Khio

Khio goes BRIDEZILLA

1,012 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hei Khio

:piano: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :piano:

Så utrolig bra planleggingslink du har laget. Masse bra inspirasjon for en litt mindre kreativ sjel.

Likte spesielt godt "sang til friheten". Kunne tenke meg å benytte den som dikt i invitasjonen til bryllupet vårt.

Stor kos

Anita

0

Del dette indlæg

Enig lea, hun kan da ikke være med til at lokke dig og så ikke selv kunne, så kommer vi og kidnapper hende i Norge, så nemt slipper hun ikke af med os -HAHA-

:) Rikke

Tihi Rikke...vi laver sg en mafia...

JAAAHHHHHHH - kom og ta' mig - her er P.... koldt - og vil geeerne en tur sydpå... :heppe:

GP Khio.

0

Del dette indlæg

Så utrolig bra planleggingslink du har laget. Masse bra inspirasjon for en litt mindre kreativ sjel.

Likte spesielt godt "sang til friheten". Kunne tenke meg å benytte den som dikt i invitasjonen til bryllupet vårt.

Hei Anita :)

Tusen takk for kjempe koselig hilsen -HAHA- Det er bare "å komme inn hit" når du vil...

Takk for komplimentene - du tar bare det du gjerne vil bruke... :)

GP & kos fra Khio - der synes det veeeldig hyggelig å "få besøk" av èn fra byen... :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, jeg har tømt ud i billedbasen her på 'puteren, måtte ha' det lidt lidt mere overskueligt... :)

Derfor ligger der også en laaaaaaang smøre med brudebuketter inde i Inspirationsbillederne i mit navn under brudebuketterne - se der hvis I har lyst...

Her er dog favoritterne - i tillæg til dem jeg tidligere har lagt ind i denne tråd:

post-9362-1108590143.jpg

post-9362-1108590222.jpg

post-9362-1108590280.jpg

0

Del dette indlæg

Hvor er det fedt med alle de lækre ting du ligger ind, der er rigtig meget god inspiration i det.

Det ser ud til at vi godt kan lide de samme ting, farver osv.

I må hygge jer til mødet. Desværre kan jeg ikke komme, da det er en lang tur fra Kolding, over to broer og så videre, men det lyder måske som en dum unskyldning, da du jo har meget længere! :angry1:

I må huske at tage en masse billeder, og ellers bare fortælle om det hele, for os der ikke kan.

0

Del dette indlæg

Hvor er det fedt med alle de lækre ting du ligger ind, der er rigtig meget god inspiration i det.

I må hygge jer til mødet. Desværre kan jeg ikke komme, da det er en lang tur fra Kolding, over to broer og så videre, men det lyder måske som en dum unskyldning, da du jo har meget længere! :angry1: 

Tusind tak, Mette :heppe: Altid dejligt at gi' inspiration til andre...

Halloooooooo - det er da vist "bare" og sætte sig i bilen!!!!!!!!! -HAHA-:)

Kom nu, du vil jo gerne, Mette - og vi vil MEEEGEEET gerne møde dig... -HAHA-

Glæder mig til vi ses!!! :)

GP Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusen takk for kjempe koselig hilsen :)  Det er bare "å komme inn hit" når du vil...

Takk for komplimentene - du tar bare det du gjerne vil bruke... :)

GP  & kos fra Khio - der synes det veeeldig hyggelig å "få besøk" av èn fra byen... :heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

Sikken international du er .... "lyder" fedt Khio .. du kan lidt af hvert hva !!

... feeeede buketter, du har lagt ind. Som allerede skrevet ovenfor, så er det FEDT, at du giver os andre så meget inspiration...

Taaaaak

-HAHA- Trine

0

Del dette indlæg

du er bare  :bed: til at finde inspirationsmatrialle.. flotte buketter.

Glæder mig til at møde dig om  morgenen, på hotel Hillerød,  :hug:  efter vores livs storste fest. 

-HAHA-:)-HAHA--HAHA--HAHA-

Helse, det havde jeg slet ikke set/tænkt på!!!!!! -HAHA-

Fååååårrrrkkk - har de mon en brudesuite???!!! Må hellere liiiige ringe til dem -INDEN Helse gør det... :bed:

Naaarjjj, vi skal nok bare ha' et alm. hotelværelse...

GLÆÆÆÆDEEEEER MIG OGSÅ!!!! :) Vi kan ta' en afterparty med mænnndernnnnde... :band:

Tusinde tak for komplimentet, forresten!

GP Khio - der slet ikke har lagt to og to sammen... :bed:

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Sikken international du er .... "lyder" fedt Khio .. du kan lidt af hvert hva !!

... feeeede buketter, du har lagt ind. Som allerede skrevet ovenfor, så er det FEDT, at du giver os andre så meget inspiration...

Thank you, Miss - Danke, Fraulein - Merci - Gracias - takker, Trinemus... -HAHA-

Jeg kan en masse - du sku' bare vide - fik både 03 i spansk og tysk i Gymnasiet... :) Nok derfor jeg tog HF bagefter... -HAHA-

Jeg er ellers en god gammel sprog-spasser...

Tak for de søde ord, basse - kan kun si' iligemåde!! :)

GP Khio

- der har opdaget at hun skal være på skolen om 1 minut, men ikke engang har været i bad endnu... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fedt med al din inspiration Khio, du kommer nok til at møde op med en 10-15 buketter til brylluppet, da det bliver umuligt at vælge GP

Jeg har ligesom trine også bemærket dine gode norsk kundskaber, imponerende så skidt med spansk og tysk, det er jo små ubetydelige sprog, der ikke tales af ret mange mennesker -HAHA-

:) Rikke

0

Del dette indlæg

Fedt med al din inspiration Khio, du kommer nok til at møde op med en 10-15 buketter til brylluppet, da det bliver umuligt at vælge -HAHA-

Jeg har ligesom trine også bemærket dine gode norsk kundskaber, imponerende så skidt med spansk og tysk, det er jo små ubetydelige sprog, der ikke tales af ret mange mennesker -HAHA-

GP Ja, Rikke - det er jeg sq bange for at jeg gør... -HAHA-

Jon bli'r nok mere og mere forvirret - så skal sortere i dem senere når vi kommer tættere på dagen... :)

Det er helt -HAHA- at ku' kommunikere med 4.600.000 mennesker

:bed: Så skidt med alverdens befolkninger...

:) Khio - der SKULLE ha' været i skole for 41 minutter siden... -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

.. du kommer da ikke i skole idag - du kan slet ikke undvære os  -HAHA-

:) JEG VED DET!!!! GP

Men har lige fået opkald fra en fra klassen - læreren er endnu ikke kommet - de har ventet i over 3 timer nu!!! Helt sygt!!!

Så nu er beslutningen taget - jeg bli'r hjemme idag - JUHUUUUUUUUUUUU... :heppe:

0

Del dette indlæg

God beslutning Khio ... nu er det meste af dagen jo også gået alligvel -HAHA-:)

.. læste lige en vittighed, som jeg sjovt nok MÅYYE sende til dig -HAHA- :

En nordmand - og de er, som nogen mener, ikke kendt for at være særlig kloge - kom engang ind i en musikforretsning i Århus. Han kiggede sig søgende omkring og sagde: Jeg vil gerne købe den røde trompet og den hvide hamonika, der hænger dér.

hmm .. okay .. du kan godt købe brandslukkeren, men jeg river altså ikke radiatoren ned fra væggen, sagde forhandleren

God hjemmedag Khio :bed:

-HAHA-GP:)

-HAHA--HAHA- fra Trine

0

Del dette indlæg

.. du kommer da ikke i skole idag - du kan slet ikke undvære os  :)

<{POST_SNAPBACK}>

GP JEG VED DET!!!! -HAHA-

Men har lige fået opkald fra en fra klassen - læreren er endnu ikke kommet - de har ventet i over 3 timer nu!!! Helt sygt!!!

Så nu er beslutningen taget - jeg bli'r hjemme idag - JUHUUUUUUUUUUUU... :heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

Du må da vist ha' en 6. sans. Og hvem gider for øvrigt sidde og vente i 3 timer :tosset:

:) Anss

0

Del dette indlæg

Du må da vist ha' en 6. sans. Og hvem gider for øvrigt sidde og vente i 3 timer  :tosset:

Tror jeg næsten jeg har nogen gange... :)

Ellers er jeg bare en heldiggris... GP

Frækt at hun ikke kommer, hende læreren - har lige snakket med èn fra klassen endnu engang - huner stadig ikke kommet, efter 5 1/2 time!!! PINLIGT!!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

YEEEEEEEEEES!!!

Så har mor her lige skaffet engangskameraer til halv pris på brudemødet - vi må sende Mette fra Something Blue en masse kærlige hilsener...

:)GP-HAHA-:)-HAHA--HAHA--HAHA--HAHA-:bed::bed::bed::hug::hug:

:hug: fra Khio

- der æææælsker Mette - og forøvrigt glæder sig til at modta' en check med en lille skilling fra alle jer der sparer penge på købet... -HAHA-

0

Del dette indlæg

YEEEEEEEEEES!!!

Så har mor her lige skaffet engangskameraer til halv pris på brudemødet - vi må sende Mette fra Something Blue en masse kærlige hilsener...

<{POST_SNAPBACK}>

vi andre ææææææææææææææææælsker dig, for dit initiativ .. og så æææææææææææælsker vi Mette lidt for tilbuddet også ...

......... du er suuper Khio

:)-HAHA-GP-HAHA--HAHA-:bed::):bed:-HAHA-:bed:-HAHA-

Trine

0

Del dette indlæg

vi andre ææææææææææææææææælsker dig, for dit initiativ .. og så æææææææææææælsker vi Mette lidt for tilbuddet også ...

......... du er suuper Khio

hørt! hørt! :)

Anss

:) TUUUUSIND tak, begge to... -HAHA-

Nu må vi bare håbe, at Mette ikke går hen over bli'r syg til mødet... GP

Naaarrjjj, det gør hun ikke, for vi kommer til at overdynge hende med knus og penge... Eller... -HAHA-

0

Del dette indlæg

En nordmand - og de er, som nogen mener, ikke kendt for at være særlig kloge - kom engang ind i en musikforretsning i Århus. Han kiggede sig søgende omkring og sagde: Jeg vil gerne købe den røde trompet og den hvide hamonika, der hænger dér.

hmm .. okay .. du kan godt købe brandslukkeren, men jeg river altså ikke radiatoren ned fra væggen, sagde forhandleren

-HAHA-:)-HAHA-

Trine, har først - hvor mærkeligt det end lyder GP - set din vits nu...

Den var for god - tror jeg skal hænge den op i klasserummet og ved Jon's side af sengen...

-HAHA--HAHA--HAHA-

:) Lise.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer