Cyen

Nancy & Morten

356 indlæg i dette emne

Så er veninden gået igang med at lave karetene i glasur, som skal stå på bordene..

Den er ikke helt færdig, der mangler stadig en kusk og heste, men vil lige vise det flotte midlertidige resultat!

<{POST_SNAPBACK}>

WAUUUUUW I må bare være helt vild glade, for det er da noget af det flotteste og mest kreative jeg længe har set :super: Hvor lang tid er hun om at lave sådan 1? Og hvor mange skal i bruge?

KH

Sus

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er veninden gået igang med at lave karetene i glasur, som skal stå på bordene..

Den er ikke helt færdig, der mangler stadig en kusk og heste, men vil lige vise det flotte midlertidige resultat!

<{POST_SNAPBACK}>

WAUUUUUW I må bare være helt vild glade, for det er da noget af det flotteste og mest kreative jeg længe har set :super: Hvor lang tid er hun om at lave sådan 1? Og hvor mange skal i bruge?

KH

Sus

<{POST_SNAPBACK}>

Hun kan lave ca 5 på en dag (da delene skal tørre, og samles). Der skal laves ca. 35 af slagsen, så hun har nok at lave den dejlige veninde.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har jeg lige fået lavet en demoudgave af mine glas/bordkort. Det skal lige siges, at glasset ikke er af den slags jeg vil bruge, skrifttypen og monogrammet bliver også noget andet. Men meningen er det samme...

Her er materialerne man skal bruge

post-10514-1108763309.jpg

0

Del dette indlæg

God idé, det er sjovt med et lille minde, som gæsterne kan tage med hjem, for det må de vel! Jeg har set, at man kunne bestille sådanne glas med navn og monogram et eller andet sted, men det kostede vidst rimeligt meget.

GOD FORNØJELSE MED DET KREATIVE. :yeah:

ps. kan se at vi bor forholdsvis tæt på hinanden, det er ellers ikke normalt for os jyder på bryllupsklar. :super:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

God idé, det er sjovt med et lille minde, som gæsterne kan tage med hjem, for det må de vel! Jeg har set, at man kunne bestille sådanne glas med navn og monogram et eller andet sted, men det kostede vidst rimeligt meget.

GOD FORNØJELSE MED DET KREATIVE. :yeah:

ps. kan se at vi bor forholdsvis tæt på hinanden, det er ellers ikke normalt for os jyder på bryllupsklar. :super:

<{POST_SNAPBACK}>

Selvfølgelig må de tage det med hjem, (jeg kan ikke se hvad jeg skal bruge et glas med deres navn på til).

Jeg har også selv set dyre udgaver af sådanne glas der kunne bestilles, så da jeg fandt ud af at jeg selv kunne lave dem,(de kommer ikke til at koste mig mere end 5-10 kr. stykket), så var der ligesom ikke noget andet der fristede os...

Ja der er ikke så mange af os jyder herinde! Men det gør heller ikke så meget, vi har jo heldigvis alle en ting til fælles :super: ...

0

Del dette indlæg

Det er rigtigt, det vigtigste er da at vi alle skal :bearhug: men det eneste der er lidt træls, er da at brudemødet foregår derovre, men det er der jo egentlig ikke noget at sige til når de fleste bor derovre. :super:

Jeg syntes det lyder som en ret fair pris du kan lave glassene til, og så ser de jo bare ud af meget mere end de er værd. :super:

Du skal nok passe på med at "reklamere" for meget med dem her, du risikerer bare at modtage ordrer fra hele landet. :bearhug:

0

Del dette indlæg

Det er rigtigt, det vigtigste er da at vi alle skal :bearhug: men det eneste der er lidt træls, er da at brudemødet foregår derovre, men det er der jo egentlig ikke noget at sige til når de fleste bor derovre. :super:

Jeg syntes det lyder som en ret fair pris du kan lave glassene til, og så ser de jo bare ud af meget mere end de er værd. :super:

Du skal nok passe på med at "reklamere" for meget med dem her, du risikerer bare at modtage ordrer fra hele landet. :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Det vil så kræve at jeg har tid (hvilket jeg ikke er helt sikker på at jeg har ret meget af), og så er det nok også en anden pris (kan nok ikke få glas til den pris jeg får dem nu).. Så mon ikke at det går at give ideen viderer...

De er ved at se om de kan fylde en bil, og så køre derover, det er jeg fristet af, og er ved at se om ikke kalenderen og pengepungen godkender planen...

Redigeret af Cyen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nanc'en :bearhug:

Er du da vimmer for en flot karet, si'er jeg bare!!! Dejligt med sådan en skøøøøøn venninde... :super:

Følger liiiige Mosegaard, og vil gerne bestille 75 vandglas og 25 kareter... :bearhug:

:super: Khio - der synes du styrer for vildt med det kreative... :bearhug:

0

Del dette indlæg

WAUW.................. hvor er de flotte de kareter :super: slap da lige af, hvor hun styrer for vildt din veninde..........

og jeg er ubetinget vild med din idé med glassene, og har været ved at sælge den til kæresten herhjemme, men han er dælme ikke til at hugge eller stikke i :angry1:

Men jeg er dybt imponeret over din kreativitet, og bøjer mig underdanigt i støvet. :bearhug:

Knus Trisse :super:

0

Del dette indlæg

Jamen dog, jeg troede at der var andre end mig der brugte det med glassene (selvom jeg ikke har hørt om det!) Jeg elsker at være kreativ, og kæresten og jeg er enige om at vi ikke vil have tingen "som slle andre hae det" (ikke for at støde nogen, for folk herinde har virkelig også lavet vildt flotte ting). Men som brudepar vil man vel gerne at folk husker brylluppet for og som noget specielt! (i vennekredsen er vi 3 par der skal giftes indenfor 1½ måned...)

Hvad kareten angår, så håber jeg at min veninde er kommet sig så meget over forkølelsen, at hun kan komme og samle den helt, så i kan se den i en færdig udgave med kusk og heste på...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

IHHH hvor er det hele flot, og sikke en sød måde i mødtes på.

Er helt vild med dine bordkort/glas - hvis du tager imod bestilling skal jeg bruge 110 stk  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Nanc'en :bearhug:

Er du da vimmer for en flot karet, si'er jeg bare!!! Dejligt med sådan en skøøøøøn venninde... :super:

Følger liiiige Mosegaard, og vil gerne bestille 75 vandglas og 25 kareter... :bearhug:

:super:  Khio - der synes du styrer for vildt med det kreative... :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Hey.. kan man ligefrem komme til at leve af at lave noget der er sjovt :bearhug: *LOL* Måske man skulle starte en produktion af det (efter eget bryllup...) :bearhug:

Ej nu må vi se, det er ikke ligefrem ting der er hurtigt lavet (ca. ½ time pr glas...)

0

Del dette indlæg

Jeg ringede lige til Askepot og Valentino (der hvor min brudekjole er købt) for at høre om hvornår de helst ser at kjolen bliver prøvet til, så den kan blive rettet. Hun sagde at jo før jeg var klar, jo bedre var det, jeg skulle bare have undertøj og sko klar!

Men jeg kan ikke finde ud af hvad jeg vil have af undertøj, og kan ikke finde nogen sandaler! :loveflag:

Jeg ved dog at bh'en/corsagen skal være stropløs, i en str 75E og den må ikke være for dyr!

Sandalerne er ikke rigtig kommet frem i butikkerne endnu, men de skal være lysebrune/cremefarvet jeg er ikke så meget til guldsko (selvom de måske vil passe til).

Hvor jeg dog ikke kan vente med at få kjolen på igen (og få taget nogle billeder!)!

0

Del dette indlæg

Vi kan heller ikke vente med at se billeder af dig i brudekjolen. http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/toot.gif

Mht. sko, så var jeg i forgårs ude at prøve sko, og sommerskoene er begyndt at komme frem i butikkerne nu ellers gør de det her omkring d. 1. marts, så skulle der ikke snart være en chance for at du finder nogle sko snart? Du må bare blive ved med at kigge, jeg er også i skovildrede, men jeg håber på det bedste :heppe:

0

Del dette indlæg

Hmm, her ville jeg vise et billede af os sammen... Og til min store overraskelse findes der ikke nogen nyere billeder af os, men har da nogen, af en lidt ældre dato (2 år)!

post-10514-1109615607.jpg

Dissee er mine favoritter (nogle af de få, hvor han ser afslappet ud)!

post-10514-1109615627.jpg

Redigeret af Cyen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi kan heller ikke vente med at se billeder af dig i brudekjolen. -HAHA-

Mht. sko, så var jeg i forgårs ude at prøve sko, og sommerskoene er begyndt at komme frem i butikkerne nu ellers gør de det her omkring d. 1. marts, så skulle der ikke snart være en chance for at du finder nogle sko snart? Du må bare blive ved med at kigge, jeg er også i skovildrede, men jeg håber på det bedste :heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg så også sandaler i vinduerne i dag, så i næste uge skal jeg nok ned og kigge (er tidligt hjemme i næste uge)!

:) Kjolen må nok vente HELT til april, jeg kan ganske enkelt ikke finde tid i marts måned. :griner:- Hvor er der bare lang tid til!!

0

Del dette indlæg

mht. til bh jagten, så laver Change en super go' stropløs i 75 E (bruger selv d. str) helt enkel, hvid til 199,- så det er jo ikke galt, men ved ikke om du havde forstillet dig noget med blonde mv. (men cahnge er et godt alternativ til marie jo, aubade, penache der jo er lidt dyrere (ellers er nettet jo en mulighed, både bravissimo, uplifted, figleaves og midnight liaison - har alle flere alternativer)

0

Del dette indlæg

Så fik han endelig taget sig sammen, og ændret sit navn, til sit dåbsnavn. Han har altid snakket om at ville have det tilbage, og jeg har hele tiden fortalt ham, at det bedste nok var at gøre det, inden bryllupet. Så tirsdag i sidste uge gik han på kommunen, onsdag sendte han papirerne, og fredag fik han besked om at det var gellemført! (Jeg blev da godt nok overrasket over det kommunale system, det gik godt nok stærkt...)

Så nu er det sikkert at jeg bliver en Frandsen (Pedersen Frandsen).

0

Del dette indlæg

Jeg fandt ud af, at der lige er åbnet en ny undertøjsforretning her i byen, "Hendes"! Så jeg var der nede, i håb om at de havde undertøj i min størrelse! Men NEJ, de har heller ikke min størrelse i sortimentet :bearhug: !

Jeg tror dog på at jeg finder noget, et eller andet sted (det skal jeg)!

Redigeret af Cyen
0

Del dette indlæg

mht. til bh jagten, så laver Change en super go' stropløs i 75 E (bruger selv d. str) helt enkel, hvid til 199,- så det er jo ikke galt, men ved ikke om du havde forstillet dig noget med blonde mv. (men cahnge er et godt alternativ til marie jo, aubade, penache der jo er lidt dyrere (ellers er nettet jo en mulighed, både bravissimo, uplifted, figleaves og midnight liaison - har alle flere alternativer)

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg var i Change og Fleur (er ikke sikker på at det er stavet rigtigt), her i byen i fredags, for at kigge undertøj. I Change kunne de ikke give mig noget der var stopløs i min størrelse :loveflag: , det ville der måske komme i efterårskollektione, så længe kan jeg bare ikke vente :loveflag: . Hos de andre havde de ÉN Bh, som sad elendigt... :loveflag: Tror det bliver en sej kamp! Så mon ikke at jeg skal til nogle større byer. Jeg nægter at tro på at jeg ikke kan få noget i min str. et eller andet sted!

<{POST_SNAPBACK}>

det lyder da helt vildt - jeg var i change på lilletorv, Århus i dec. mdr. og jeg prøvede 4 forsk. stropløse i den str.?

hmm ...tror ikke jeg kender andre der laver relativt billigere stropløse ...(ellers hedder det prima donna osv. og så er det jo ikek billgt, hvis du finder en af de dyre, kan du dog med fordel bestille den hjem via nettet fra en af de engelske undertøjssider og spare op til 25 %)

:bearhug: Stine

håber du finder en løsning :lol:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer