Khio

Khio goes BRIDEZILLA

1,012 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Tillykke, jeg har lige set at dine smukke invitationer er kommet med på forsiden uden: Kreativ  :boohoo:  :griner:-

TUSIND TAK, søde Sus... -HAHA-

Ja, jeg så det tidligere - totalt go'e tiltag der er blevet gjort her på Bryllupsklar... -HAHA-

:bearhug: Khio.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Khio

hvor er det bare fedt at føle dig og jeres planlægningstråd........... glæder mig rigtig meget til at se hvilken kjole du vælger....da du har en del at vælge imellem ......... og FEDE SKO dem kan jeg godt lide.........

glæder mig til at følge dig forsat .........

kæmpe :bearhug: fra Mariemusen

0

Del dette indlæg

Må vist også liiige ligge denne besvarelse fra "Smalltalk" herinde...

FÅÅRRRKK!!! -HAHA-

Jeg har lige opdaget at den 23. februar er i næste uge - der har sg da hele tiden været så lang tid til, men nu er det bare snart... :griner:- Hvor pokker har jeg haft mit hoved...???!!!

Nå, men den 23. er datoen jeg havde overvejet at komme mig en tur sydpå, for at komme ud på brudekjole-prøve-tur... Noget jeg har glædet mig super meget til, men der har hele tiden været så længe til - så har ikke rigtigt fået planlagt det (lyder mærkeligt, ikk'???!!!)... Men det bunder nok i, at jeg ikke kan finde nogen veninder der har tid til at ta' med mig ned fra Oslo - er det ikke sygt???!!! :angry1:

Hvis jeg blev spurgt havde jeg straks meldt mig til, taget en ferie-eller-sikkert-pjækkedag, meldt mig syg - eller bare et eller andet... Og så kan tanken ikke undgåes - hvor feeedeee veninder er det liiige du har fået dig heroppe, Khio... :hug:

Meeen, det skal da siges at flere af dem har lovlige undskyldninger - og alligevel, helt ærligt - vi snakker om èn dag - afrejse Oslo tirsdag kl.17 (hele onsdagen i Kbh) og tilbage igen i Oslo torsdag kl.9 - liiige til at ta' på arbejde eller i skole...

Aner ikke hva' det bli'r til - men fortvivl ikke, I kommer med garanti til at høre på mig i flere dage fuldt ud overgearet, når jeg endelig får en dato for en prøvetur... :bearhug:

Måtte bare lige ud med det - FÅÅRRRKK!!! -HAHA- :angry1: -HAHA--HAHA-

:boohoo: Khio - der vist liiige får fingeren ud og planlagt turen! -HAHA-

0

Del dette indlæg

hvor er det bare fedt at føle dig og jeres planlægningstråd...........

FEDE SKO dem kan jeg godt lide.........

Jamen, takker Marie - mange gange.. :griner:-

Skal vist se om jeg ikke snart får lidt afklaring i forhold til det beskedne udvalg af kjoler, som jeg har at vælge imellem... :boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jamen khio så må du jo se og komme i omdrejninger mht. rejse til danmark, håber da at du får en god tur herned og finder din drømmekjole.

Tak, Fasling - skal se hva' jeg kan få sat i sving de næste par dage... :boohoo:

0

Del dette indlæg

Som bekendt har jeg allerede tilmeldt mig Brudemødet den 27. marts - dog med en meeegeeet eventuel tilmelding... :boohoo:

For vores aftale herhjemme lød egentligt, at vi absolut skulle på ski, nu når påsken faldt så tidligt, og fjellene selvfølgelig ville været fulde af sne...

Men, nu har mor lige smurt tungen, argumenteret for brudemøde 2005 - og fået overtalt Jon til at vi skal til Danmark i påsken... JUHUUUUUUUU.... -HAHA-

Jon lå flad af grin over, at vi nu dropper en fed skiferie, for at jeg kan komme på bridezille-samling... -HAHA-

(Har dog også masse andre ting, som skal ordnes i DK...)

Så nu vender jeg snart snuuuden sydover og glæder mig heeelt viiildt til at træffe alle jer skønne møer (!!! -HAHA- )... -HAHA-

Håber bare - og krydser fingre for - at der nu ikke kommer noget andet i vejen... :griner:-

:bearhug: Khio - der hopper i sofaen af bar glæde -HAHA-

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det fedt, at du kommer Khio, glæder mig meget til at møde dig :bearhug: ...

Ihhh, Rikke - kan kun si' iligemåde - glæder mig for vildt, nu når jeg endelig "tog mod til mig" og fremlagde sagen for herren... :griner:-

:boohoo: Khio.

0

Del dette indlæg

Har ikke meget nyt at fortælle i forhold til planlægningen - så derfor er det vist tid til lidt inspiration, tøser... :heppe:

Har ikke selv taget nogen beslutninger om hvordan vi skal ha' det, blot fundet bl.a. disse billeder, som jeg gerne vil dele med jer...

Enkelte af dem har nok figureret herinde før, for jeg kan desværre ikke huske hvor de forskellige billeder er fra... -HAHA- Håber I ta'r det som et kompliment, hvis I kan genkende noget fra Jer... :)

Muligt -HeHe- at der kommer flere billeder med tiden...

Go' fornøjelse GP Khio.

Nr.1

post-9362-1108485981.jpg

Nr.2

post-9362-1108486023.jpg

Nr.3

post-9362-1108486055.jpg

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Wow altså....sikke alle de inspirationsbilleder!! Husker du nu at klippe dem ud og sætte dem i en scrapbog??  GP

Kh Malou :)

Jeg har allerede oprettet en scrap-bog, og Lise's billede med de 3 lys med papir rundt om kommer direkte derind i morgen når jeg får printet et fint billede af dem på arbejde.

Har I alle sammen en scrap-bog, det er nemlig ikke hos så mange jeg har set det?

0

Del dette indlæg

Som bekendt har jeg allerede tilmeldt mig Brudemødet den 27. marts - dog med en meeegeeet eventuel tilmelding... -HAHA-

For vores aftale herhjemme lød egentligt, at vi absolut skulle på ski, nu når påsken faldt så tidligt, og fjellene selvfølgelig ville været fulde af sne...

Men, nu har mor lige smurt tungen, argumenteret for brudemøde 2005 - og fået overtalt Jon til at vi skal til Danmark i påsken... JUHUUUUUUUU....  -HAHA-

Jon lå flad af grin over, at vi nu dropper en fed skiferie, for at jeg kan komme på bridezille-samling... -HAHA-  

(Har dog også masse andre ting, som skal ordnes i DK...)

Så nu vender jeg snart snuuuden sydover og glæder mig heeelt viiildt til at træffe alle jer skønne møer (!!! -HAHA- )... -HAHA-

Håber bare - og krydser fingre for - at der nu ikke kommer noget andet i vejen... :)

:)  Khio - der hopper i sofaen af bar glæde  :bed:

Det kunne da også se kønt ud, når du (sammen med Hyacinth) nu har lokket mig med til bridezilla-amok-møde, hvis du så ikke selv kom.

Glad for at se, at det ikke er tilfældet...glæder mig rigtigt meget til at møde dig Lise...

GP

Redigeret af yndlings-Lea
0

Del dette indlæg

Det kunne da også se kønt ud, når du (sammen med Hyacinth) nu har lokket mig med til bridezilla-amok-møde, hvis du så ikke selv kom.

Glad for at se, at det ikke er tilfældet...glæder mig rigtigt meget til at møde dig...

Hej bandit -HAHA-

Ja, jeg har tænkt på det!!! GP

Det var også derfor at jeg tænkte at nu var det nok på tide at få overtalt manden til en Danmarkstur... -HAHA-

:) Khio - der glæder sig meget til at se hvem YndlingsBABE'N er... :)

0

Del dette indlæg

Glad for at se, at det ikke er tilfældet...glæder mig rigtigt meget til at møde dig...

<{POST_SNAPBACK}>

Hej bandit -HAHA-

Ja, jeg har tænkt på det!!! -HAHA-

Det var også derfor at jeg tænkte at nu var det nok på tide at få overtalt manden til en Danmarkstur... :)

:) Khio - der glæder sig meget til at se hvem YndlingsBABE'N er... -HAHA-

<{POST_SNAPBACK}>

Enig lea, hun kan da ikke være med til at lokke dig og så ikke selv kunne, så kommer vi og kidnapper hende i Norge, så nemt slipper hun ikke af med os -HAHA-

GP Rikke

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer