Khio

Khio goes BRIDEZILLA

1,012 indlæg i dette emne

...Den bryllupshistorie glæder vi os til at høre. Det kan jo være at der til selve bryllupet også der kommer nogle sjove  :balloon:  indslag

må støtte Anss - glæder mig til at høre om det bryllup - det kan du da ikke gå glip af :)

Joooohhhh, mon ikke der blir det... :balloon:

Jeg skal i hvert fald da vist liiii' huske at tænke mig om, INDEN jeg taler om bestemt ting - hende den kvindelige forlover der var utro kommer jo med hendes MAND...!!! :blush:

(y):)-HAHA--HAHA-:):):(

Hvor er det godt at der sker fremskridt

og godt med gode nyheder fra lægen (eller i hvert fald ikke dårlige)...

Tusind tak, I to skønne møøøøø'er... -HAHA-

-HAHA- Khio.

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kære Khio

Kan godt forstå du tog med, jeg ville heller ikke have nerver til at sidde hjemme, godt at i fik snakket med lægen, nogle gange er usikkerheden bare det allerværste, og man vil næsten hellere høre en halvdårlig besked end ikke at vide noget, men det er da rart at høre, at det ser ok ud, puha en omgang i har været igennem, det har I slet ikke fortjent -HAHA-

Kan godt forstå du er ved at være træt og udbrændt, det kræver jo også to mands arbejde af dig at få hverdagen til at fungere og så et krævende studie oveni, hatten af for dig, Lise, jeg synes sgu du klarer det flot.

sender lige nogle  -HAHA-  :blush: til opmuntring

Kæreste Rikke -HAHA-

Tusind tak for dine opmuntrende ord - de er dejlige at ha' i baghovedet, når det hele bli'r lidt surt og drøjt... :balloon:

Jeg er SÅ glad for at jeg var med til lægen - det hjælper på det hele... :heppe:

:balloon: Khio.

0

Del dette indlæg

Man ved ikke om man skal  :blush: eller  :balloon:  når man læser om jeres situation. Ikke fordi det på nogen måder er sjovt, men fordi det er så skønt at du bevarer din dejlige humor. Jeg håber dagene vil gå stærkt for jer, og at I begge bevarer optimismen...

Anne, tusind hjertelig tak for din dejlige hilsen - skal gøre alt for at bevare humoren - og ja, vi glæder os over hver eneste dag, som går... :balloon:

Hvor var det godt at høre, at de gik OK hos lægen -HAHA- Jeg har tænkt på jer -HAHA-

Taaaarrrk, søde Sus'en - det var da også det, jeg mente jeg ku' mærke... -HAHA-

0

Del dette indlæg

...forstår udemærket at din Jon ikke har det så godt, og ser lidt sort på det hele, det er sgu heller ikke sjovt ikke at kunne noget selv, det gglæder mig, at han snart skal ha skinden på, så han kan kommer lidt op og gå og gøre noget selv uden at være afhængig af andre..........

Det bli'r en ren lykkerus - både for ham og mig - at se ham gå i "selvsving"... :heppe: :balloon:

...Har du fundet ærten ??? :balloon:

Nej, squ... Tror den er godt gemt... (y) Men nu er det heller ikke så nemt at endevende madrassen med Kong Gips inde i sengen... -HAHA--HAHA-

Men ellers har du det godt....ellers så skriver du bare og læsser af vi skal nok være her ......... :hjerte:  -HAHA-

Tusind tak - det er så dejligt at vide... :)

:blush: Khio.

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

... hihi ... jeg griner stadig af et bestemt billede, der kom på min nethinde ... en eftertænksom Khio, der kæmper med ordene, fordi hende den utro havde sin mand med .. hmm ... svær situation !

GODT at Jon trods alt fik en god besked - så er der lys forenden af tunnelen .. og med denne prøve, så er I vel klar til et JA allerede i morgen ... :blush:

Jeg savnede dig til Brudemødet!!!!

-HAHA- Trine

0

Del dette indlæg

... hihi ... jeg griner stadig af et bestemt billede, der kom på min nethinde ... en eftertænksom Khio, der kæmper med ordene, fordi hende den utro havde sin mand med .. hmm ... svær situation !

Hehe... Jeg skal PRØØØØVE at holde min søde, lille kæft - det er nok det bedste... :)

Men seriøst, jeg skal egentligt nok passe lidt på - for jeg skal være så knaldhamrende-bacardi-fuld til festen på lørdag (NB! Det passer til brudeparrets ønske!!!) - så må hellere holde lav profil... -HAHA-

Bacardi - det har jeg brug for, en friaften - det bli'r skøøønt (ikke ondt ment! :blush: ) - så ta'r vi søndagen i sengen ved siden af Kong Gips... -HAHA-

GODT at Jon trods alt fik en god besked - så er der lys forenden af tunnelen .. og med denne prøve, så er I vel klar til et JA allerede i morgen ...  :balloon:

Lys er der, ja... :( Og endnu en dag kan klippes af målebåndet herhjemme i det diktator-styrede-hjem... (y)

Jeg savnede dig til Brudemødet!!!!

Årrrhhhh, det var dejligt at høre - håber du ved, hvor gerne jeg også ville ha' mødt dig udenfra... :)-HAHA-:) (den var vist intern... :balloon: )

-HAHA- Khio.

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Ej hvor godt at lægen havde gode nyheder. Hvis nu Jon bliver træt af at træne med fjernbetjeningen kan du da sætte ham til at lave indbydelser, bordkort og lign  -HAHA-

:blush: Ja, det har jeg faktisk også truet ham med... :balloon:

Men han spurgte sjovt nok derefter om der ikke var noget vasketøj han ku' ligge sammen eller noget... :balloon:-HAHA--HAHA-

Og JO, det var der sjovt nok lige...!!! :)

-HAHA- Khio - der faktisk ikke tør at integrere Jon i pusle-arbejdet... (y)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JUHUUUUU - vi har skaffet "sitter" til Jon på lørdag - og jeg skal til bryllup UDEN at bekymre mig om at sku' hjem indimellem... :heppe: :heppe: :heppe:

Jeg glææææder mig! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Hej -HAHA-

Så er jeg endelig færdig med alle 50 indbydelser til vielse + fest... :heppe:

Var ellers gået ganske meget i stå - men her i påsken blev dette en prioritet - imellem vasketøjet og plejning af Kong Gips... :balloon:

Her er de alle 50 - puha - så mangler "vi" (læs: JEG! :blush: ) "BARE" alle dem til receptionsfolket + brunchen til nordmændene dagen efter... :balloon:

post-9362-1112306180.jpg

post-9362-1112306195.jpg

-HAHA- Khio - der ikke aner hvordan hun skal komme igennem alle de manglende invitationer... -HAHA-

PS. Mangler jo så lige teksten - den er dog skrevet - skal bare "godkendes" og så limes ind - længe leve spraylimen... :heppe:

Redigeret af khio
0

Del dette indlæg

Nei og nei, nå har du stått på Khio. Invitasjonene ser fantastiske ut. Jeg må innrømme at jeg har stjålet med armer og ben fra invitasjonene dine. Går herved i skammekroken og blir der en uke :blush:

-HAHA- Anita

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Khio,

Sikke da en værre redelighed med Jon! Håber han snart er nogenlunde på benenene igen - og uden kong Gips! Det er fantastisk flot at du kan tage det med højt humør - det kan man da vel nok kalde en ildprøve! Og oven i det hele (+ din egen sygdom!) har du så lige sprøjtet 50 (halvtreds!!!) superflotte invitationer ud. Er det dig man også må kalde SuperWoman?! GP

Jeg håber virkelig at du får en god fest til det bryllup - og jeg har på fornemmelsen at hele turen til sømandshjemmet kommer til at være det hele værd når der kommer et par bacardier inden for vesten, og man kan grine af det! :) Din gode, beskrivende beretning gav ihvertfald mig mere end et enkelt smil på læben!

Rigtig god fornøjelse ihvertfald!

:o Cille

0

Del dette indlæg

Hej Khio

Hvor ser de dog flotte ud dine invitationer som de står der på rad og række, smukt arbejde. Det er da ufatteligt, hvad du når oven i alle dine andre gøremål GP Håber du får en rigtig god bryllupsfest, fedt at Jon hår fået en babysitter, nu har du husket at give besked om hans måltider og sengetider ikke? :)

:o Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Årrrhhhh, det var dejligt at høre - håber du ved, hvor gerne jeg også ville ha' mødt dig udenfra...  -HAHA-  (den var vist intern... :) )

Khio.

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg forstår ... jeg syntes det var BRAND ærgerligt! Håber det kan lade sig gøre alligevel på et tidspunkt!

Dine indbydelser er FOR fede .. der ser flot ud, når de sådan står på række. Jeg NØD også mine, da de lå klar på spisebordet derhjemme .. og jeg nød dem igen igen, da de stod klar med frimærker i hver deres familiekurv ...

Godt du har fået "sitter" til Jon :) Lyder altså lidt sjovt! Håber du får en god aften ude ....

Gør ikk noget, jeg ikke ville have gjort ....

:oGP:) Trine

0

Del dette indlæg

Okay, kom lige tilfældigvis "på afveje" via-via links - og pludselig, så fandt jeg denne - prøv liiiii' at check den ud, tøser... :heppe: :heppe: :heppe:

Synes personligt selv at den er SMÅÅÅÅÅÅK :o

post-9362-1112366752.jpg

Fandt denne hos "Systuen Claudia".

0

Del dette indlæg

Okay, kom lige tilfældigvis "på afveje" via-via links - og pludselig, så fandt jeg denne - prøv liiiii' at check den ud, tøser...  :heppe:  :heppe:  :heppe:

Synes personligt selv at den er SMÅÅÅÅÅÅK  :o

post-9362-1112366752.jpg

Fandt denne hos "Systuen Claudia".

Ja, den er godt nok smuk.

Og prisen er heeeelt i top, eller er det bund :)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nei og nei, nå har du stått på Khio. Invitasjonene ser fantastiske ut. Jeg må innrømme at jeg har stjålet med armer og ben fra invitasjonene dine. Går herved i skammekroken og blir der en uke

Tusen takk, snuppa...

Ta du bare det, du vil - og du får gjerne komme ut nå...

:)

hvis I keder jer (læs: du) må du da gerne lige lave 50 stk. og sende til Århus - stjæler alligevel dit koncept og vil da gerne have fra 'Mesteren'...ej, må nok hellere selv - men flotte det er de.

Taaarrk, Stine - lave dem selv, ja det tror jeg nok du må...

Men stjæl endelig, min pige... -HAHA-

Sikke da en værre redelighed med Jon! Håber han snart er nogenlunde på benenene igen - og uden kong Gips!

Det er fantastisk flot at du kan tage det med højt humør - det kan man da vel nok kalde en ildprøve! Og oven i det hele (+ din egen sygdom!) har du så lige sprøjtet 50 (halvtreds!!!) superflotte invitationer ud. Er det dig man også må kalde SuperWoman?!

Jeg håber virkelig at du får en god fest til det bryllup - og jeg har på fornemmelsen at hele turen til sømandshjemmet kommer til at være det hele værd når der kommer et par bacardier inden for vesten, og man kan grine af det!   

Din gode, beskrivende beretning gav ihvertfald mig mere end et enkelt smil på læben!

Hej Cille.

Hjertelig tak for din søde hilsen...

Jon kommer snart på benen - det skal JEG nok sørge for! -HAHA-

Superwoman er nok så meget sagt - men det er virkelig en fed følelse at være færdig med dem - var også det eneste "morsomme" jeg fik gjort i påsken... :) (Undskyld, Jon!)

Dejilgt du fik et smil på læben - det gør jeg også når jeg tænker tilbage nu... GP Og imorgen er det PAAARRRTYYYY... :heppe:

Hvor ser de dog flotte ud dine invitationer som de står der på rad og række, smukt arbejde. Det er da ufatteligt, hvad du når oven i alle dine andre gøremål... Håber du får en rigtig god bryllupsfest, fedt at Jon hår fået en babysitter, nu har du husket at give besked om hans måltider og sengetider ikke?

Tak, søde Rikke -HAHA-

For søren da - det med en huskeliste må jeg da få gjort! Tak fordi du huskede mig på det... -HAHA-

Hvor ser Jeres indbydelser bare  :)  flotte ud når de sådan står på rad og række.

Ihhh, Mose (udtalt på engelsk! -HAHA- ) - takker... -HAHA-

Jeg siger det lige igen: HVOR ER DINE INVITATIONER BARE SMUKKE!!!

Tak, Anna-mus - dejligt at høre... Også selvom det er IGEN... -HAHA-

...syntes det var BRAND ærgerligt! Håber det kan lade sig gøre alligevel på et tidspunkt!

Dine indbydelser er FOR fede .. der ser flot ud, når de sådan står på række. Jeg NØD også mine, da de lå klar på spisebordet derhjemme .. og jeg nød dem igen igen, da de stod klar med frimærker i hver deres familiekurv ...

Godt du har fået "sitter" til Jon... Lyder altså lidt sjovt! Håber du får en god aften ude ....

Gør ikk noget, jeg ikke ville have gjort ....

Det håber jeg også at det kan, Trine... :)

Takker, altså man bli'r jo helt forlegen...

Glæder mig til de har fået frimærker på...

Tro mig - gør IKKE noget DU ikke ville ha' gjort... -HAHA-

:o til jer alle fra Khio.

0

Del dette indlæg

Wauw  GP  flot og hvis det er prisen i venstre hjørne er den sgi også ganske rimelig i pris...

Ikke sandt...? Har ikke spurgt dem om prisen - går ud fra at det er den, når det ligesom står der så klart... :o

Har tilgengæld sendt dem en mail, for at spørge om det er pga lyset og modellens fantastiske glød at kjolen virker så gullig... Glæder mig til at få svar...

Ja, den er godt nok smuk.

Og prisen er heeeelt i top, eller er det bund  :)

Tænk hvis man ku' være så heldig at finde en kjole til under 5000,- :heppe:

WAUW Lise

Sikke en kjole :jupi: Den er da  :) flot - skal du ind og prøve den?

Ved det endnu ikke - det er jo ikke ligefrem IND og prøve den - men mere NED (ligger i Nykøbing Falster) - faktisk ganske langt mod syd, når man bor i Norge... -HAHA--HAHA-

Men overvejer det seriøst... :heppe:

Og forresten, så kan man jo altid fjerne de der blomster der hænger ned, hvis man synes der bli'r for mange detaljer... Hmmm... Må overveje det SERIØST... :)

0

Del dette indlæg

NØJ KHIO, sikke en flot kjole!!! Den har jeg aldrig set før - og jeg synes ellers man bliver tærsket igennem de fleste modeller og mærker herinde, når man er ved at blive afhængig. Den ser godt nok interessant ud - men det er da en længere rejse du må ud på! Men den kunne godt være rejsen værd... Men det er godt nok lidt svært at vurdere om farven skal være så "creamet" i virkeligheden - synes nu det er flot uanset hvad. Og mht. mængden af fine detaljer - kan man overhovedet få nok???!!! :)

:o

0

Del dette indlæg

NØJ KHIO, sikke en flot kjole!!! Den har jeg aldrig set før - og jeg synes ellers man bliver tærsket igennem de fleste modeller og mærker herinde, når man er ved at blive afhængig. Den ser godt nok interessant ud...

Jeg havde heller ikke set den før - man burde nok være flinkere til at kigge efter KJOLEN de "små" steder... :o

Har nu officielt besluttet at den ER interessant... :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer