Khio

Khio goes BRIDEZILLA

1,012 indlæg i dette emne

Hej Lise

Hvor er jeg ked af at høre at du ikke kommer på søndag :bearhug:-HAHA- havde virkelig glædet mig til at se dig......:hug:

Men jeg kan samtidig godt forstå at du blir hjemme ved Jons side....... det er da også et grimt styrt han havde taget sig .........

jeg vil i hvertfald sende jer mange tanker og :huh::):bearhug:

:bearhug::hug::hug::hug::hug:

Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

NNNNNAAAAAIIIIIIIII :huh: .. sikke en tragedie .. ØV at din Jon ligge hjemme og ingenting kan ... og ØV ØV at vi ikke får dig set til brudemødet .. det havde jeg glædet mig viiiildt til (og ikke kun fordi du sku ha buksevand ;) )

.. men jeg forstå 100% din prioritering .. havde det været den anden vej rundt, så havde vi jo nok forventet at han blev hjemme også .. så selvfølgelig skal du hjælpe ham .. selvom det er TRÆLS at være sygeplejerske 24 timer i døgnet ..

Du trænger til mange mange mange mange mange mange KNUZ :bearhug: KNUZ :) KNUZ :hug: KNUZ :bearhug: KNUZ :hug: KNUZ :bearhug: KNUZ :hug: KNUZ -HAHA- KNUZ :hug:

Trine

0

Del dette indlæg

Allersødeste Khio

det var dog en skrækkelig historie. jeg sender lige :huh::):bearhug:

Ja, jeg er meget ked af at høre, at du ikke kommer til brudemødet, ville rigtig gerne have mødt dig, men er samtidig meget glad på jeres vegne over, at Jon trods alt er sluppet "billigt" og I stadig skal giftes til sommer og fortsat kan glæde jeg over alt det dejlige der skal ske sidst i juli.

Når sådan noget sker sætter det virkelig tingene i perspektiv, man bliver bare så forskrækket og ulykkelig, jeg kan godt forstå du havde meget svært ved at koncentrere dig om den skitur, hvem ville ikke have haft det.

Jeg håber i formår at komme igennem hverdagen, stress nu ikke dig selv alt for meget søde, pas på ham, men så sandelig også på dig selv, det har du også brug for

Kæmpe :bearhug: fra mig til dig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sødeste Lise :huh:

Hvor er det dog forfærdeligt...at Jon kommer ud i sådan en ulykke, at du var så langt fra ham, at du nu er så langt fra din familie....årh, gid du boede lidt tættere på, så ville jeg købe ind for jer, hjælpe jer med vasketøjet og alle de hverdagsting, som driller ekstra meget i sådan en situation. Det er godt nok svært at sidde så langt væk og høre om jeres ulykke, for selv om jeg kun kender dig herigennem, kan man jo ikke lade være med at holde af dig...

Det værste ved hele jeres situation er, at Jon har så ondt og du er så ked af det...men jeg kan godt forstå dig!

Sødeste Lise...jeg tænker på dig :):bearhug::bearhug:

0

Del dette indlæg

Et :huh: til dig og din Jon.

Ikke fedt at få sådan en besked når man er over 1000 km væk, så har man bare lyst til at komme hjem :)

Håber han kan begynde at gå med krykker om et par uger.

Men som du slev skriver, det var godt at det skete nu og ikke om 4 måneder -HAHA-

:bearhug: Pernille

Håber I får en god påske alligevel, selv om du ikke kommer til DK. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Kære alle I dejlige damer... -HAHA-

Tusind millioner tak for jeres søde hilsener og jeres støtte - det hjælper til at komme op i et ekstra gear... :bud:

Dernæst vil jeg si', at det hjælper med en nattesøvn - uanset om den så er kort eller lang - solskinnet udenfor i samspil med jeres tanker,

gør at det er nemmere at overskue den næste dag... :bearhug:

Det er værst om aftenen - efter dagens "kamp", når mørket falder på at det hele synes lidt uoverskueligt... :)

Jeg havde nok "bare" brug for at komme ud med det, og synes faktisk at det hjælper... :heppe:

Går lige ind og tegner lidt på gipsen - så smider jeg et billede herind - han kan nemmerlig ikke gøre en SK.. ved det... :bearhug:

:huh: Khio - der er taknemmelig for at ha' jeres mentale støtte... :bud:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Lise

Ihh altså...hvor træls..!! Hils Jon og ønsk ham god bedring!!

Det eneste der er at gøre er, at se lyst på det...I skal nok komme igennem det...!! Tænk på at det kunne have været meget værre ...!

1000 mange :huh: herfra!!

Tanker fra Malou :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh hvor lyder det bare som det værste man kan komme ud for. Jeg kan godt forstå, at det hele er meget svært for dig. Så du får lige et kæmpe :bearhug: Det eneste man kan glæde sig over, i sådan en situation er, at det da heldigvis ikke er noget i skal leve med resten af jeres liv.

Jeg føler alt er sagt, så jeg håber bare for jer begge, at han kommer så hurtigt som muligt på benene igen.

:bearhug: Anss

PS: Og hvor er det bare godt at se at selv i sådan en trist situation så kan du alligevel formå at holde humøret en lille smule oppe

PPS. Men har heldigvis nok overskud til at se det positive i, at dette skete nu - og ikke om 4 måneder... :)  For så havde han fået med mig at bestille!!! :slag:  :super:

<{POST_SNAPBACK}>

Går lige ind og tegner lidt på gipsen - så smider jeg et billede herind - han kan nemmerlig ikke gøre en SK.. ved det... :super:

<{POST_SNAPBACK}>

:bed::bearhug::bearhug::hug::hug:

0

Del dette indlæg

hej sødeste Khio,

sikke en fordærdelig oplevelse - kan vist ikke skrive noget som der ikke allerede er skrevet, men vil bare sende dig en kærlig tanke og et stort ønske om god bedring - til jer begge, og skriv en hilsen fra alle os på b. klar på gipsen....

kærlige knus, Stine

0

Del dette indlæg

Yaks Lise, jeg har lige læst om din uheldige Jon.

Jeg kan godt forstå du er ked af det, men jeg tar hatten af for dig.

Ved godt, at det er hvad man kan forvente af kæreste, altså at de passer og plejer en i sådan en situation.

Det er desværre bare ikke alle der gør det og hvis de gør, gør de det med irritattion.

Jon er heldig at have dig og jeg er heldig at have Kresten (render rundt på krykker og han er der for mig, som du er for Jon)

Du får lige en masse opmuntringsknus

:bearhug::):super::super::bed:

0

Del dette indlæg

Kære allesammen :(

Ha' en rætti, rætti dejlig dag - håber I får et fedt møde, også selvom jeg ikke kan komme... -HAHA--HAHA--HAHA-

Jeg skulle så gerne ha' hilst på jer alle, men det må bli' en anden gang... :heppe:

Desuden er der 200 stole (-og kirkebænke i tillæg!) som SKAL fyldes op den 30. juli i Frederiksborg Slotskirke i Hillerød

- ellers går jeg ikke de flere hundrede meter, der er ned til alteret!!! -HAHA-

Så ved I det... :((y)

Hyg jer - ta' massere af billeder - glæder mig meget til at høre om dagen og oplevelserne... :(

Mange :bearhug: & tanker fra Lise.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej tøser - og godtfolk... :)

Tak for alle jeres søde hilsner og tanker - de varmer meget! :hug:

God bedring, Mille! :kiss:

Tænkte jeg hellere måtte skrive en opdatering.

Her går det op og ned - heldigvis mest op! -HAHA-

Vi har begge fået humøret tilbage - og humor! Humor er noget af det vigtigste, så nu er jeg ikke bleg for at henkaste en af mine små underfundige kommentarer til herren - som I nok kender mig for... -HAHA-

Vi glæder os dog meget til tirsdag - for der skal Jon til check - det bli'r SÅ spændende at få bekræftet at alt er som det skal være inde i monster-gipsen - andet end det orker jeg næsten ikke at høre... ;)

Jeg kan mærke at jeg er fysisk ved at være godt slidt - vidste egentlig ikke, hvor fedt det var med de daglige rutiner - som man jo desværre ikke sætter ordentligt pris på i hverdagen... Så som "Den der laver mad, skal ikke rydde ud" - og sådan... :) Og det med at dele på arbejdet, men-men... :(

Tilgengæld besidder jeg jo nu mandens kreditkort, så glæder mig meget til at butikkerne åbner igen på tirsdag... -HAHA--HAHA--HAHA-

Nå, men manden er glad og tilfreds - vi har været vores første tur ude af lejligheden idag ;o) (Altså jeg har selvfølegelig handlet og sådan...)

Vi trillede rundt om lejlighederne hvor vi bor med rullestolen... Det gik heldigvis godt - selvom det er en kamp at flytte på ham... Fra seng - til kontorstol (så jeg kan trille ham rundt herhjemme!) - til rullestol eller lænestol, joooohhh - der er skam action herhjemme... ;o)

Og så har han fået lammekølle idag, så han er mæt og tilfreds... ;o)

Jeg skal lige finde kamerakablet - så smider jeg lige et par billeder ind af vores action-fyldte hverdag... -HAHA-

:bearhug: Lise - der har savnet jer allesammen... :hug:

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Hej Kiho

Er lige kommet hjem efter et godt brudemøde, det var rart at møde alle de andre bridezillas. Du kan tro at snakken gik :baa: fra man kom til man gik.

Meeen vi savnede dig. :bearhug:

:)

Helse

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer