Khio

Khio goes BRIDEZILLA

1,012 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Har jo lige set billederne på Jeres "bryllupshistorie" .. og jeg siger lige én gang til:

:heppe: Fantastiske billeder ... :heppe:

jeg har jo bare IKKE overhovedet særlig længe til min dag, og jeg sidder her på jobbet og flæææææber http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/boohoo.gif

DEJLIGT I HAVDE EN FANTASTISK DAG :bearhug:

... det under jeg Jer 100%

I klæder hinanden, og ser begge MEGET flotte og meget forelsket ud ... :hearts:

:) ENDNU ENGANG KÆMPE TILLYKKE :blush:

(uha det er tæt på nu .. nu flæber jeg squ lige lidt videre syntes man bliver mere og merer grådlabil som dagen nærmer sig.... :) )

0

Del dette indlæg

:cheerleader3:Kære, kære, kæreste tøser :cheerleader3:

Hvor er I fantastiske!!! Intet mindre end RØRENDE FANTASTISKE!

Jeg ved næsten ikke hvor jeg skal starte eller slutte - og kan i hvert fald IKKE andet end at starte med:

Piger, af hele mit hjerte TAK! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/Kiss.gif

Tak for jeres store støtte de sidste mange måneder - både i forhold til bryllupsplanlægning, men ikke mindst i forhold til Jons ben... :cheerleader3:

Tak for alle jeres søde og kærlige hilsner til mig - både i gode tider, men ikke mindst så Oslo bare var så ubeskrivelig langt væk fra "hjemme"... :cheerleader3:

Tak for alle de flottekomplimenter som I har givet mig de sidste mange måneder

- jeg sætter STOR pris på hver enkel af dem - og sætter STOR pris på hver enkel af JER... :)

Tak for alle jeres søde fødselsdagshilsner - det gjorde - og gør stadig! - mig SUPER glad - de varmer mere end I kan forestille jer... :)

Tak for alle jeres fantastiske og skønne kommentarer og hilsner som I har skrevet til mig og os i forbindelse med vores store dag.

De rører mig meget - og jeg er ubeskrivelig glad for HVER og ÈN... :)

:cheerleader3:Jeg kan ikke takke nok - I betyder meget mere for mig end I selv aner! :cheerleader3:

Alle mine kærligste og varmeste tanker,

Lise.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er det muligt at blive gift i Frereriksborg Slot, enten i kirken eller parken?

We are living in Canada but would like to get married in DK.

Any advice is appreciated.... 

Vi er danske - det er bare nemmere at skive paa engelsk fordi vi har ikke en dansk keyboard....

Allan

Hej Allan.

Sender dig en PM (Privat Message) ... :hug:

0

Del dette indlæg

* ... Mumle ... Simpelthen for dårligt at jeg ikke har givet jer resten af bryllupsfortællingen endnu :blush:

... Mumle...

Skal nok gøre det inden kobberbrylluppet :)

... Mumle ...

Det låååver jeg :)

... Mumle ... *

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

* ... Mumle ... Simpelthen for dårligt at jeg ikke har givet jer resten af bryllupsfortællingen endnu :)

... Mumle...

Skal nok gøre det inden kobberbrylluppet :blink:

... Mumle ...

Det låååver jeg :blink:

... Mumle ... *

:)

AT MUMLE HJÆLPER IKKE LISEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE - VI VIL HA' FORTÆLLING VIL VI :bearhug::blush:

0

Del dette indlæg

Hey Lise.

Du har jo også brug for besvarelserne, så du ikke bliver nappet indenom, så igang med at fortælle....

Vi venter altså ikke 12 år, det gør vi ikke, vi vil høre den nuuuuuuuuuuuuuuuuuu :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer