Cyen

Nancy & Morten

356 indlæg i dette emne

*LOL* Morten ringede lige og fortalte, at han havde set pigerne inde på McDonald, da han gik derind, prøvede de at gemme sig (Morten gjorde som om at han ikke så dem…) SÅ HAN HAR VIST NOK RET!

Så nu sidder jeg med sommerfugle i maven, og venter på at de kommer!

UUUUUUUUUhhhhhhh, det lyder som om du skal poltes :balloon:

Glæder mig til, at høre om det.

Kan du overhovedet koncentrere dig?

:balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

*LOL* Morten ringede lige og fortalte, at han havde set pigerne inde på McDonald, da han gik derind, prøvede de at gemme sig (Morten gjorde som om at han ikke så dem…) SÅ HAN HAR VIST NOK RET!

<{POST_SNAPBACK}>

UUUUUUUUUhhhhhhh, det lyder som om du skal poltes :balloon:

<{POST_SNAPBACK}>

NEJ JEG KAN IKKE! Og det bliver værre som tiden går!!! (Hvorfor kommer de ikke bare....)

0

Del dette indlæg

UUUUUUUUUhhhhhhh, det lyder som om du skal poltes :)

NEJ JEG KAN IKKE! Og det bliver værre som tiden går!!! (Hvorfor kommer de ikke bare....)

Fordi de vil pine og torturere dig :balloon:
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jep vi havde ret VI SKULLE POLTES!!!!

Efterhånden som tiden gik, og pigerne IKKE kom, fik jeg MEGET store sommerfugle i maven, og en bange anelse om, at de ville tage mig, imens jeg spiste frokost! Meeeeeeeeeeeen, da kl. slog 12, så kom de :jupi: (hi hi, i skulle have set dem :balloon: !!!) Der er to døre ind til vores kontor, jeg havde lige været inde og tage nogle kopier, da de kom (kopirummet ligger som dør nummer 3)! De stod og hviskede om det mon var derinde, da de opdagede, at jeg stod og kiggede (og grinede) på dem! Jeg synes at der var rigtig mange, og til min store overraskelse, så var jane-san der også! Jeg fik et fint slør på, og der var lavet en banner, hvorpå der stod "BRUDE-PRAKTIKANT, Nancy, Svendeprøve 6. August 2005". Ude foran bygning fik alle 11 tøser en sodavand, før turen gik videre! Vi skulle hjem til mig, hvor jeg fik ansigtsassage/ansigtsbehandling... Mmmmm det var dejligt! SÅ blev der lagt en make-up på mig, hvor blev jeg yyyyndig (der var lidt mere på, end jeg er vant til!!) Derefter fik vi lige lidt at spise, og så igang med næste projekt. Tøserne havde planlagt, at der skulle tages nogle villeder af mig, i forskelligt tøj, til en kalender, til Morten! Til min store glæde, var tøjet ikke så udfordrende. Det var virkelig sjovt at prøve, håber da at pigerne morede sig lige så meget som jeg (billederne må i vente med, eftersom jeg endnu ikke selv har nogen :balloon: ). Da vi var færdige med at spise, blev jeg iført et par af mine behagelige bukser, en af mortens skjorter, et sødt smiley slips, pg et bælte, og så gik turen ned i byen. Første stop var på en bar, hvor ganen IGEN fik noget væde. Efter noget tid, gik vi ned mod centrum af byen, ned mod endnu en bar! På vej hen mod baren, kommer en af mine veninder ud af baren, med, ja i gætter det ikke, så jeg må heller fortælle det, hun kom ud med Peter Plys i hånden (det skal lige siges at jeg er noget så betaget af figurerne fra 100 meter skoven). Jeg knækkede sammen af grin midt i det hele, og kunne ikke helt stoppe igen. Stakkels Peter Plys, kom hen til mig, og vi skulle danse brudevals (jeg var stadig flad af grin, men klarede det vist rigtig godt), derefter gik turen hen i baren, hvor jeg fik lov til at få noget vand (stadig grinende). Tja, i kan vel ikke gætte hvor næste stop var??? BRAVOOOOO, endnu en bar (her overvejede jeg, om jeg mon skulle prøve samtlige bar i byen af den dag)! Det skulle jeg heldigvis ikke! Vi kørte ud på en militær øvelsesbane, hvor vi stødte sammen med drengene (HVOR VAR DET DEJLIGT AT SE MORTEN IGEN). Morten og jeg skulle banen igennem sammen. Det var sjovt, og synes selv, at vi klarede det rigtig godt! Det kostede mig dog en let forstuvning af min højre fod!

Herefter tog vi hjem i haven, hos nogle venner, og fik noget aftensmad. Der kom flere drikkevarer på bordet, og et spil ludo! Vi hyggede os, og da kl. var ca 1.30, kunne vi ikke meget mere, og vi fik en taxi hjem. Vi kunne dog ikke rigtig sove, så det blev ikke til mere, end et par timer!

Men alt i alt EN HELT VIDUNDERLIG dag!

0

Del dette indlæg

Jeg er normalt ikke typen der drikker. MEEEEEN i går røg der altså ca. 20 genstande ned, og jeg kunne på ingen tidspunkter mærke det. Heller ikke i dag! Det synes jeg er lidt underligt! Så jeg er da spændt på hvordan er går i aften, hvor vi skal til indflytterfest!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor lyder det bare som en dejlig dag  -HAHA-

kunne ikke lade være med, at smile lidt, da du skrev om, at de stod og hviskede og du havde opdaget dem  :boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

Det var virkelig også vildt komisk :boohoo: :jupi: :boohoo: .... Det var vist mere mig der overraskede dem, end omvendt *LOL*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa

jeg bliver nød til at spørge hvor har du købt den der til at gravere på glas med?jeg er nemlig syg med den ide

Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har købt min i fakta, for ca. 3 år siden. Men du kan stadig købe dem, andre steder. De sælges enten som gravører, eller multislibere!

Prøv at spørge i hobbyrforretninger eller byggemarkeder!

0

Del dette indlæg

hejsa

jeg bliver nød til at spørge hvor har du købt den der til at gravere på glas med?jeg er nemlig syg med den ide

Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg har købt min i fakta, for ca. 3 år siden. Men du kan stadig købe dem, andre steder. De sælges enten som gravører, eller multislibere!

Prøv at spørge i hobbyrforretninger eller byggemarkeder!

<{POST_SNAPBACK}>

tror du det er noget man kan finde i panduro hobby , det er nemlig den eneste hobby forretning jeg kender i odense :boohoo:

lyder forresten til du havde en fed polteraben.... glæder mig til at se billeder :boohoo:

super flot kjole... du kommer til at ligne i hel milion det er helt sikkert

knus

Rikke

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

De ved sikkert hvad det er i Panduro!

Det var virkelig en dejlig polterabend! Jeg er i hvert fald stadig oppe at køre over den! (Jeg glæder mig også selv til at se billederne...)

Jeg er også VIIIIILDT glad for min kjole! I morgen og en uge frem, så skal den hentes. :jupi:

Redigeret af Cyen
0

Del dette indlæg

Hen Nancy

Hvor lyder det til en dejlig polter der blev holdt for dig :) Jeg ville nu også ha´ givet gode penge for at se dig danse brudevals med Peter Plys -HAHA- Jeg er helt med på grineturen :boohoo:

Jeg håber det hurtigt kommer til at gå bedre med foden :)

:boohoo:

<{POST_SNAPBACK}>

VIL DU LIGEFREM HAVE GIVET PENGE FOR AT SE MIG DANSE MED PLYS!!! Hmmm, hvorfor tænkte veninderne dog ikke på det :boohoo: De smil jeg mødte af folk bagefter, fortalte mig, at det havde været noget af et syn!!

Foden har det allerede meget bedre i dag! Det var "kun" en lille forstuvning!

0

Del dette indlæg

VIL DU LIGEFREM HAVE GIVET PENGE FOR AT SE MIG DANSE MED PLYS!!! Hmmm, hvorfor tænkte veninderne dog ikke på det  :boohoo: De smil jeg mødte af folk bagefter, fortalte mig, at det havde været noget af et syn!!

Foden har det allerede meget bedre i dag! Det var "kun" en lille forstuvning!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det ville jeg da Nancy -HAHA- Jeg forstår heller ikke hvorfor de ikke tænkte på det, det kunne da ha´ indbragt en mindre formue :boohoo:

Jeg er glad for foden har det bedre :) - det ville ikke være sjovt at skulle danse vals på en forstuvet fod :)

:boohoo:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Imens jeg venter på billederne fra min dejlige polterabend, så kan jeg da lige få lagt nogle andre ind, af det er er blevet lavet den sidste uges tid!

Jeg ligger ud, men et billede af de øreringe jeg skal have på!

post-10514-1121707164.jpg

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer