Khio

Khio goes BRIDEZILLA

1,012 indlæg i dette emne

Annonce ♥

.. tænkte, at når nu I skal have et SÅ dejligt og royalt bryllup - så skal I da også have et monogram ... Derfor legede jeg lige lidt .. kun til inspiration...

.. sig til, hvis du vil have flere, så går jeg i tænkeboks.. men kun til inspiration .. ikke andet .. ville have sendt det som PM, men det kan man ikke med vedhæftet ..

:denmarkflag: Trine

Lise.doc

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan se at billedet ikke kom med. UPS!!

Det er buket nummer 8.

Hej Marlene :)

Tusind tak for komplimentet - så kan jeg jo kun svare;

HOLD K... HVOR HAR DU GOD SMAG!!! :):blush:-HAHA-

Husker ikke helt hvor jeg har fundet buketten - sætter en eftersøgning i gang når jeg får tid en af dagene, okay?

-HAHA- Khio.

0

Del dette indlæg

.. tænkte, at når nu I skal have et SÅ dejligt og royalt bryllup - så skal I da også have et monogram ... Derfor legede jeg lige lidt .. kun til inspiration...

.. sig til, hvis du vil have flere, så går jeg i tænkeboks.. men kun til inspiration .. ikke andet ..

Kærester, sødeste Trine :)

TUSIND HJERTELIG TAK FOR DE FLOTTE MONOGRAMMER!!!

:hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

Du er da bare en skat!

Skal se mere på dem imorgen - glæder mig allerede...

-HAHA- Khio.

0

Del dette indlæg

IIIH, hvor er det spændende at læse din tråd! Men også majet majet frustrerende, da vi skal giftes samme dag som jer, og vi er på INGEN måde lige så langt..... Må vist hellere komme i gang.

Hej Smukberg -HAHA-

TUSIND TAK :blush: Vær ikke frustreret, min pige - vi (læs: JEG!!!) føler desværre ikke vi er så langt - men så kan vi da være det sammen... :)

Glæder mig til at følge Jer frem til sommrens højdepunkt - eller et af dem - den 30. juli :)

-HAHA- Khio.

0

Del dette indlæg

:)HALLI-OG-HALLO, SÅ ER MOR TILBAGE!!!!!!! :)

Troede aldrig jeg skulle klare fire - FIRE - dage på lååååvetrip i Prag... :)

Eller det vil si', selvfølgelig troede jeg, at jeg skulle det, men allerede da vi sad i flyveren sydpå i torsdags, ku' jeg mærke abstinenserne langsomt kryyyybe igennem kroppen...

Hmmm... Og så var fire dage UDEN Bryllupsklar og alle jer herlige skabninger altså lang tid... :):lol:

Men Jon og jeg havde en skøøøøøn tur - det var 3 års (i november) gaven fra mig til ham - eller os - og det var bare dejligt. Høj sol og blå himmel - men det var PI... koldt... Så det var godt vi havde hinanden... :)

Ville bare lige si' hej - dejligt at være "hjemme" (læs: herinde!) igen - men for pokker, hvor ta'r det tid at opdatere sig, når man ikke har været på i nogen dage... :blush:

Vender frygteligt tilbage imorgen - for jeg fandt BRUDESKOENE i Prag, juhuuuuu... :heppe:

-HAHA- Khio - der egentligt synes det er fjollet at "man" ikke kan nyde 4 dages ferie uden bryllupsabstinenser... -HAHA-

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauuuwwwww Khio, du styrer lidt for vildt....  :blush:

Du er jo super kreativ og har pænt tjek på det hele.... Flot tråd!  -HAHA-

Hej Jane :lol:

Tusind tak for dine komplimenter, det er jeg glad for at høre - og så fra dig med den super flotte tråd... -HAHA-:):)

Har brugt mange timer "inde hos dig", så kan kun si' i lige måde til det hele... :)

:) Khio.

0

Del dette indlæg

Velkommen hjem fra Prag, håber du har haft en super tur på trods af din bryllupsklar-feber -HAHA-

Hej Rikke :)

Jo, tak - vi havde det dejligt - men har næsten brug for at par fridage nu efter alt det vi nåede at opleve på de fire dage... -HAHA- Prag kan anbefales på det VARMESTE - min 3. gang jeg var der, og det var skønt at JEG for en gang skyld ku' vise Jon rundt - han har ellers været in tha whole wide world, men ikke der... :blush:

:) Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Khio

Sikke en flot planlægning i har...er helt vild med at jeres bryllup skal holdes i den kirke og på det slot...WAUWW...!! :heppe:

Glæder mig til at se skoene!!

Og ikke mindst velkommen tilbage - man blir jo frygtelig afhængig af det forum her!!

Kh Malou

0

Del dette indlæg

Sikke en flot planlægning i har...er helt vild med at jeres bryllup skal holdes i den kirke og på det slot...WAUWW...!!  :heppe:

Og ikke mindst velkommen tilbage - man blir jo frygtelig afhængig af det forum her!!

Hej Malou -HAHA-

Tusind tak for roserne - det varmer... Skoene kommer - glæder mig vildt til at Jon kommer hjem med kameraret, så jeg kan få dem herind...

Det er frygteligt så afhængig man bli'r jobbar - troede ikke jeg var så hårdt ramt... -HAHA-

-HAHA- Khio.

0

Del dette indlæg

Hej Khio

Velkommen hjem -HAHA- Det er frygteligt det der med bryllupsabstinenser, men det må jo betyde at man er ved at blive en rigtig bridezilla -HAHA-

Jeg glæder mig til at se skoene, de har nogle fede skotøjs butikker i Prag, jeg har også selv været der 3 gange, og :hjerte: :hjerte: den by.

KH

Susanne

0

Del dette indlæg

Sikke en flot planlægning i har...er helt vild med at jeres bryllup skal holdes i den kirke og på det slot...WAUWW...!!  :heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Malou -HAHA-

Tusind tak for roserne - det varmer... Skoene kommer - glæder mig vildt til at Jon kommer hjem med kameraret, så jeg kan få dem herind...

Det er frygteligt så afhængig man bli'r jobbar - troede ikke jeg var så hårdt ramt... -HAHA-

-HAHA- Khio.

<{POST_SNAPBACK}>

Det samme her..og når man så endelig tror at man har været det hele igennem - kommer der nye ting!! - Men det er nu ret fedt med al den inspiration! - Det gør det bare endnu sværre at vente så længe!! -HAHA-

P.S. Du ligner fuldstændig hende som er reklamepige på dansk tv3!! -HAHA-

Kh Malou

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg købt skoene - eller stilletterne, som det da vist hedder... :heppe:

Fandt dem på udsalg i Prag - så måtte kun slippe 200,- kr. - 200,- som jeg ikke har (sender en varm tak til Nordea -HAHA- ), men måtte bare ha' dem... Så får vi jo at se, om det er disse der bli'r brugt - har en svag fornemmelse af, at de måske ikke komme til at være i brug heeeleee aftenen, men sådan har jeg det med alt fodtøj... -HAHA-

Det er disse - mærket er "Christina", en lidt brækket hvid og er produceret i Italien:

post-9362-1107809791.jpg

Og et lille billede taget af herren imens jeg prøver at squuuiiiiizeee dem på... -HAHA-

post-9362-1107810005.jpg

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

...P.S. Du ligner fuldstændig hende som er reklamepige på dansk tv3!!  :)

Hei igen Malou -HAHA-

Jamen, tak-tak - det er da også mig... -HAHA- Eller er det nu det... -HAHA- Nej, må indrømme, at det er det ikke...

Nu bli'r jeg frygteligt nysgerrig - er det mon positivt eller negativt...??? ;) -HAHA--HAHA-

Har nemlig ikke selv dansk tv3 heroppe i Oslo - hvem pokker er hun???

Er det imellem reklamerne og programmerne eller er det i en reklame? (For hvis det er det første, kan det være jeg må se lidt bedre efter næste gang jeg ser på tv3, for de kører med de samme "klip" på alle de nordiske tv3'er... GP

-HAHA- Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

...P.S. Du ligner fuldstændig hende som er reklamepige på dansk tv3!!  :)

<{POST_SNAPBACK}>

Hei igen Malou -HAHA-

Jamen, tak-tak - det er da også mig... -HAHA- Eller er det nu det... -HAHA- Nej, må indrømme, at det er det ikke...

Nu bli'r jeg frygteligt nysgerrig - er det mon positivt eller negativt...??? ;) -HAHA--HAHA-

Har nemlig ikke selv dansk tv3 heroppe i Oslo - hvem pokker er hun???

Er det imellem reklamerne og programmerne eller er det i en reklame? (For hvis det er det første, kan det være jeg må se lidt bedre efter næste gang jeg ser på tv3, for de kører med de samme "klip" på alle de nordiske tv3'er... GP

-HAHA- Khio.

<{POST_SNAPBACK}>

He he...det er bestemt positivt...du ligner hende bare ud fra dit profil billede. Det plejer vist at være lige efter reklamerne lige inden programmerne!!

Ihh hvor er de seje de sko...det ligner sådan nogle jeg også gerne vil have! Måske i guld - så kan man bruge dem lidt mere bagefter!

Kh M

0

Del dette indlæg

Rigtig fede sko  :hearts: ...og billige  -HAHA- .

Er for øvrig helt vild med den tredje buket du lige har sat ind (så den negler jeg lige til inspiration).

Tak-tak, er helt vild med dem selv - så nu håber jeg bare at de kommer til at sidder perfekt hele dagen... -HAHA- Men det er der vist ingen sko i hele verdenen der gør på mig - har saaarte fødder... -HAHA-

Du negler bare det du vil, Anss -HAHA-

-HAHA- Khio.

0

Del dette indlæg

He he...det er bestemt positivt...du ligner hende bare ud fra dit profil billede...

Ihh hvor er de seje de sko...det ligner sådan nogle jeg også gerne vil have! Måske i guld - så kan man bruge dem lidt mere bagefter!

Tror jeg må til at se lidt bedre efter næste gang jeg stener TV3... -HAHA-

Takker for komplimentet af skoene - de findes helt sikkert i mange andre mærker og også i guld... Glæder mig til at se dine sko, når du engang finder dem... -HAHA-

-HAHA- Khio.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer