Cyen

Nancy & Morten

356 indlæg i dette emne

Annonce ♥

:kiss:  flot frisure, håber din frisur kan lave den

:kiss:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg håber også at hun kan lave den, og få den til at sidde, jeg har ret glat hår. Så frisøren får nok ikke svært ved at sætte det, spørgsmålet er bare, om hun kan sætte der, så det holder i mere end ½-1 time!!!

0

Del dette indlæg

Så er drømmene også begyndt at komme! Jeg drømmer gerne, at der kommer så mange i kirken, at præsten nægter at vie os i den kirke. Bryllupet skal så i al hast flyttes til domkirken (den rirke vi hører til, men som jeg IKKE vil vies i). Vielsen skal præsses ind imellem de vielser der er i forvejen, så der er ikke tid til sange og talen i kirken....

Jeg ved godt den ikke er så slem, men nu har jeg haft den to gange!!!

0

Del dette indlæg

Så er drømmene også begyndt at komme! Jeg drømmer gerne, at der kommer så mange i kirken, at præsten nægter at vie os i den kirke. Bryllupet skal så i al hast flyttes til domkirken (den rirke vi hører til, men som jeg IKKE vil vies i). Vielsen skal præsses ind imellem de vielser der er i forvejen, så der er ikke tid til sange og talen i kirken....

Jeg ved godt den ikke er så slem, men nu har jeg haft den to gange!!!

det er helt normalt! jeg har drmt alt fra det uskyldige at jeg faldt på vej op af gulvet og måtte køres til skadestuen til a svigermor gik amok og sog os alle ihjel!

jeg har også drømt at rasmus forlod mig, men det er heldigvis kun drømme! det blir kun værre :kiss: hvor er jeg ond!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Havde lige en sød oplevelse på arbejdet i dag! (der fortæller mig at indsamlingen er gået igang).

Kørselslederen kom i løbet af formiddagen op med nogle papirer, da han ser mig, trækker han et kæmpe smil frem på læberne, og udbryder højtideligt " Tillykke med brylluppet"! Ihhh hvor blev hans kinder røde, da jeg pænt sagde tak, og fortalte ham at det først er om knap 6 uger!!!

0

Del dette indlæg

Havde lige en sød oplevelse på arbejdet i dag! (der fortæller mig at indsamlingen er gået igang).

Kørselslederen kom i løbet af formiddagen op med nogle papirer, da han ser mig, trækker han et kæmpe smil frem på læberne, og udbryder højtideligt " Tillykke med brylluppet"! Ihhh hvor blev hans kinder røde, da jeg pænt sagde tak, og fortalte ham at det først er om knap 6 uger!!!

<{POST_SNAPBACK}>

Hvor sødt ....

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

:kiss: Meget sødt. Nu er han da oggså sikker på at han har husket at sige det :kiss:

Tak for dit dejlige selvskab, jeg har dog ikke set dine beskeder før her til morgen, da min mobil løb tør for strøm, inden jeg nåede hjem. Jeg var dog glad for at du ringede og sagde du havde nået toget :heppe:

:kiss:

0

Del dette indlæg

Så er det vist på tide at der bliver opdateret en smule herinde!

Jeg har haft et par uger (er sådan set ikke ude af det endnu), hvor alt vedr. bryllup næsten har givet mig kvalme. Jeg er så træt af det. Men holder dog ved, da jeg ved at jeg vil fortryde det noget så inderligt ellers!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hovedretten er nu bestilt.

Desserten kan ikke lade sig gøre, så der er vi på bar bund igen.

Langt de fleste drikkevarer er blevet købt eller bestil.

Morten har fundet tøjet (jeg ved ikke om han har købt det).

Min corssage passede IKKE til kjolen, den er alt for høj i ryggen, så jeg måtte købe en ny, til 1000 kr... Den anden vil Morten dog have, at jeg beholder, så det gør jeg!

Frisøren fik jeg talt med, håber virkelig at hun duer! Hun blev ved med at snakke om krøller, jeg gjorde det klart for hende, at det ikke holder i mit hår, medmindre at det er permanent, og det ønsker jeg ikke! Og så er jeg i det hele taget ikke vild med krøller.

Kagebagningen startede jeg på i går! Har indtil videre fået bagt små hjertebanankager med shokolade. I dag skal jeg bage små hjertechokoladekager.

Kjolen er rettet helt til, og skal hentes d. 25.07.

Bordkortene er jeg kun halvvejs med (26 ud af 49), men jeg skal nok nå det!

Det var vist ændringerne i grove træk!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nancy

Det er lidt ØV med corsagen ...

Så Må vi se om ´Morten har ret vedr. jere Polter .... :bearhug:  :loveboard:

<{POST_SNAPBACK}>

Helt ærligt, så håber jeg IKKE at han har ret! Men hvad, det går nok også, hvis han har!

håber bryllupsglæden snart kommer igen  :iloveyou: og hvor har du nået

<{POST_SNAPBACK}>

Søde Stine!

Min forsvundne glæde, skyldes nok alle de fester vi ellers er til for tiden! Jeg orker ikke mange flere. I sidste uge var det 80 års fødselsdag, sølvbryllup og 75 års fødslesdag. Her i weekenden er det indflytterfest, weekenden efter skal vi til et bryllup, og så skal min lille nieces 4 års fødselsdag holdes. Dagen før vores bryllup, er der så også lige en 25 års fødselsdag (der er vi nok kun med til middagen). Oven i det hele er der også en polterabend....

og kan godt forstå din holdning til krøller, tror også du er smukkest uden krøller 

Takker, det tror jeg også selv!

0

Del dette indlæg

Min plan med smykker holdte heller ikke. Til al held, havde jeg ikke bestilt dem endnu. Da jeg prøvede kjolen sidst, spurgte ekspedienten hvad jeg havde tænkt mig, med hensyn til smykker. Hun fandt en meget lille, sød og diskret halskæde frem, som lige faldt i min smag. Men ak, selv den lille ting, kunne tage opmærksomheden fra min kjole :bearhug: , så jeg er endt med, kun at skulle have øreringe i (skal nok ligge et billede ind senere).

0

Del dette indlæg

Hej Søjde...

Du skal da lige have nogle :bearhug::loveboard::iloveyou:

Mon ikke glæden snart kommer igen mht. til bryllup? Mon ikke jeres polter skal blive en rigtig god dag, selvom i ikke laver andet end at rende til fester for tiden? Det håber jeg da.

Søde Nancy, hvis alt ser helt uoverskueligt ud, så sig endelig til, for så vil jeg gerne hjælpe dig, hvis det er :bearhug:

Håber, at du får nogle stunder snart, hvor du bare kan puste ud og få energi igen.

Knus Jane :hjerte:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så tror jeg også at jeg har fundet frishuren, takket være Jmuggi (hendes frishure er jeg faldet for). Så på fredag finder jeg ud af, om frisøren mener at det er en jeg kan bære...

post-10514-1119856908.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Ih.. man bliver jo helt stolt. Hvis du skal bruge flere billeder af min frisure til din frisør skal du endelig bare smide mig en PM.. Og så kan jeg sige, en positiv ting ved den frisure er, at selvom den falder en lille smule i løbet af dagen, kan man ikke se at det ikke var meningen at den skulle se sådan ud..

og den anden rigtige gode ting.. man får altså ikke nær så ondt i hovedet af den, som med mange andre frisure, der er spændt meget op.

(og så lige en bemærkning.. min frisure holdt som den ser ud på billedet fra kl.11 til kl.02.00, hvor jeg kom hjem)

0

Del dette indlæg

Så tror jeg også at jeg har fundet frishuren, takket være Jmuggi (hendes frishure er jeg faldet for). Så på fredag finder jeg ud af, om frisøren mener at det er en jeg kan bære...

post-10514-1119856908.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Ih.. man bliver jo helt stolt. Hvis du skal bruge flere billeder af min frisure til din frisør skal du endelig bare smide mig en PM.. Og så kan jeg sige, en positiv ting ved den frisure er, at selvom den falder en lille smule i løbet af dagen, kan man ikke se at det ikke var meningen at den skulle se sådan ud..

og den anden rigtige gode ting.. man får altså ikke nær så ondt i hovedet af den, som med mange andre frisure, der er spændt meget op.

(og så lige en bemærkning.. min frisure holdt som den ser ud på billedet fra kl.11 til kl.02.00, hvor jeg kom hjem)

<{POST_SNAPBACK}>

Ihhhh hvor jeg også håber at frishuren også holder så længe, i mit hår! Det er vist kun tiden der vil vise det!

:bearhug: Nancy

0

Del dette indlæg

Har lige været nede og øve min sang til Morten, jeg kan love jer at det går godt! Der er satdig ikke nogen der har nogen ide om at jeg vil synge for ham, og det er der heller ikke nogen der skal have!

Pigerne jeg øver med, spurgte om vi ikke skulle øve igen fredag aften, jeg sagde ja! *S* Det er så to jeg ved er ved at planlægge mit polterabend. Så nu tvivler jeg på at morten har ret i at det er på fredag! Lidt ærgeligt, da jeg var ved at vænne mig til tanken...

0

Del dette indlæg

Har lige været nede og øve min sang til Morten, jeg kan love jer at det går godt! Der er satdig ikke nogen der har nogen ide om at jeg vil synge for ham, og det er der heller ikke nogen der skal have!

Pigerne jeg øver med, spurgte om vi ikke skulle øve igen fredag aften, jeg sagde ja! *S* Det er så to jeg ved er ved at planlægge mit polterabend. Så nu tvivler jeg på at morten har ret i at det er på fredag! Lidt ærgeligt, da jeg var ved at vænne mig til tanken...

<{POST_SNAPBACK}>

Jaa men det kunne jo også være at de tog :bearhug: på dig..... man ved jo aldrig......Er glad for at din sang til Morten ..... går godt .....

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

Jaa men det kunne jo også være at de tog :balloon: på dig..... man ved jo aldrig......Er glad for at din sang til Morten ..... går godt .....

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er også glad for at den går godt! Det går faktisk mere end godt... JUBIIII. Er ikke helt så nervøs for at stille mig op og synge den mere!

0

Del dette indlæg

Jeg har lige siddet og skimmet din tråd igennem og så hov vi skal da giftes samme dag. Du ser nu også ud til at have styr på det meste og hvor bliver det spændende med sangen, men det bliver da ligeså spændende om du får øvet i dag....

Men hvor ser det hele bare smukt ud. Og en smuk smuk kjole. :balloon:

:balloon:

Hanne

0

Del dette indlæg

Har da slet ikke været inde og runde din tråd.... :)

Hvor er det bare en smuk kjole og helt ærligt så sidder den bedre på dig en på modellen...Er vild med broderiet på slæbet! :)

Hvad angår din venindes kage-projekt...WOOW hun har da godt nok findersnilde! Den er bare SÅ flot. :balloon:

Jeg håber din polter bliver stille og rolig, lyder lidt som om du ikke er til det store vilde. Hvilket arrangørene vel også er klar over..... :balloon:

0

Del dette indlæg

Har da slet ikke været inde og runde din tråd.... :)

Hvor er det bare en smuk kjole og helt ærligt så sidder den bedre på dig en på modellen...Er vild med broderiet på slæbet! :)

Hvad angår din venindes kage-projekt...WOOW hun har da godt nok findersnilde! Den er bare SÅ flot.  :balloon:

Jeg håber din polter bliver stille og rolig, lyder lidt som om du ikke er til det store vilde. Hvilket arrangørene vel også er klar over.....  :balloon:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker for komplimenterne!

Jo jeg går da ud fra at mine veninder kender mig godt nok, men samtidig vil jeg da også gerne udfordres en smule!

Det er forfærdeligt at være på arbejde, og vide, at det IKKE ER SIKKERT, at det man er gået igang med, kan blive gjort færdigt! Så i dag laver jeg en masse småting!

0

Del dette indlæg

*LOL* Morten ringede lige og fortalte, at han havde set pigerne inde på McDonald, da han gik derind, prøvede de at gemme sig (Morten gjorde som om at han ikke så dem…) SÅ HAN HAR VIST NOK RET!

Så nu sidder jeg med sommerfugle i maven, og venter på at de kommer!

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer