Cyen

Nancy & Morten

356 indlæg i dette emne

Annonce ♥

I øvrigt også meget flotte og elegante invitationer :hearts: Har I printet dem ud på almindelig printer?

<{POST_SNAPBACK}>

Takker, ja teksten er printet ud på noget papir, og derefter sat ind i selve indbydelsen! Det blev for besværligt at printe dem direkte på!!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

SÅ KOMMER DE!!! Billederne af mig i kjolen! De er lidt små, og så er de ikke de bedste.... MEN DE ER DER! (Takket være en ven der modtog dem via ms og sendte dem til mig!!!)

HVAD SIGER I SÅ TIL MIT VALG!!!

post-10514-1114450102.jpg

post-10514-1114450112.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Der er vist kun et rigtigt ord i denne sammenhæng...

PERFEKT!!!

B*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Takker allesammen! Det kan ikke blive d. 11. juni og d. 6. august hurtigt nok....

Og så er der dem der siger at små piger ikke kan bære kjoler med langt slæb.... Tja, så må jeg med mine 154 cm. være en høj pige *LOL* :jupi:

0

Del dette indlæg

Takker allesammen! Det kan ikke blive d. 11. juni og d. 6. august hurtigt nok....

Og så er der dem der siger at små piger ikke kan bære kjoler med langt slæb.... Tja, så må jeg med mine 154 cm. være en høj pige *LOL* :jupi:

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Nancy

Ja der er faktisk mange der siger at "små piger" ikke kan bære langt slæb ....... men så ville jeg så lige kommentere det ...DET kan du ...og kjolen sidder rigtig flot på dig...

Jeg kan godt forstå at ventetiden .......kan føles laaang.........

:bearhug: Marie

Marie der føler at der er 100 år til det blir hendes tur

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg blev lige stemplet som tosset derhjemme... :bearhug:

I går slog det mig pludselig at jeg da ikke har plads i mit lille bitte køleskab til at køle drikkevarerne til atte de mennesker til receptionen (lagkagen har fået køleskabspladsen!). Pludselig slog det mig, at vi da bare kunne købe et lille badebassin, og fylde det op med is og dåser (sodavand og øl) :drink2: . Det kan man da god, kan man ikke??

0

Del dette indlæg

Pludselig slog det mig, at vi da bare kunne købe et lille badebassin, og fylde det op med is og dåser (sodavand og øl) :drink2: . Det kan man da god, kan man ikke??

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, det virker fint på Skanderborg festival!! (jeg var lige et smut forbi Fætter BR midt i festivalen sidste år....)

Da jeg boede i USA, havde vi sådan en lille cooler, som nærmest er en køletaske (dobbelt så stor som alm.) på hjul... Den blev fyldt op med is, og så var der kolde bajere i haven! Det var meget brugt derovre...

Og husk at man kan få gratis isterninger på McDonalds! Så hvis I henter en sæk fuld, så er der i hvert fald kolde drikkevarer!! :bearhug:

0

Del dette indlæg

Pludselig slog det mig, at vi da bare kunne købe et lille badebassin, og fylde det op med is og dåser (sodavand og øl) :drink2: . Det kan man da god, kan man ikke??

<{POST_SNAPBACK}>

Jo, det virker fint på Skanderborg festival!! (jeg var lige et smut forbi Fætter BR midt i festivalen sidste år....)

Da jeg boede i USA, havde vi sådan en lille cooler, som nærmest er en køletaske (dobbelt så stor som alm.) på hjul... Den blev fyldt op med is, og så var der kolde bajere i haven! Det var meget brugt derovre...

Og husk at man kan få gratis isterninger på McDonalds! Så hvis I henter en sæk fuld, så er der i hvert fald kolde drikkevarer!! :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Tak for tippet... Det vil min stakkels fryser nok værdsætte!!! (og Manden bliver nok lettere at overtale...)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Åhhh hvor er manden dog en dejlig en! Da jeg fik at vide at han var kommet ind i hovedbestyrelsen i fagforeningen, blev jeg da glad på hans vegne :) . men da jeg så fik at vide at han faktisk ikke har nogen friweekender før han er færdig i praktik (det er han d. 1. august) :) , var jeg ved at gå ud af mit gode skind... hver 2. weekend er han på arbejde, og de resterende passer ca. med fagforeningen (der er nogle fri i juni/juli).

Han ringede i går hjem og fortalte at han havde byttet nogle vagter i denne weekend, så vi har tid sammen (dog skal han arbejde 12-19 lørdag)! JUBIIII :jupi: (hele april har der heller ikke været tid til bare at være os to...) :hearts:

:toot: Cyen

0

Del dette indlæg

Åhhh hvor er manden dog en dejlig en! Da jeg fik at vide at han var kommet ind i hovedbestyrelsen i fagforeningen, blev jeg da glad på hans vegne :) . men da jeg så fik at vide at han faktisk ikke har nogen friweekender før han er færdig i praktik (det er han d. 1. august) :) , var jeg ved at gå ud af mit gode skind... hver 2. weekend er han på arbejde, og de resterende passer ca. med fagforeningen (der er nogle fri i juni/juli).

Han ringede i går hjem og fortalte at han havde byttet nogle vagter i denne weekend, så vi har tid sammen (dog skal han arbejde 12-19 lørdag)! JUBIIII  :jupi: (hele april har der heller ikke været tid til bare at være os to...) :hearts:

Det kan jeg godt forstå du er glad for.

Bliver lækkert, bare at være jer to igen :heppe:

0

Del dette indlæg

Det kan jeg godt forstå du er glad for.

Bliver lækkert, bare at være jer to igen  :heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

Det bliver også vildt skønt.. (Hvis vi da kan huske hvordan det er bare at være os to :) )

Så kan vi endelig få lavet den ønskeseddel færdig! Det bliver bare vildt dejligt!!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer