Khio

Khio goes BRIDEZILLA

1,012 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Nope - ikke tør standse sådan en flok bridezilla-udbryder-babes :birthday:

<{POST_SNAPBACK}>

Nej det tør de ik ....de vilel da blive skrækslagende for at se en flok Bridezillas komme stormende..... :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er da sikker på at alle mænd ville ælske at blive overrandt af en folk bridezillaer, med en mision :):o Hvis ikke så må de jo bare flytte sig, for ingen skal holde os fra Mision: Red-Bridezilla-Lise :(:bearhug:

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Nope - ikke tør standse sådan en flok bridezilla-udbryder-babes :balloon:

Nej det tør de ik ....de vilel da blive skrækslagende for at se en flok Bridezillas komme stormende..... :)

Jeg er da sikker på at alle mænd ville ælske at blive overrandt af en folk bridezillaer, med en mision :o:( Hvis ikke så må de jo bare flytte sig, for ingen skal holde os fra Mision: Red-Bridezilla-Lise :bearhug::birthday:

:blush: ENIG!!!! :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tid til en lille opsumering...

Indtil videre har vi styr på dette:

- Dato: 30. juli 2005.

- Vielse: Frederiksborg Slotskirke (Hillerød), klokken 13.

- Bryllupshæfte (kirke): Mangler

- Salmer: Mangler

- Ægteskabserklæring: Som om det ikke var indviklet nok i forvejen - så prøv med to nationaliteter og udenlandsk adresse... :angry1:

Men nu har vi det vi behøver - så skal vi ha' "undersøgt"/besluttet om vi søger med mig som "boende i DK" eller som boende i Norge...

- Bryllupskørsel: Et af JONS punkter!!! Satser på hans vens amerikaner bil holder hele til turen fra Norge til DK - ellers må vi improvisere - MEN IKKE LIMO eller HEST!!!

- Brudens tøj: Er købt - hænger i skabet

- Brudens undertøj: Har købt en corsage - er ikke sikkert den kan bruges - må få hjælp til vurderingen af lillesøs.

- Brudens slør: Har bakset et sammen - skal rettes lidt...

- Brudens taske: Er lavet!

- Brudebuket: Mangler

- Gommens tøj: Mangler

- Hår & make-up: Har en bekendt /veninde - må få snakket med hende! (ved stadig ikke hvor meget jeg bør gi' for det...)

- Forlover: Lars (Jon's barndomsven).

- Toastmaster: En god veninde.

- Reception: Hos de gamle, kl.14-16.

- Fotograf: Bestilt! - Skal ringe til ham inden længe!(Pris stadig ukendt!)

- Gæsteliste reception: Er udarbejdet.

- Gæsteliste fest: Er også endelig udarbejdet.

- Ønskeliste: Næsten færdig!

- Invitationer: YES! 50 stk + 65 stk til receptionen + 30 til bruchen - er sendt!

- Feststed: Slotskroen, er reserveret! (Skal mødes med ejeren SNART (!!!) for at aftale middag og aftenes forløb.)

- Musik under middagen: Stadig i tvivl! (Enten hyrer vi en klassisk pianist/guitarist, ellers vælger vi cd'er uden vokal og så spiller fætter til sangene (hvis vi får no'en)

- Musik til dansen: Har hyret "ComeTogether" - må få ringet til dem SNART! (- glææædeeer mig til at høre dem!)

- Bordplan: Arbejdes der på - må vel vente på alle tilbagemeldingerne... (STORT frustrationsmomentallerede inden vi er kommet igang med den!!!)

- Bordkort: Er lavet!

- Menukort: Design klar - må igen vente på tilbagemeldinger pga kort beskrivelse af gæsterne... IHHH altså...

- Blomsterdekorationer: Mangler! (Samme farver som brudebuket.)

- Bordløber: Er købt og klippet til! (Panelgardiner fra Ikea! :) ).

- Blomster"blade" til bord: Købt - luftes på terrassen!

- Farvetema: Hvidt, lysegråt og sølv, rødt/lyserødt i forskellige nuancer.

- Gæstebog: Er lavet!

- Overnatning gæster: Links er vidergivet.

- Hjemmeside: JONS 2. punkt! :oEr lavet - maaajet stolt af Jonemann! www.liseogjon.net

- Overnatning Brudepar: Har desværre ikke været hurtige nok til hverken at få værelse på HEGNSHOLT GODS eller hos BONDEHUSET, sååå... :bearhug:

VIGTIGT PUNKT SOM NU ER JON'S 3. PUNKT!!! :blush:

- Bruch næste morgen: I haven os de gamle.

- Bryllupsrejse: Hmmm... Ta'r nok en romantisk-storby-forlænget-weekend efter brylluppet og udsætter DRØMMEREJSEN til sommeren '06 - vi vil gerne "down-under" i mere end 14 dage! Jon er dog også begyndt at snakke om Maldiverne... :yeah:

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor ser det hele bare  -HAHA-  godt ud...og ikke mindst alle bordkortene liggende på bordet ... :heppe:  :heppe:  Har stor  :bearhug:  for din kreative side....

:heppe: BLÆRERÆKKE! :heppe:

Hvor ser det bare WAUW! ud, Lise :bearhug:

som Sus skriver WAUVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV ja, kan ikke skrive ordet der burde bliver brugt da jeg sidder med et engelsk tastatur  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif lader Susser tale for mig  :heppe:  :heppe:

Mange tusinde tak, alle tre prinsesser... :lol::bearhug::blush:

0

Del dette indlæg

FOr SØREN DA - må også ligge min taske herinde...

Jeg har længe vuderet hvorvidt jeg skal/bør/vil ha' en taske...

Men da jeg købte min brudekjole, galdt jeg pladask for en af hendes hjemmedesignede tasker. Prisen var dog pebret - droppede at investere i den...

Siden da har jeg leget med tanken om, hvordan jeg sku' smække en taske sammen - hvis jeg da sku' ha' en... :bearhug:

Jeg kom frem til, AT DET SKAL JEG! :heppe:

Er i forvejen ikke et geni til at holde styr på mine ting, så bare det at ha' lip-glossen, smøgerne, osv på èt sted - det er nok et must for mig... -HAHA-

Jeg har i flere år brugt denne fiiine taske - synes den er mægtig sød - lige mig...

post-9362-1117108637.jpg

Den er ikke altid denne grå tone som den på billedet - afhænger i høj grad af lysforholdene (gør det ofte, Khio! :bearhug: ), men den "svinger" ligesom i flere grå toner...

Og siden vi bl.a. har grå i vores farvetema, har jeg valgt at bruge denne taske - den kommer måske til at "gå for" min gamle ting...

Dog synes jeg den skulle opdateres lidt - så den bare blev lidt "brude-agtig"...

Jeg har til dette brugt to forskellige slags silke organza (samme nuancer som til sløret) - flået og hevet godt i det, så det fik et lidt "hårdere" udtryk, som vil passe til resten af mit "udstyr" - resten af MIG... :bearhug:

Derefter har jeg syet tre "snore" på, i hvid-lig, rosa-agtig og ganske simpel brun.

"Snor" er ikke det rigtige ord, men det er jo ikke silkebånd - det er mere blødt i materialet, men hårdt i udtrykket...

Tilslut har jeg syet flere rækker af ståltråd på - på denne perler af forskellige slags og forskellige faver/nuancer/toner...

Det var vist det... :guitar:

BILLEDER???!!! :lol:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ehm Lisepigen...jeg var vist et par sider eller 4 bagud i din tråd. Ét kan jeg dog fastslå; du ligger ikke på den lade side (forstår ikke, hvor studerende får al den tid fra...sådan var det ikke i gamle dage, da jeg var stud. :bearhug: )

Som sædvanligt er tingene fra din hånd supersmukke og gennemførte...dit slør, dine bordkort og tasken...

TJHA, du rykker for vildt!

Jeg har været inde og trykke på sign på jeres HP...Om indlægget lever op til jeres tilfredsstillelse er lidt usikkert...

MEN NU STÅR DET DER!

0

Del dette indlæg

khio

jeg skal gerne rose dig igen, selvom jeg har gjort det andetsteds, det ser super godt ud både med din blærerække og din taske er helt unik, og ligesom lea har jeg også signeret din hs men det er vist ved at være en uge siden, kom ikke og sige at jeg ikke kan være oppe på dupperne - engang i mellem :bearhug:

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:bearhug::bearhug:-HAHA-

Hej Khio :lol:

kom sådan set kun forbi for at spamme din tråd :blush: men ok kan da godt sige noget om din blærerække nu jeg er her .....

FlåÅåÅåt :)

så er det sagt :heppe: http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

ej ærligt ... det er flot det du har lavet og jeg er vild med din taske (y) ... fik jeg vist indskudt i en anden tråd oz ... *er snart helt forvirret der var over 3000 nye svar da jeg kom tilbage*

nu vil jeg så igen bevæge mig ind i tråden og få læst alt det jeg ikke har nået endnu

Til I andre ... slap lige lidt af i den her tråd ... kan sgi' ikke følge med når det går så stærkt *nej er ik langsom :hug: *

:bearhug: Lene

Postet billedesån går det når man spammer :)

Redigeret af L.Jensen
0

Del dette indlæg

Jeg er nødt til at sige du er simpelhen for sej qvinde. Jeg har nu grinet og grædt min vej gennem dine 43 sider og det er ligefør jeg ville ønke at der var 43 sider mere (-HAHA-)

Jeg er vild med dine invitationer, i det hele taget din kreativitet (Lotte ville ønske at hun selv havde bare lidt kreativitet i blodet)

Og din kjole - du ligner jo intet mindre end en lille norsk fjellprinsesse :hearts:

:bearhug::bearhug:

Lotte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ehm Lisepigen...jeg var vist et par sider eller 4 bagud i din tråd. Ét kan jeg dog fastslå; du ligger ikke på den lade side (forstår ikke, hvor studerende får al den tid fra...sådan var det ikke i gamle dage, da jeg var stud. :bearhug: )

Ehhmmm.... INGEN kommentarer! :blush:

Som sædvanligt er tingene fra din hånd supersmukke og gennemførte...dit slør, dine bordkort og tasken...

TJHA, du rykker for vildt!

Tusind tak, søde sessemor... -HAHA-

Jeg har været inde og trykke på sign på jeres HP...Om indlægget lever op til jeres tilfredsstillelse er lidt usikkert...

MEN NU STÅR DET DER!

Det ved du at det bestemt gør - og MERE END DET! Vi sætter ubeskrivelig stor pris på din søde og personlige hilsen, Lea - TUSIND TAK!:lol::hug::bearhug:

:bearhug: Lise.

0

Del dette indlæg

jeg skal gerne rose dig igen, selvom jeg har gjort det andetsteds, det ser super godt ud både med din blærerække og din taske er helt unik.

Tak, Rikke - tusind tak, det er skønt at høre - igeeeeeen... :hug: :heppe: (y)

...ligesom lea har jeg også signeret din hs men det er vist ved at være en uge siden, kom ikke og sige at jeg ikke kan være oppe på dupperne - engang i mellem :blush:

Sødeste panter :lol:

Jeg er næsten helt flov over at jeg ikke har fået sendt dig en kærlig hilsen og tak...

DÅÅÅÅMME MIG!!! :slag:

Du skal vide at både Jon og jeg værdsætter din hilsen meget - og jeg sætter stor pris på dig, Rikke... :bearhug:

Oppe på pupperne (PATTER, på norsk! http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/laugh.gif ) - øøhhhh, DUPPERNE (!!!), jo det er du skam! :bearhug: :heppe: -HAHA-

Mange :bearhug: fra Lise.

0

Del dette indlæg

Hvor er din taske bare blevet :lol:  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/toot.gif  :bearhug: FIIIIIN!!!!

U ROCK OUR WORLDS! - med dine store evner -HAHA-

:bearhug:  :blush: Taske. VILD godt lavet  :bearhug:

Har rost din taske i en anden tråd medn gør det MEGET gerne igen! Det er fantastiks hva du liiiige kan kreere i en håndevending!!!  :hearts:

TAK, alle tre - det varmer i mit :hjerte: , mere end I tror... :hug:

0

Del dette indlæg

kom sådan set kun forbi for at spamme din tråd  :bearhug:

Be my guest - vil du ha' spamme-krig???!!! :blush:

men ok kan da godt sige noget om din blærerække nu jeg er her .....

FlåÅåÅåt  :bearhug:

så er det sagt  :heppe:  -HAHA-

ej ærligt ... det er flot det du har lavet og jeg er vild med din taske  :lol: ...

Tak, Lene - det var sødt sagt... :hug:

Postet billedesån går det når man spammer  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

Kan se jeg har oplært dig godt - SÅDAN, min pige!!! Postet billedePostet billedePostet billede

TAK igen! (y)

:bearhug: Khio.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer