Khio

Khio goes BRIDEZILLA

1,012 indlæg i dette emne

Altså Khio...billedet af brudeparret, hvor har du fundet det? :bearhug:

Hej Lea :)

Fandt dem herinde oprindeligt - det var Anne-Metchen der spurgte efter mærket på dem... :)

-Takker forresten endnu engang - TUSIND TAK, AM :balloon:

De er af mærket Roger La Borde Design, er fra 2000 og illustreret af Mary Claire Smith. Motivet findes på mange varer (kort, billedealbum, kalender, osv.)

Salget af dem er desværre ikke så omfangsrigt i Danmark (eller i Norge!), men man kan få kort i Salling og i Magasin (min søster har købt noget gavepapir i Magasin Lyngby til mig)...

Dog kan man finde dem på nettet - både fra engelske og tyske hjemmesider, bare søg efter mærket på Google, så finder du stederne... :lol:

:bearhug: Khio.

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er kirken vi skal vies i, Frederiksborg Slotskirke:

Kirken indenfra:

post-9362-1106854884.jpg

Og slottet set udefra:

post-9362-1106854937.jpg

(billederne er fra Slots- & Ejendomsstyrelsen)

Vi har valgt dette sted af flere grunde;

-jeg er døbt her

-min mor er døbt og konfirmeret i kirken

-min morfar var museums direktør for slottet i en halv menneskealder flere

årtier tilbage (ingen af mine bedsteforældre er desværre ikke i live længere)...

Så min mor voksede op og boede hele sin ungdom i en af boligerne på slottet.

-Jon er faktisk ikke engang medlem af den norske folkekirke,

og har ikke et konkret forhold til èn bestemt kirke -

derfor ku' jeg riiimliiig nemt "få min vilje"... :bearhug:

-Tilslut var vi egentligt også ret enige om, at brylluppet skal stå i Danmark

og ikke i Norge - og så var Slotskirken selvfølgelig oplagt :balloon:

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

TUSIND TAK, Anss og Hyacint :)

Det er bare så herligt at høre, når man har lagt sin kærlighed i det... :bearhug:

Design fortællingen kommer inden længe - skal se om jeg kan lave en lille fortælling om os to fjell-aber heroppe i nord... :bearhug:

:balloon: Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Med hensyn til monogrammer, er vi ikke helt sikre...

Ikke sikre på om vi kommer til at bruge dem, eller hvilket et af dem... :balloon:

Vi er i hvert fald gladest for de to nederste - dem har vi jo også selv lavet... :bearhug:

Monogram_JL.ppt

Hva' synes I???

0

Del dette indlæg

*googler* :balloon:

Det' bare iorden, du... :bearhug:

Fandt lige det her minialbum i farten - godt nok i en af hans andre serier, men sød er den da:

post-9362-1106856726.jpg

(Billede fra prinzessin-erbse.de)

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Med hensyn til monogrammer, er vi ikke helt sikre...

Ikke sikre på om vi kommer til at bruge dem, eller hvilket et af dem... :bearhug:

Vi er i hvert fald gladest for de to nederste - dem har vi jo også selv lavet... :)

Monogram_JL.ppt

Hva' synes I???

:bearhug:  Khio.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Khio

Jeg synes også bedst om de to nederste. De ligner lidt piktogrammer (hvilket altså er en god ting i mit hoved :lol: ). Kan bedst li det til venstre, men får dog lidt forkerte halluciationer (el. hvordan man nu staver det). Kommer til at lægge hovedet på skrå... og :) ...det kan godt være at det bare er mig. Men måske hvis J'et gik lidt op i L'et... Men rigtig smarte er de i hvert fald begge.

:balloon: Anss

0

Del dette indlæg

Kan bedst li det til venstre, men får dog lidt forkerte halluciationer (el. hvordan man nu staver det). Kommer til at lægge hovedet på skrå... og  :balloon: ...det kan godt være at det bare er mig. Men måske hvis J'et gik lidt op i L'et...

Anss - er det noget frækt du hentyyydeeer tiiiil...??? :bearhug:

Tusind tak for din respons :) Forstår jeg det rigtigt, når du gerne vil ha' J'et lidt længere opad (ind i L'et)??? :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har lige luret i din profil og kan godt se at jeg går ind over dit fag ved at kommentere dit monogram, men når man selv er i branchen (godt nok "kun" grafiker) kan man jo ikke la vær...

Men jeg synes i hvert fald at det er rigtig flot med piktogram-stilen...

:bearhug: Anss

Lur så meget du vil, Anss :bearhug:

Har dog absolut ingen evner normalt inden for computerverdenen - så det la'r jeg jer andre om at styre... :)

(Og tænk dig, min tilkommende ER computerNØRD!!! :lol: )

Kan godt li' "dit" monogram - det er så dejligt enkelt - liiige min stil... :balloon:

:) Khio.

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er ubetinget VILD med jeres invitationer.........smukt smukt arbejde.

Knus Trisse  :balloon: som lige nu sidder og overvejer om vores invitationer generelt er for kedelige at se på  :hug:

TUSIND TAK, Trisse :lol::):lol: Hvor er det sødt af jer allesammen... :heppe:

Har lige -endnu engang :lol: - været igennem din tråd, for at se om jeg havde overset jeres invitationer, men så heller ingen denne gang... TVIVLER MEGET STÆRKT på, at de kan være kedelige :bearhug: Glæder mig MEGET til at se dem - SNART!!! :)

0

Del dette indlæg

Khio, er så betaget af at I skal vies i Frederiksborg Slotskirke, der er fantastisk, og så fest i slotskroen... meget bedre kan det næsten ikke blive :lol:  u må vi se om der kommer lige så mange royale som sidst :bearhug:

knus Hyacinth

Ja, det bli'r spændende at se :)

(Memo til mig selv: Husk at lave et par ekstra indbydelser til Frede + kone - og måske "de andre i familien"... hmmm... :balloon: )

Tak for de flotte ord, Rikke - du er en skat! :) (Har sendt dig en PM)

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så var der jo det med brudekjolen... :bearhug:

Jeg bor jo i Norge, men dette er en vigtig del af forberedelserne - og for mig er det vigtigt at min søster, mor og danske veninder kan være en del af dette.

Derfor har jeg også besluttet mig for, at drage sydover et par dage i den kommende fremtid, for at få prøvet de kjoler, som jeg i forvejen har valgt mig ud.

Jeg kommer sikkert også til at ta' en tur i norske butikker med de norske veninder, men det mest praktiske ville være at købe den i Danmark, så den ikke skal fragtes (-og så hænger den ikke inde i skabet hvor Jon sikkert ville finde den - og jeg ikke ville ku' holde fingrene fra den... :bearhug: ) Desuden ER det dyrere at købe den heroppe - derfor mange norske piger ta'r turen til Kbh...

Men jeg har så sandelig fået lavet en (størrere) samling - ligger farvoritterne her i tråden - god fornøjelse (hvis I orker!!! :) ) - DETTE ER FAVORITTERNE I TILFÆLDIG RÆKKEFØLGE (men nummereret, så I evt. kan kommentere dem :balloon: ):

Nr.1post-9362-1107014718.jpg Nr.2post-9362-1107014750.jpg

Nr.3post-9362-1107014822.jpg Nr.4post-9362-1107122898.jpg

(Disse fire modeller er fra Bridefashion.dk i Virum)

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg syntes særligt godt om nr. 2,4,11,12,13,15 - men tror mest det er fordi jeg er vild med de draperinger der er i overdelen ..

men som susanne skriver - de minder meget om hinanden i stilen, og er alle sammen meget smukke - glæder mig til at følge dit videre valg - husk: masser af billeder fra prøvningen ..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer