Khio

Khio goes BRIDEZILLA

1,012 indlæg i dette emne

HULLU-BULLUUUUUHHHHHHHHHH...

:) JEG ER JO LIIIIGE HER... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif

Tak, søde tøser - hvor er I dejlige... :):bearhug::)

Alt vat så stressende inden vi rejste sydover, så nåede ikke engang at annoncere at vi var på vej til DK, men her er vi altså...

Har ryyygende tralvt - men vi ta'r det med ro - fantasi, fantasi, fantasien er go'! :bearhug:

Låååver jeg snart vender tilbage med en maaaaaaaaasse nyt - dajlig'! :bud:

Men ooorker sgutte denne nada-høj-hastigheds-forbindelse hos de gamle -ta'r 10 minutter at bladre fra side til side... :angry1:

Ses snart, søde putter - tak igen - savner også jer sgu!!! :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh Lise, hvor var det dejligt at høre fra dig og at du stadig holder hovedet oven vande :bearhug::bearhug::)

Kan godt forstå at du ikke gider vente på modemmet, jeg får også problemer med det ugen inden brylluppet hjemme hos min mor!

God arbejdslyst og held og lykke :)

0

Del dette indlæg

HULLU-BULLUUUUUHHHHHHHHHH...

:) JEG ER JO LIIIIGE HER... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif

Tak, søde tøser - hvor er I dejlige...  :)  :bearhug:  :)

Alt vat så stressende inden vi rejste sydover, så nåede ikke engang at annoncere at vi var på vej til DK, men her er vi altså...

Har ryyygende tralvt - men vi ta'r det med ro - fantasi, fantasi, fantasien er go'! :bearhug:

Låååver jeg snart vender tilbage med en maaaaaaaaasse nyt - dajlig'!  :bud:

Men ooorker sgutte denne nada-høj-hastigheds-forbindelse hos de gamle -ta'r 10 minutter at bladre fra side til side...  :angry1:

Ses snart, søde putter - tak igen - savner også jer sgu!!!  :lol:

<{POST_SNAPBACK}>

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ SMUKKE !!!

Dejligt lige at høre fra dig. Glæder mig til at høre MEGET mere..

Og velkommen tilbage på dansk grund

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Nu er det ved at være tid igen igen Khio - hvor er du heeeenneeee  :)

.. vi glæder os altså meget til nyt nyt nyt fra Khio-hjemme-fronten ... Det er jo ved at være NUUUUU  :super:

Postet billede      Postet billede      Postet billede      Postet billede      Postet billede      Postet billede

:byebye:

Kan kun tilslutte mig - selv om der er mange søde bridezillas tilbage - er det lidt tomt her i sommerferien.

Vi savner dig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:) Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:heppe: VI SAVNER DIG KHIO.... VI SAVNER DIG KHIO.... VI SAVNER DIG KHIO.... VI SAVNER DIG KHIO.... VI SAVNER DIG KHIO.... :heppe:

Redigeret af Monika_Lars
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Khio

1 uge! :hug:

Håber at alt går godt hos dig :) Jeg må indrømme at det er meget sjældent at jeg er herinde :huh: så jeg er overhovedet ikke opdateret... har ikke rigtig tid til det. Men jeg kan se at du heller ikke har været her så meget -HAHA-

Ville bare lige hilse på og sige at jeg glæder mig rigtig meget til at se hvor smukt det hele bliver og høre alt om hvordan bryllup er gået ...om en uges tid ik ;)

:) Anss

0

Del dette indlæg

Hej søde smukke Lise

Jeg er som sagt stadig ikke på nettet, så jeg får ikke mulighed for at ønske jer tillykke med dagen på lørdag :bearhug: - Derfor:

:bearhug:ET KÆMPE STORT TILLYKKE FRA MIG SKAL LYDE - TIL "NORDMANDEN" LISE OG JON FRA EN JYDE!!!!! :)

Jeg håber I får liiiige nøjagtig den dag i drømte om og at vejret - guderne og hele verden er med jer den dag.

Glæder mig sindsygt meget til at høre om den storslåede dag!

Knuuuuuuuuuuuuuuuuuus Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer