Cyen

Nancy & Morten

356 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Nancy

Rigtig søde øreringe

Muuums hvor ser det lækkert ud .... med alt det kageværk.......

<{POST_SNAPBACK}>

Tak, jeg er også helt vilde med dem!

Der røg vist også nogle smagsprøver ned, da de blev bagt!

Min veninde laver en kirke i kransekage til os! Den glæder jeg mig til at se!

0

Del dette indlæg

Sikke en masse ting du har fået fra hånden - der ser rigtig godt ud - fine servietter - den foldning skal vi også have nemlig ;)  :boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

De er heller ikke svære at lave! Efter at have lavet to-tre, så kan man næsten lave dem i søvne! Men de passer så godt ind i vores hjertetema!

0

Del dette indlæg

Nå der er sket meget igen siden sidste gang jeg var her, men nu er det jo også snart.

Ja Nancy, super smukke øringe. Kan godt lide borddekorationer (mindre er ofte mere).

Servietterne ser da super ud - dejlig at få det fra listen også. Søde risposer også. Så jeg er sikker på det skal nok blive kanon godt.

()() Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan godt lide borddekorationer (mindre er ofte mere).

<{POST_SNAPBACK}>

Det er såmænd ikke den eneste dekoration der kommer på bordene! Svigermor laver også nogle små blomsterdekorationer, og så er der jo kareterne af glasur! Så jeg synes da, at der kommer rigeligt på bordene!

0

Del dette indlæg

UPS - så brugte jeg igen for lang tid på bryllupsklar :) Tak for god læsning og masser af inspiration i din fantastiske tråd. Hvor ville jeg ønske, jeg havde dine og dine veninders kreative evner. Jeg synes "selvgjort" giver enhver feste lidt ekstra stemning - men HOLD DA OP hvor er I GODE :bearhug:

0

Del dette indlæg

UPS - så brugte jeg igen for lang tid på bryllupsklar  :) Tak for god læsning og masser af inspiration i din fantastiske tråd. Hvor ville jeg ønske, jeg havde dine og dine veninders kreative evner. Jeg synes "selvgjort" giver enhver feste lidt ekstra stemning - men HOLD DA OP hvor er I GODE :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Takker menge gange for roserne! Dem kan man ALDRIG få nok af... *S*

Hmmm, kan man bruge for meget tid på bryllupsklar??? Næææ, det nægter jeg at tro på!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

:)Hold da op, søjde... VUPTI, så sker der en masse i din tråd...

:hjerte: Hjertekagerne er simpelthen for lækre !! Har du bare udstukket eller skåret dem ud bagefter? MUMS :hearts:

:hjerte: Kransekagerne er også blevet rigtig flotte... og gud, hvor er der mange... cool blærerække!

:hjerte: God ide, at have styr på servietterne nu... det gider man jo ikke spilde tid på, når dagen kommer.

:hjerte: Smart at bruge kaffebøner som deko mellem lysene... det ser friskt ud.

:hjerte: og jo, risposerne er også flotte... sikke et arbejde for svigermor, at SY dem alle sammen...

Nancy, det ser bare super godt ud, men nu er der jo virkelig heller ikke længe til mere :bearhug:

Knus Jane :hjerte:

PS. Hmm, så var det da super godt, at vi hentede dig den fredag, hva'? :) (busstrejke)

0

Del dette indlæg

:)Hold da op, søjde... VUPTI, så sker der en masse i din tråd...

:hjerte: Hjertekagerne er simpelthen for lækre !! Har du bare udstukket eller skåret dem ud bagefter? MUMS  :hearts:

:hjerte: Kransekagerne er også blevet rigtig flotte... og gud, hvor er der mange... cool blærerække!

:hjerte: God ide, at have styr på servietterne nu... det gider man jo ikke spilde tid på, når dagen kommer.

:hjerte: Smart at bruge kaffebøner som deko mellem lysene... det ser friskt ud.

:hjerte: og jo, risposerne er også flotte... sikke et arbejde for svigermor, at SY dem alle sammen...

Nancy, det ser bare super godt ud, men nu er der jo virkelig heller ikke længe til mere  :bearhug:

Knus Jane  :hjerte:

PS. Hmm, så var det da super godt, at vi hentede dig den fredag, hva'?  :) (busstrejke)

<{POST_SNAPBACK}>

Ja ja, der er sket lidt siden sidst *S* Du spurgte jo også til, hvorfor jeg ikke havde fået lagt billeder ind!

Hjertekagerne er stukket ud, der bliver ca 40 ud af en plade, og så er der kanter til smagsprøvning, mmmm!

Vi er også godt tilfredse med det ryk der lige har været, med hensyn til ting der er blevet lavet. Jeg er sikker på at når jeg nu får ferie, så sker der MANGE ting!

Med hensyn til busserne... Jeg er begyndt at overveje, om i havde en finger med i det spil... Bare så jeg ikke kunne stikke af! -HAHA-

0

Del dette indlæg

Min fars kæreste skrev lige en sms, hvori at hun skrev, at hun af forskellige årsager, ikke kommer til vores bryllup aligevel. Heldigvis ringede min far i går, og advarede mig, så den kom ikke helt som et chok!

Lige nu, håber jeg ikke at min dejlige far bliver ved hende. Sagen er den, at hun er ulykkelig gift, og har samtidig været sammen med min far (i flere år). Hun bliver ved med at love min far, at hun forlader sin mand, men hun gør det ikke... (Den del med utroskab, har jeg valgt iikke at tænke på. De er voksne mennesker, og burde selv at kunne håndtere det!). Min far er dog frygtelig glad for hende! Jeg håber ikke, at han bliver for såret denne gang!

0

Del dette indlæg

Min fars kæreste skrev lige en sms, hvori at hun skrev, at hun af forskellige årsager, ikke kommer til vores bryllup aligevel. Heldigvis ringede min far i går, og advarede mig, så den kom ikke helt som et chok!

Lige nu, håber jeg ikke at min dejlige far bliver ved hende. Sagen er den, at hun er ulykkelig gift, og har samtidig været sammen med min far (i flere år). Hun bliver ved med at love min far, at hun forlader sin mand, men hun gør det ikke... (Den del med utroskab, har jeg valgt iikke at tænke på. De er voksne mennesker, og burde selv at kunne håndtere det!). Min far er dog frygtelig glad for hende! Jeg håber ikke, at han bliver for såret denne gang!

<{POST_SNAPBACK}>

Øv, hvor ærgeligt. Jeg håber ikke det kommer til at påvirke jeres bryllup.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

Øv, hvor ærgeligt. Jeg håber ikke det kommer til at påvirke jeres bryllup.

<{POST_SNAPBACK}>

Absolut ikke! At hun melder fra, gør blot, at jeg ikke har lyst til at indvitere hende en anden gang! Heldigvis kommer min dejlige far stadig!

0

Del dette indlæg

hejsa

sjove billeder, kan godt forestille mig at det var et ømt syn da du dansede med peter plys:-)

super flotte kager, sidder jo og bliver hel sulten af og se på de billeder:-)

Du virker bare til og have styr på alt, og kan rigtig godt lide dit hjerte tema :)

:hug: Marlene

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer