Cyen

Nancy & Morten

356 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Jep, de blev færdige, men der kom ikke shiluetter i! Jeg har dog ikke skabelonen på computeren, så hvis du vil have den, kan vi godt finde ud af noget...

:bearhug: Cyen

Jeg vil ikke være til for meget besvær... Jeg har selv siddet og knoklet på det i et par dage og uanset hvad jeg gør, så ser det dumt ud!

:huh: Monika

0

Del dette indlæg

Jeg vil ikke være til for meget besvær... Jeg har selv siddet og knoklet på det i et par dage og uanset hvad jeg gør, så ser det dumt ud!

:bearhug:  Monika

<{POST_SNAPBACK}>

Du er skam heller ikke til besvær! Det er altid dejligt at kunne hjælpe... Send mig din adresse i en PM, og så sender jeg en skabelon afsted til dig! Så kan du arbejde videre ud fra den!

:huh: Cyen

0

Del dette indlæg

:bearhug:  Monika

Du er skam heller ikke til besvær! Det er altid dejligt at kunne hjælpe... Send mig din adresse i en PM, og så sender jeg en skabelon afsted til dig! Så kan du arbejde videre ud fra den!

:huh: Cyen

Du er simpelthen så sød, 10.000 tak. Jeg har sendt en PM

:bearhug: fra Monika

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Grrrrr... et par dage efter at vi havde afleveret ægteskabserklæringen på kommunen, ringer de, fordi de er i tvivl om noget med hvordan jeg vil have efternavnet, det er sådan set også fair nok, men idioten fortæller Morten (det var ham hun snakkede med), at da vi var ude i så god tid, havde de ikke så travlt med at få vores færdig, så der ville gå et stykke tid... HALLO der var under tre måneder til bryllupet da vi afleverede den! Jeg vil da meget gerne meget snart have afleveret prøvelsesattesten... Men nu får vi at se, hvor lang tid der går, før vi får den!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det da vist ved at være på tide at jeg lige får opdateret denne tråd!

Vi er nu ved at være enige om menuen:

Forret: Kyllingesalat på annanasbund

Hovedret: Vildsvinesteg med tilbehør

Dessert: Isbar

Senere på aftenen er vil der være slik og andre søde sager, til kaffen vil der være kransekage ang mass...

Lyder det ikke godt?

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Så er vi da vist nået ind i en fase, hvor der sker en masse!

Søndag d. 19.06. skal vi ned og have målt op til duge (se om vi har købt nok), finde ud af hvordan bordene skal stå, og se om der skulle være plads til et børnebord!

Samtidig fandt vi ud af, at vi gerne selv måtte have serveringsfolk med, bare der minimum var en af deres... (så spares der også lidt der, da det er nogle venner til svigermor, der har tilbudt at hjælpe til...)

0

Del dette indlæg

Hej Søde Nancy,

dejligt med fotografen :heppe: og sikke noget :( med kommunen - de skynder sig ikke ligefrem!

og Ih, hvor jeg glæder mig til at se STORE billeder af dig i din smukke kjole :hearts: :hearts:

og lækkert med personalet! det kører da for jer her for tiden :boohoo: :jupi:

:bearhug: Stine

0

Del dette indlæg

Så er frisøren også i hus!!! Hun tager ca. 300 kr. for at sætte håret, (det tager de andre jeg ringede til også)... Grunden til at det bliver denne frisør, er bl.a. at hun har salon 3 min på gåben fra hvor jeg bor, så vi skal ikke tænke på at skulle køre frm og tilbage derfra.

Mine to store brudepiger, skal også have håret sat der!

HVOR ER DET BARE DEJLIGT AT HAVE DET PÅ PLADS!!!!

0

Del dette indlæg

Ja, det er dejligt ikke sandt?!

Og så må jeg sige at det er en særdeles billig pris for at få sat hår, så det er jo et stort plus  :heppe:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja jeg er stadig helt oppe og køre over det!!! (eller også er det fordi jeg skal ned og prøve min kjole i morgen formiddag!! SKAL NOK HUSKE KAMERAET!)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer