Khio

Khio goes BRIDEZILLA

1,012 indlæg i dette emne

Jeg er nødt til at sige du er simpelhen for sej qvinde. Jeg har nu grinet og grædt min vej gennem dine 43 sider og det er ligefør jeg ville ønke at der var 43 sider mere (:blush:

Sikken en dejlig hilsen at få - af hele mit hjerte tak, Lotte... -HAHA-:lol::bearhug:

Jeg er vild med dine invitationer, i det hele taget din kreativitet (Lotte ville ønske at hun selv havde bare lidt kreativitet i blodet)

Og din kjole - du ligner jo intet mindre end en lille norsk fjellprinsesse :hearts:

Selvfølgelig har du det i dig - det skal måske bare provokeres/stimuleres lidt frem, søde... :heppe:

Tak endnu engang det varmer mere end du kan forestille dig... :bearhug:

:bearhug: Khio.

PS. FEDT navn du har - Chio... :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg vil gerne TAKKE ALLE JER, der har været søde at slå et smut omkring vores gæstebog... Postet billedePostet billedePostet billede

Postet billedeAlle jeres hilsner og dejlige beskeder betyder meget mere for os, end I aner - TUSIND TAK! Postet billede

Mange kærlige :bearhug: fra os begge, Lise.

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Jeg må bare vise jer dette - havde dèt ikke været noget til at hænge på toiletterne under festen... :bearhug::lol::)

post-9362-1117209538.jpg

Var det ikke noget for Trisse - passer lige ind i det blå-tema... :hug:

post-9362-1117209552.jpg

Mens vi selvfølgelig burde holde den lyserøde-stil hos os... (y)

post-9362-1117209566.jpg

:bearhug::blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif

:bearhug: Khio - der vel må ansees for Bridezilla nu... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er nødt til at sige du er simpelhen for sej qvinde. Jeg har nu grinet og grædt min vej gennem dine 43 sider og det er ligefør jeg ville ønke at der var 43 sider mere (:hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Sikken en dejlig hilsen at få - af hele mit hjerte tak, Lotte... :bearhug::blush:http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/icon_hug.gif

Jeg er vild med dine invitationer, i det hele taget din kreativitet (Lotte ville ønske at hun selv havde bare lidt kreativitet i blodet)

Og din kjole - du ligner jo intet mindre end en lille norsk fjellprinsesse :hearts:

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgelig har du det i dig - det skal måske bare provokeres/stimuleres lidt frem, søde... :heppe:

Tak endnu engang det varmer mere end du kan forestille dig... :lol:

PS. FEDT navn du har - Chio... :heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Khio

Mht kreativitet så har jeg uden tvivl stået sidst i køen da det blev uddelt. Selv børnene i den børnehave jeg har arbejdet i mente jeg skulle holde mig til at spille fodbold med dem -HAHA- Det er vist bedst jeg bare betaler mig fra kreativiteten.

(y) til os C(K)hio'er :heppe: :heppe:

:bearhug:

Lotte

0

Del dette indlæg

Hej Khio

I de sidste 4 timer har din tråd tryllebundet mig. det er lidt skidt for om ca. 6 timer skal jeg på arbejde, men sådan er det jo bare.

her er jo enormt meget inspiration du er i sandhed inspirerende, du og din Jon.

Jeg ser frem til at du efter dit bryllup højst sandsynligt starter egen virksom hed som hele skandinaviens bedste WEDDING PLANNER. du vil helt sikkert blive dyr så derfor stjæler jeg af din kreativitet med arme og ben nu inden du begynnder at tage penge for herlighederne. jeg er ny, og glæder mig til at høre om de sidste ting inden dit :bearhug: flotte bryllup d. 30 juli (dagen efter min peter og jeg fejrer 5 års dag)

Knuz

Karina

0

Del dette indlæg

Jeg må bare vise jer dette - havde dèt ikke været noget til at hænge på toiletterne under festen...  :lol:  http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif  (y)

Var det ikke noget for Trisse - passer lige ind i det blå-tema...  :(

Mens vi selvfølgelig burde holde den lyserøde-stil hos os...  :(

:hug: 

:bearhug:  Khio - der vel må ansees for Bridezilla nu...  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

(y):):)

Jeg troede kun det var mig der havde fået den ide -HAHA- Jeg har købt lyserødt ensfarvet toiletpapir :heppe:

FEEED IDE :blush:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Khio Postet billede

Det bliver langt og du er selv ude om det :) det er jo din tråd :lol:

Postet billede

Nu har jeg siddet den halve nat og Postet billede med sorte sække under øjnene ... latterkramper og gråd ... giver din tråd Postet billede (kunne ikke finde en med flere)

Postet billede du er bare for sød, sej og har en humor og energi der er guld værd smukke ... pas godt på det :hjerte:

Hvor er det synd for Jon at han kom ud for den ulykke og med dig så langt væk ... men han er heldig at have en pige som dig med ben i næsen ... godt han har dig til at skifte dæk på bilen :bearhug: og du fik opklaret hvad krydsspændt er :bearhug: ikke spændende når baghjulet overhaler .. taler af erfaring Postet billede

Er nok også meget godt at Jon blev Postet billede ellers skulle I jo også finde en nice frisure til ham :)

Sikke et Postet billede kan godt forstå det var svært at holde tårerne tilbage ... kunne jeg heller ikke da jeg læste det ...

Du fortjener en masse ros for dine flotte ting ... somjeg før har nævnt .. indbydelser, blærerække og det hele er totalt gennemført ... kjolen er så smuk til dig og sløret passer jo perfekt til ... jeg tror du skal regne med jeg dukker op til globryllup .. nu ligger det nemlig sådan at min svigermor bor i Hillerød så jeg kunne jo lave en tur ud af det ... du bliver den smukkeste brud ... ikke kun pga af kjolen og dit udseende .. men du har en udstråling og en charme man kan mærke gennem det du skriver :bearhug:

Flot corsage ... smutter lige en tur om Kybele da jeg bor næsten ved siden af .. må se om den kan gøre noget for mine Postet billede da de godt kunne trænge til et løft :blush: mildest talt *sagde nogen silikone* :hug:

Bare så øv at du skulle have den dårlige oplevelse med prøvning i Bridefashion .. det er nu ikke alle ekspedienter der kommer lige heldigt fra det ... men det blev jo deres problem for den kjole du fandt er så smuk til dig (gentager jeg mig selv )

Det er dejligt at se at I på trods af alt det I har været igennem stadig holder modet oppe ... og søde Lise det er tilladt at tude når det hele er så presset som det har været for jer .. jeg tuder sgu over mindre end det ... (y)

Godt det kun blev ved truslen om at smide tastaturet ud ellers havde vi jo ikke haft den store fornøjelse af at følge dig som vi har ... du hæver altså det humoristiske niveau herinde adskillige grader ... tak for det :hjerte:

Nu har jeg med støtte fra vindue nummer to med hele tråden i langt om længe fået læst hele din tråd ... og som mange andre før mig har sagt det ... du er for sej Lise ... du kan virkelig skrive så man griner og græder og lever sig ind i det hele ... du burde måske overveje at blive forfatter ... nu gælder det så om at holde sig opdateret hvilket næsten er et heldagsjob for det går bare stærkt herinde http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/grin.gif

Nu må jeg videre .. skal lige http://langkawi.dk/smileys/t18.gif

Ha' en fantastisk dag smukke

-HAHA- Lene

0

Del dette indlæg

Sødeste panter -HAHA-

Jeg er næsten helt flov over at jeg ikke har fået sendt dig en kærlig hilsen og tak...

DÅÅÅÅMME MIG!!! :slag:

Du skal vide at både Jon og jeg værdsætter din hilsen meget - og jeg sætter stor pris på dig, Rikke... -HAHA-

Oppe på pupperne (PATTER, på norsk! -HAHA- ) - øøhhhh, DUPPERNE (!!!), jo det er du skam! -HAHA- :heppe: :)

Mange -HAHA- fra Lise.

<{POST_SNAPBACK}>

søde lise, jamne det skal du skam ikke tænke på, du er jo en travl kvinde - med den mest populære tråd på BK er der jo en del at se til -HAHA-

Sætter også stor pris på dig din dejlige kvinde -HAHA-

og så lige det der sproglige: :) ja nogle gange betyder tingene ikke helt det samme, ligesom den med "morgenbrød" -HAHA-

Ha' en fortsat god weekend

-HAHA- Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Khio - for pokker - der er grænsen altså nået!!!!!!!!! du er jo GAL pigebarn!!

Tak, Tak - det ta'r jeg som et kompliment... :hug:

Jeg troede kun det var mig der havde fået den ide :o Jeg har købt lyserødt ensfarvet toiletpapir :heppe:

FEEED IDE :griner:-

Idèen er skam fed nok - men mest ment som en joke... :blush:

Det der toiletpapir er sq da for cool 

hvem sagde "fint"??? Selv  (y) får førsteklassesbehandling 

You kill me girl!!!!!

I sku' ha' set Jon i hovedet da jeg valsede ind i stuen med lokumspapir under armene og smækkede en rulle af hver farve ned i bordet og sa': "Så er endnu et punkt klaret - blå til drengene og lyserød til pigerne!"

Han vidste ikke om han sku' græde eller grine... :hug::hug::huh:

Noget andet er, at han selv foreslog at vi hænge dem herhjemme - "passer lige til drenge- og pigetoiletterne", som han sa'... :heppe:

Vi har nemlig to, og da vi i sin tid flyttede ind, så købte jeg fluks et pigeskilt og et drengeskilt - jeg har selvfølgelig det store... :):bearhug:(y)

Så nu hænger den søde toiletpapir i hver sin farve de "rigtige" steder... :yeah:

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

I de sidste 4 timer har din tråd tryllebundet mig. det er lidt skidt for om ca. 6 timer skal jeg på arbejde, men sådan er det jo bare.

her er jo enormt meget inspiration du er i sandhed inspirerende, du og din Jon.

Jeg ser frem til at du efter dit bryllup højst sandsynligt starter egen virksom hed som hele skandinaviens bedste WEDDING PLANNER. du vil helt sikkert blive dyr så derfor stjæler jeg af din kreativitet med arme og ben nu inden du begynnder at tage penge for herlighederne. jeg er ny, og glæder mig til at høre om de sidste ting inden dit  :blush:  flotte bryllup d. 30 juli (dagen efter min peter og jeg fejrer 5 års dag)

Knuz

Karina

Søde Karina :hug:

What am a girl to do, når hun kommer ind i sin tråd, og finder DENNE UBESKRIVLIG SØDE hilsen... :)

TUSIND HJERTELIG TAK!

Jeg ved ikke hvor jeg skal starte eller slutte, blot sikre mig, at du ved HVOR MEGET jeg værdsætter dine flotte ord... :heppe:

Stjæl alt det, du vil - imens det er gratis :griner:- Neeeejda - jeg inspireres jo også andre steder fra...

Endnu engang tak, Karina - det varmer! :hjerte:

Tillykke med den kommende 5års dag :o

0

Del dette indlæg

søde lise, jamne det skal du skam ikke tænke på, du er jo en travl kvinde - med den mest populære tråd på BK er der jo en del at se til :huh:

Sikken en udtalelse - Rikke, hva' er din adresse, med den du bare med til mit bryllup - sender lige en invitation... :hug::griner:-:hug:

I al ydmyghed, TAK!

Sætter også stor pris på dig din dejlige kvinde :o

I lige MÅSEN! :hug::):blush:

:bearhug: Lise.

0

Del dette indlæg

Kæreste Lene...

At svare en SÅ FANTASTISK hilsen - det kræver sin tid, og er ikke enkelt for mig... For du har virkelig rørt mig - er meget ked af jeg ikke har givet lyd fra mig før nu - dit indlæg havde virkelig fortjent umiddelbar respons...

Du aner ikke HVOR glad alle dine ord har gjort mig - af hele mit hjerte TAK!

...Nu har jeg siddet den halve nat og læst med sorte sække under øjnene ... latterkramper og gråd ... giver din tråd "STJERNEIKON" (kunne ikke finde en med flere)

...du er bare for sød, sej og har en humor og energi der er guld værd smukke ... pas godt på det

Ved ikke hva' jeg skal si' - TAK, TAK, TAK, søde...

Tak for at du har taget dig tiden til at læse min tråd - tak for alle de flotte ord - og tak for at du prioriterer at sende mig en SÅ VARM hilsen... :hjerte:

Hvor er det synd for Jon at han kom ud for den ulykke og med dig så langt væk ... men han er heldig at have en pige som dig med ben i næsen ...  godt han har dig til at skifte dæk på bilen  :o og du fik opklaret hvad krydsspændt er...

Sikke et frieri - kan godt forstå det var svært at holde tårerne tilbage ... kunne jeg heller ikke da jeg læste det ...

Det er dejligt at se at I på trods af alt det I har været igennem stadig holder modet oppe ... og søde Lise det er tilladt at tude når det hele er så presset som det har været for jer .. jeg tuder sgu over mindre end det ... 

Som min moaaar si'r: "Den ultimative ÆGTESKABSTEST!"

Men med hans dejlige frieri, så kan jeg jo ikke andet...

Tak for de søde ord igen - nu begynder JEG da snart og tuuude... :blush:

Du fortjener en masse ros for dine flotte ting ... somjeg før har nævnt .. indbydelser, blærerække og det hele er totalt gennemført ... kjolen er så smuk til dig og sløret passer jo perfekt til ... jeg tror du skal regne med jeg dukker op til globryllup .. nu ligger det nemlig sådan at min svigermor bor i Hillerød så jeg kunne jo lave en tur ud af det ... du bliver den smukkeste brud ... ikke kun pga af kjolen og dit udseende .. men du har en udstråling og en charme man kan mærke gennem det du skriver...

Og DU fortjener ros for dit hjertevarme indlæg - jeg kan ikke takke dig nok, Lene... :huh:

Du skal vide at du er MERE END VELKOMMEN til globryllup i Hillerød - ta' gerne heeele familien og svigermekanikken - vi skal jo helst ha' fyldt de 200 stole op - ellers går jeg ikke op ad det kirkegulv... :hug:

Pjat - men du er hjertelig velkommen, søde...

Godt det kun blev ved truslen om at smide  tastaturet ud ellers havde vi jo ikke haft den store fornøjelse af at følge dig som vi har ... du hæver altså det humoristiske niveau herinde adskillige grader ... tak for det 

Nu har jeg med støtte fra vindue nummer to med hele tråden i langt om længe fået læst hele din tråd ... og som mange andre før mig har sagt det ... du er for sej Lise ... du kan virkelig skrive så man griner og græder og lever sig ind i det hele ... du burde måske overveje at blive forfatter ... nu gælder det så om at holde sig opdateret hvilket næsten er et heldagsjob for det går bare stærkt herinde  :griner:-

Mange millioner tak for ALLE dine flotte ord - du er sq for sød... (y)

(Har du forresten fået pengene jeg overførte til dig??!!! (y) )

Kan godt forstå at det har været lidt af en opgave at komme igennem tråden - med alle de andre tosser herinde, så skal der ikke så mange rigtige eller "forkerte" ord, før man får fyldt et par sider... :):hug:

Og du er hjertens velkommen til at fylde flere her hos mig med så sød en hilsen, som du har skrevet, Lene! :hjerte: Held & lykke med at holde dig opdateret, smukke... :hug::hug:

Ha' en festlig dag!

UBESKRIVLIG MANGE :bearhug: fra LISE.

PS. Tak for lottotallene - så skal der F*NDEME købes toiletpapir... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

I sku' ha' set Jon i hovedet da jeg valsede ind i stuen med lokumspapir under armene og smækkede en rulle af hver farve ned i bordet og sa': "Så er endnu et punkt klaret - blå til drengene og lyserød til pigerne!"

Han vidste ikke om han sku' græde eller grine... :blush:  :)  :hug:

:

<{POST_SNAPBACK}>

:griner:- ide, man er vel bridezilla :heppe: og jeg kan faktisk ikke forstå Jons reaktion, han må da være vant til lidt af hvert fra din side? så det undrer mig hvis der ikke skal mere end lidt toiletpapir til at forvirre manden :bearhug: det er vel småting i forhold til nogle af de andre ting manden har måtte gennemgå siden han flyttede sammen med Nordens mest begavede Designer Babe

:o Stine

0

Del dette indlæg

Han vidste ikke om han sku' græde eller grine... :hug:  :hug:  :hug:

:

<{POST_SNAPBACK}>

:) ide, man er vel bridezilla :heppe: og jeg kan faktisk ikke forstå Jons reaktion, han må da være vant til lidt af hvert fra din side? så det undrer mig hvis der ikke skal mere end lidt toiletpapir til at forvirre manden :griner:-det er vel småting i forhold til nogle af de andre ting manden har måtte gennemgå siden han flyttede sammen med Nordens mest begavede Designer Babe

<{POST_SNAPBACK}>

:huh:(y) Du har helt ret Stine - der er ikke meget der kan undre os mere, når det kommer til Lise-mors kreative og geniale idéer. Så burde Jon-manden da også snart kende dem, han bor dog sammen med hende :blush:

0

Del dette indlæg

Han vidste ikke om han sku' græde eller grine... :)  :hug:  :hug:

:

<{POST_SNAPBACK}>

:blush: ide, man er vel bridezilla :heppe: og jeg kan faktisk ikke forstå Jons reaktion, han må da være vant til lidt af hvert fra din side? så det undrer mig hvis der ikke skal mere end lidt toiletpapir til at forvirre manden :griner:- det er vel småting i forhold til nogle af de andre ting manden har måtte gennemgå siden han flyttede sammen med Nordens mest begavede Designer Babe

<{POST_SNAPBACK}>

:hug: Lige mine od Stine, der er vel snart ikke mere der kan overraske ham med denne skøre dejlige sambo han har fået

:bearhug: Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hey Søjde. Glemte hvist helt at spørge hvor i hele hule HE... har du købt det toiletpapir henne??????  -HAHA-

Har købt det i helt almindelige madbutikker heroppe i Oslo - de har det sikkert og i DK - Lea har i hvert fald det lyserøde derhjemme, ved jeg... :respekt:

0

Del dette indlæg

:lol: ide, man er vel bridezilla  :heppe: og jeg kan faktisk ikke forstå Jons reaktion, han må da være vant til lidt af hvert fra din side? så det undrer mig hvis der ikke skal mere end lidt toiletpapir til at forvirre manden  -HAHA- det er vel småting i forhold til nogle af de andre ting manden har måtte gennemgå siden han flyttede sammen med Nordens mest begavede Designer Babe

Du er da en skat, Stinemus... -HAHA-

:huh:  :huh: Du har helt ret Stine - der er ikke meget der kan undre os mere, når det kommer til Lise-mors kreative og geniale idéer. Så burde Jon-manden da også snart kende dem, han bor dog sammen med hende -HAHA-

:hug: Lige mine od Stine, der er vel snart ikke mere der kan overraske ham med denne skøre dejlige sambo han har fået

:hug:I ER TOSSET - ALLE 3! :hug:

-men på den daaaaaaaaaaajlige måde... :heppe:

:respekt: Lise.

0

Del dette indlæg

Nå, nu hvor jeg alligevel har svaret i en tråd om morgengave, så er det vel også på sin plads, at jeg fører det ind i planlægningstråden...

Mine planer til morgengave går i denne retning:

På selve bryllupsdagen (om morgenen) får han (via en ven) et billede af mig i en flot ramme - så kan han rigtig gå rundt og glæde sig ekstra :lol:

(Tak for idèen TrineLøven :hjerte: ).

I tillæg har jeg planer om at få indgraveret en tekst i hans arvede lommeur fra hans elskede morfar - men dette skal han jo højst sandsynlig ha' med/på sig - derfor får han dette om morgenen... -HAHA-

På selve morgengave-morgenen (dagen efter bryllluppet) har jeg (også -HAHA-) planer om at gi' ham en helikoptertur. Vi var sammen over New York sidste sommer - den fedeste oplevelse... :heppe:

Derfor ved jeg at han vil bli' spindvild, hvis han får lov til at flyve 'kopteren selv...

Ud over oplevelsen har jeg planer om at male et billede til ham - ikke noget stort - sikkert heller ikke noget flot - men fra mig til ham... -HAHA-

Nu får vi se om det hele går op i en højere enhed...

:respekt: Khio.

0

Del dette indlæg

Hej Lise

Sikke en masse små dejlige gaver Jon-manden har fortjent -HAHA- Det lyder som en rigtig god ide, både at give ham et billed og få graveret han ur :yllove: på bryllupsdagen

Og en tur i heli, det må være ret sjovt - hvis man ellers tør det -HAHA- Det bliver da helt vildt fedt for ham selv at måtte styrer :heppe:

:respekt:

0

Del dette indlæg

Har intet nyt at fortælle, men jeg BLI'R BARE NØDT TIL at skrive DETTE indlæg - for med dette, stryger jeg vips ind på TOP 10 listen - JUHUUUUUUUU!!! :heppe: -HAHA- :heppe:

:respekt: Khio - som puuuster jer andre på listen i nakken! -HAHA--HAHA-:lol:

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer