  :lol: MUTTI und VATTI is in the house  :o  :heppe:  -HAHA-

Jeg er SÅ SUPER glad!

-HAHA-  Khio - der nok tilegner weekenden familines skød - seeees...  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Tilegn du bare weekenden familins skød, du af mange mennesker trænger da til en weekend der er stille og rolig (og at noget af det huslige og lignende bliver lavet, så det ikke ligger i baghovedet og stresser...)

GOD WEKEND

-HAHA- Cyen

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

LAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANGE weekender i Oslo, -åbenbart...

-Håber, at du nyder den!

:hug:

He-He... :blush: Weekenden var skam også ovre igår morges kl.9 heroppe... :td:

Havde I en hyggelig weekend? Det håber jeg

:bearhug:

Det havde vi - selvom det var kort, var det SKØNT at se de gamle igen! :hug: :sugekop:

Fortæller mere imorgen - er så træt at jeg snar mister hovedet ned i tastatuuuretj-b U9 4290ræ hfaw j...... Klewøra2443a rw3434..... :super:

Tusind tak fordi I spurgte :hug:

:huh: Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

håber du nød weekenden - også selv om den tog hårdt på dig :hug:

håber snart det lille pus derhjemme får det bedre, så du kan komme ud og prøve kjoler .. ellers må vi lave en bridezilla tur dertil, så han kan blive passet mens du finder drømme kjolen .. jeg mener; os i batmobilen, så skulle det jo ikke tage mange min. før vi var fremme med hjælpen :bearhug::huh:

0

Del dette indlæg

Hej Lise -pigen!  :blush:

Er det mig...eller har du stadig ingen kjole fundet??? Blev lige lidt nysgerrig!

"DETTE ER EN BESKED FRA BRYLLUPSKLAR:

GRUNDET STORE TASTATUR-PROBLEMER,

ER DET IKKE MULIGT FOR EJEREN AF TRÅDEN AT SVARE.

VI KAN OPLYSE AT DET SKYLDES AT TASTATURET LIGGER PÅ GADEN,

EFTER AF VÆRE BLEVET KASTET I VÆGGEN OP TIL FLERE GANGE!

HAV EN GOD DAG..."

:tosset: :tosset: :tosset:

:huh:

DU ER BARE FOR GRINER DET ER SÅDANNE UDBRUD VI ELSKER DIG FOR, DU SÆTTER KULØR PÅ VORES HVERDAG.

Hvis du lover mig at møde op i kirken i sorte sække, så kommer jeg og ser dig blive gift, selvom vi skal giftes samme dag. :bearhug:

Glæder mig til du finder en kjole.

:hug:

helse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor må det bare være dejligt, især når i bor så langt væk fra hinanden.

kan du hilse Mutti und Vatti  :blush:

God weekend og nyd nu familien din  :super:

God weekend og nyd nu familien din  :hug:

Hils dem, og ha´ så en rigtig god weekend :hug:

-Håber, at du nyder den!

:bearhug:

Tusind tak for alle jeres søde hilsner, tøser... :hug:

Vi havde en dejlig weekend med lækkert mad, rødvin og skønt selskab...

Selvom besøget desværre var alt for kort (lørdag morgen til søndag aften), så var det herligt at ha' de gamle i nærheden... :hearts:

Vi fik også diskuteret vigtige detaljer i forhold til brylluppet - så det letter lidt på skuldrene (tilgengæld presser kjolen... :td: )...

:huh: Khio.

0

Del dette indlæg

Håber du havde en skøøøn weekend

Jeg tør næsten ikke spørge, men gør det alligevel

Hvordan går det med kjolevalget??? Er du kommet nærmere den du gerne vil have??? Eller er du stadig i vildrede...  :hug:

:td: Det gjorde jeg bestemt...

Hvor fræk går det an at bli??? Det spørger man ikke en kommende brud om, specielt ikke når der er heeeleee 3 måneder til brylluppet, Karina!!!!!!!! Som om det er et vigtigt punkt... Hmmm... :super:

Intet nyt - er godt nyt... :baa: :bearhug::lol:

Men det nye er dog, at jeg nu har fået lidt overskud til at komme mig ud og prøve... Sad hele aftenen igår og søgte efter interessante butikker her i Oslo-området. Har fundet 2, så nu er det "bare" at kontakte dem og komme mig afsted... :huh:

Håber at du nød weekenden sammen med dine forældre.....

Men jeg håber også at vi snart får lille skønne dig i et par brudekjoler.........

håber i hvertfald at du snart finder KJOLEN ....

Tak, Marie - det håber jeg også... :blush:

håber du nød weekenden - også selv om den tog hårdt på dig :super:

håber snart det lille pus derhjemme får det bedre, så du kan komme ud og prøve kjoler .. ellers må vi lave en bridezilla tur dertil, så han kan blive passet mens du finder drømme kjolen .. jeg mener; os i batmobilen, så skulle det jo ikke tage mange min. før vi var fremme med hjælpen :toot:

Takker for hilsnen, søde...

Dèt var jo en idè, Stine - bare kom, tøser - glææææder mig... :hug:

:hug: til jer alle fra Khio.

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

DU ER BARE FOR GRINER DET ER SÅDANNE UDBRUD VI ELSKER DIG FOR, DU SÆTTER KULØR PÅ VORES HVERDAG.

Hvis du lover mig at møde op i kirken i sorte sække, så kommer jeg og ser dig blive gift, selvom vi skal giftes samme dag.  :bearhug:

Ihhhh, sikken en varm og dejlig hilsen at få... :hug::hug::td:

Du kan godt begynde at planlægge din rute den 30. juli - for som det er nu, så står den på sorte sække... ;) Glæder mig til at se dig i kirken - i brudekjole og det hele - jeg skal nok bli' populær, hvis du møder fuldt op som brud til glo-bryllup og jeg kommer i mine sække... :huh::blush::super:

Tak igen, Helse...

:hug: Lise.

0

Del dette indlæg

Lise jeg er sikker på, at UANSET hvad du så vælger at møde op i, så er du smuk *s*

Meeeeeeeeeeeeen sorte sække er nok liiiiiige at stramme den lidt :bearhug:

Spørgsmålet er om vi to ikke snart skal tage os sammen til at få gjort noget ved de kjoler.....ellers bliver vi sq da lynchet herinde :huh:

Knus Trisse :hug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer