Khio

Khio goes BRIDEZILLA

1,012 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Er der nogen, som kan hjælpe mig med at opklare et mysterie ?

- Hvorfor er Khio gået undercover ? Og hvorfor ser vi hende slet ikke i tiden herinde http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/sad.gif ?

Det er sikkert bare mig, som ikke har fulgt med. Men jeg kan slet ikke forstå det!

0

Del dette indlæg

Er der nogen, som kan hjælpe mig med at opklare et mysterie ?

- Hvorfor er Khio gået undercover ? Og hvorfor ser vi hende slet ikke i tiden herinde (y) ?

Det er sikkert bare mig, som ikke har fulgt med. Men jeg kan slet ikke forstå det!

Hun er i DK for at prøve brudekjoler http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/haha.gif Imellemtiden kan vi andre hvile ørerne og lade op til hun kommer hjem :(

Hun er gået undercover fordi hun har fedtet sig, og dem der skal med til brudemødet, til engangskameraer til ½ pris, og så har hun med hende sorte humor nok behov for det :toot:(y):)(y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KÆRE ALLESAMMEN http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Tusind hjertelig tak for jeres søde hilsener og beskeder - ked af jeg ikke har haft tid til at læse dem ordentligt eller at svare på dem... :(

Men de sidste døgn har været helt siiindsyge - skal nok fortælle alt, når jeg vender stærkt tilbage i næste uge...

Og jeg LÅÅÅÅVER at berette om Bridezilla-turen, kjolerne - og måske kan det også være der sniiiiger sig et enkelt billede eller to ind... :heppe:

Bli'r desværre nødt til at logge af igen - for om 15 min går turen mod Kristiansand (Norges sydligste by) - 5 timer i tog, hmmm... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/numse.gif

Jeg skal til polterabend for en af Jon's veninder - og rygtet går, at vi G*D-Hjæ**E-M*G skal med færgen til Hirtshals...Ikke et ondt ord om det -eller byen - men det giiiiiiiider jeg bare IKKE!!!

Har lige været en "stress"-tur ned og op fra Oslo til DK og tilbage igen igår morges, og håber virkelig at det er noget andet vi skal... :)

For at gøre det hele perfekt, kommer vi vist først hjem søndag aften... :toot:

Nå, det skal nok bli' hyggeligt - havde bare mere brug for en rolig weekend med Jon - og massere af tid til at "læse mig op" herinde - er vist laaaaaaangt efter...Men det må jeg jo så gøre i næste uge... (y)

Håber I alle har det godt, og glæder mig til at vi "snakkes ved "herinde... http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Khio

- der ikke helt kan overskue at være væk hele weekenden efter at ha' siddet oppe i nat for at skrive opgave hun netop har leveret... (y)

PS. Det var rigtigt at jeg var online i -og hør her: 3 MINUTTER (!!!) igår, men nåede desværre ikke at læse en S...!!! (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej alle -HAHA-

Så er jeg endelig tilbage i sofaen med min allerbedste ven på skødet –nemlig ’puteren…

Tusind tak for jeres søde hilsner og tanker... :boohoo:

Kan ellers godt fortælle jer, at den sidste uge har været aldeles begivenhedsrig... Hvor meget der mon skal til at man får stress... Hmmm...

Kan starte med at fortælle, at jeg i skrivende stund, BURDE ha’ siddet ved et opdækket fødselsdagsbord med hele Jon’s familie, til han far’s fødselsdag...

Men, jeg klarer ikke mere socialt de næste mange dage... :griner:-

Har feber, er søsyg (ja, søsyg!!!) og antager at promillen endnu ikke er kommet under 7 efter weekendens strabadser... Puhaa, hele 3 ting på éen gang... :drink2:

Nå, men for at ta’ det hele i bagvendt rækkefølge (bli’r nødt til at grave godt og grundigt i hukommelsen - kan næsten ikke huske brudeturen til København), kan jeg starte med at fortælle om weekenden...

Fredag gik turen sydpå med tog – 5 timer sydvest fra Oslo, til Kristiansand. Havde glædet mig vildt til at køre hele turen langs den norske kyst (for der går vejen nemlig), men neeejda – 5 timer inde i mørk skov og med stooore svingninger – skal lige siges, jeg er IKKE hverken søstærk eller kørestærk... Hmmm...

Og togene i Norge svinger helt sindsygt i forhold til de dansk, for de følger landskabet både vertikalt og horisontalt... :)

Nå, men vi var 5 tøser (bruden – 3 andre veninder af Jon og mig), og det var hyggeligt, nåede også at dele 7 flasker vin på de sidste 4 timer... Skal lige fortælle, at jeg aldrig har været på tur med dem før – er jo ”kærstet-ind-i-vennekredsen”, og ku’ egentlig ikke overskue at ta’ afsted en hel weekend, men synes at det var en god anledning til at de ku’ lære mig at kende – Lise, og ikke bare Jon’s-kæreste-Lise... Derfor blev jeg med, selvom jeg gruede mig lidt til at være sammen med mere eller mindre fremmede mennesker –som alle ovenikøbet er 10 år eller mere ældre end mig...

Men, men – hva’ man ikke dør af, bli’r man stærkere af, er det ikke sådan man si’r... :)

Ankomst til Kristiansand fredag aften gaaanske beruset – men var dog en af dem der klarede at holde et køligt overblik, da bruden hverken ku’ holde styr på kuffert eller ben...

Fredag aften og nat gik med vindrikning sammen med de tilstødte veninder dernedefra, og kom desværre alt for sent i seng – selvom jeg var en af de første... Og jeg vidste at vi skulle tidligt op, men jeg troede jeg sku’ dø, da vækkeuret ringede kl. 5.45!!!

Nå, ansvarsfuld som man jo er – og yngst i gruppen (de andre mente at JEG måtte ku’ drikke maaajet mere end dem, for da de var unge... Hmmm :) ) – kastede jeg 4 panodiler i kæften, og beyndte at hiiive bruden ud af sengen...

Klokken 7 stod vi alle på kajen – og ja, vi sku’ til Hirtshals... Inden jeg gik helt i panik pga min søsyge og mine tømmermænd gik det heldigvis op for mig, at det egentlig kun var arrangøren der synes det var en viiiildt morsom idè – vi andre tænkte alle vores... Bruden var stadig uvidende, for hun var placeret i en rullestol, men skibriller som var tapet til så hun ikke ku’ se noget, og musik i ørene + store ”ørebøffer” ovenpå igen...

Vi andre sa’ selvfølgelig ikke noget højt – vi er jo godt opdraget – men det var tydeligt at læse i alles øjne, at vi havde håbet at rygterne om tur til Hirtshals ikke var sande... -HAHA-

Nå, men jeg og tre andre fløj ind i caféen på færgen, var ved at besvime af sult og de usansylige tømmermænd... Da vi kom tilbage til gruppen en halvtime senere, sad de allerede og kylede øl og Jægermeister indenbords – her var klokken altså ikke paseret 8.30!!!

Lillepusset her, ku’ mærke at morgenmaden langsomt vendte sig, da hun blev tvunget til at bælde både øl og Jægermeister – FØJ! Der er lang tid til at jeg skal ha’ dram igen!!!

Jeg må hellere springe, for ellers bli’r dette vist en roman – men det korte af det lange er:

Jeg har netop tilbragt en weekend på SØMANDSHJEMMET I HIRTSHALS!!! -HAHA-

Det var en sætning, jeg aldrig havde troet jeg sku’ skrive!!!

Dèr sad 13 fulde fiskere og piftede og råbte, hver gang man gik igennem ”receptionen” – og det værste var, at de andre tøser ikke fattede hva’ de sagde til os af perversheder, men det gjorde jeg jo... Kan låååve jer for, at jeg har holdt lav profil med at jeg er dansk hele weenkeden – både på ”hjemmet”, kroerne og i byen generelt...

Det endte lørdag nat med, at jeg og to andre bar bruden hjem til Sømandshjemmet, nogle kom direkte til morgenmaden (aaaaassssssjjj for en buffet!!!) – mens arrangøren (bedsteveninden til bruden) aldig kom ”hjem” – hun endte hos en lokal bonde, og hun er GIFT!!!!!!!!

Der går LAAAANG tid før jeg igen skal på Skipperkroen i Hirtshals, spise smørebrød på Hirtshals Kro eller for den sags skyld sætte mine ben på et Sømandshjem igen!!!

Altså, det var da en hyggelig og morsom tur – men for pokker hvor ville jeg – og flere af de andre- gerne ha’ siddet i et sommerhus med alkohol, spil, konkurrencer, osv – i stedet for at man skal være dårlig i 87 timer efter hjemkomst... -HAHA-

Kom hjem 22.30 igår – efter 9 timer på færgen fra Hirtshals til Oslo – med tømmermænd, søsyge og usandsynlig ulækkert smøg-lag på tænderne...

Ligger i denne stund på sofaen – stadig søsyg og har IKKE været i skole idag...

Ikke meningen at dette skulle være en lang klagesang – for jeg er helt med på ”bodega-fest” – bare ikke flere døgn i træk, alt med måde... -HAHA-

:) Khio – der i hvert fald håber at hendes eget Polterabend bli’r i en anden boldgade

– eller i hvert fald bare éeet døgn... :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

LILLE LISE!!

:)*LOOOOOOOOOOOOOOL* :griner:-

Nej hvor har jeg grinet, mens jeg har læst din historie -HAHA- Jeg syntes dog det er synd at du stadig er syg, kan du så se at få det bedre -HAHA-

...Sømandshjemmet i Hirtshals.....*LOOOL*...jeg er stadig værdig af grin.

Når du får det bedre glæder jeg mig til at høre om din brudetur, den må ha´ gåe bedre end en sejltur til Hirtshals

KH

Sus - der syntes det er meget synd for dig

0

Del dette indlæg

Khio i Bridezilla-land 1:

Tirsdag aften i sidste uge gik turen jo endelig til Danmark – havde glæææædet mig i månedsvis...

Fik en kort aften hjemme hos de gamle sammen med dem og lillesøs – det var dejligt, men desværre alt for kort, men sådan er det jo...

BRIDE FASHION, VIRUM:

Onsdag morgen startede vi så hos Bride Fashion i Virum. Vi blev mødt af dejlige og venlige Anne Kathrine, som hjalp os perfekt igennem formiddagen. Der blev prøvet adskillinge kjoler, og sorteret ud i dem efterhånden, så vi kom frem til et pat aktuelle...

Her skal det desværre siges, at Bride Fashion desværre her en af de butikker, der har en komplet uforståelig og åndsvag politik med at det ikke er lov til at fotografere... Så allerede dér, faldt procenten betydeligt for, at jeg invisterer i min kjoler i denne butik...

Og derfor har jeg desværre ingen billeder derfra...

Da klokken var ved at slå frokost, var feltet blevet indsnævret til éen kjole – denne ”Tapiz” fra firmaet Pronovias til 8700,- kroner...

post-9362-1109624308.jpg

post-9362-1109624353.jpg

post-9362-1109624395.jpg

NB! Vi vendte senere tilbage til Bride Fashion, med den beretning kommer i en egen besvarelse – for vil ikke risikere at alt jeg skriver måske bli’r slettet senere af Adm., pga IKKE-POSITIV-OMTALE...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

KHIO!

Det er min kjole! Hvor vildt, jeg har ikke set andre der har været i den. Den er for lækker ikke! Men du bliver snydt min pige! :) Den koster kun 7999,- i Panayotis i Vejle, så det må du få dig forhandlet ned til, hvis det ender med at blive den. :griner:- Jeg venter spændt på fortsættelsen...

0

Del dette indlæg

Hehe....lille venn. Dette hørtes ikke bra ut. Nordmenn og danskebåter hare aldri vært en særlig god kombinasjon.

Men se det på den andre siden...du døde jo ikke - du er med andre ord en meget sterkt ung kvinne.

Godt å ha deg tilbake :)

Kos Anita

0

Del dette indlæg

LYKKES BRUDEKJOLER, BALLERUP:

Efter frokosten tog vi videre til Lykkes Brudekjoler. Vi fik hjælp af den meget søde indehaver, Bettina - og hun havde heldigvis næsten af kjolerne jeg ville prøve i min størrelse...

Her blev der også prøvet til den storeguldmedalje - og stemningen var så dejligt afslappet (mere end hos BF tidligere på dagen)...

Vi - alle enstemmigt- endte med at vælge en helt anden kjole, end jeg ville ha' forudsagt hjemmefra, nemlig denne fra firmaet Moddeca til 6800,- kroner:

post-9362-1109624804.jpg post-9362-1109624996.jpg

Altså, har hele tiden toootaaalt undgået kjoler med rygge hvor der skal snøres - synes ligesom ikke det var mig... Hmmm... Men man har jo et standpunkt til man.... :griner:-

Det skal dog siges, at jeg endnu ikke er heeelt tryg på ryggen, og derfor er kjolevalget ikke taget endne - men jeg synes jo selvfølgelig at ryggen sidder maaajet bedre på mig end på hende her modellos... :) Også fordi jeg ikke vil ha' sløjfen forneden - den skal simpelthen proppes ind i kjolen...

Kommer et billede af det om lidt...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OK

Jeg troede at kjole nr 1 var læææækker, men det kan slet ikke beskrive nr. 2 WAAAUUUW den er så speciel at den skiller sig ud, med et unikt look. Har du valgt den eller tænker du stadig?

hmmm....måske skulle jeg læse hele indlæget inden jeg spørg :)

KH

Sus

Redigeret af susanne_79
0

Del dette indlæg

Og her er jeg så i kjolen fra Lykke

post-9362-1109625839.jpg

post-9362-1109625877.jpg

post-9362-1109625922.jpg

(Spørg mig ikke hva' jeg laver på dette billede... :) )

post-9362-1109625996.jpg

(Fra siden med strop)

Der er stropper i kjolen - men de er aftagelige, så helt ind til sidste sekund kan jeg beslutte om jeg vil bruge dem eller ej - det er jo egentligt ganske dejligt... :griner:-

Sløret er et helt tilfældigt - bare så jeg havde fornemmelsen...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer