Cyen

Nancy & Morten

356 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Hej Nancy

hvor er kærsten din bare skøøøøn når han sådan riger hjem for at fortælle i kan få lidt Kvalitetes tid sammen :hearts: :hearts: :hearts:

tiden til du skal ha kjolen på igen går rigtig stærkt ............så inden du ser dig om så er dagen foran dig

:) Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :huh:

som ny her inde har jeg liget siddet og læst din tråd igennem, og hold da op hvor er det hele bare flot :lol:

din kjole er virkelig sød til dig ( glæder mig vildt til og se større billeder af den) :super:

er også bare helt pjattet med dine indbydelser og glas, vil endda være så fræk og spørge hvor man kan købe sådan en sliber (eller hvad den nu hedder) henne, for sådan må jeg da hellere anskaffe mig)

og ikke mindst så er det da dejlig og se en sønderjyde her inde for dem synes jeg ikke jeg har set nogen af ind til nu

Men fed tråd :band:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej -HAHA-

som ny her inde har jeg liget siddet og læst din tråd igennem, og hold da op hvor er det hele bare flot :lol:

din kjole er virkelig sød til dig ( glæder mig vildt til og se større billeder af den) :super:

er også bare helt pjattet med dine indbydelser og glas, vil endda være så fræk og spørge hvor man kan købe sådan en sliber (eller hvad den nu hedder) henne, for sådan må jeg da hellere anskaffe mig)

og ikke mindst så er det da dejlig og se en sønderjyde her inde for dem synes jeg ikke jeg har set nogen af ind til nu

<{POST_SNAPBACK}>

Hejsa, og velkommen til!!

Tak for komplimenterne :huh:

Du kan købe sådan en sliber i diverse hobbyforretninger! Min egen blev nu købt i Fakta for nogle år siden, til 150 kr.

Nææ du har ret, vi er ikke så mange sønderjyder herinde! Men der er da flere, bl.a. jane san!

0

Del dette indlæg

Hej -HAHA-

Tak for komplimenterne :huh:

Du kan købe sådan en sliber i diverse hobbyforretninger! Min egen blev nu købt i Fakta for nogle år siden, til 150 kr.

Nææ du har ret, vi er ikke så mange sønderjyder herinde! Men der er da flere, bl.a. jane san!

Ja altså jeg er også ægte sønderjyde, og jeg er da herinde. -HAHA-

0

Del dette indlæg

Jamen kære Stine det starter vores navne jo ikke med :super:

Tror i at folk vil kunne se at det er borkortene? Jeg er begyndt at tvivle.... jeg mener, det er jo ikke ligefrem dt man plejer at bruge som bordkort!

Et par veninder, og noget familie ved dog besked, så man må da håbe at de "spreder" rygtet, hvis folk ikke kan finde noget... Vi må jo først komme ind som de sidste!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej :toot:

som ny her inde har jeg liget siddet og læst din tråd igennem, og hold da op hvor er det hele bare flot :boohoo:

din kjole er virkelig sød til dig ( glæder mig vildt til og se større billeder af den) :bearhug:

Tak for komplimenterne :boohoo:

Ja altså jeg er også ægte sønderjyde, og jeg er da herinde. :blush:

Og jeg er da også oprindeligt sønderjyde, vi bor godtnok på sjælland men skal giftes på Als.

Der er da faktisk indtil flere sønderjyder, Ingelise Baumann er også sønderjyde.

0

Del dette indlæg

Så er vi kommet lidt videre!

Vi har lige været nede og aflevere ægteskabsærklæringen (sikke et sus i maven det gav).

Sidste weekend fik jeg lavet 15 glas sammen med min far! (det tager ca. 45 min. pr stk.)

Modellen til brudepigekjolerne er lavet, og er nu ved at blive prøvet af pigerne.. (Har ikke billeder af dem i den endnu, håber at få et)

På søndag skal vi ud og spise der hvor vi gerne vil have maden fra... (håber min nyanskaffede halsbetændelse når at blive dæmpet, så jeg kan få noget ned...)

Så her jeg langt om længe fundet en stropløs BH, eller det vil sige, det var vin dejlige svigerinde der fandt den for mig! Den kostede kun 200 kr.... Om den er for høj til kjolen, det vil tiden vise (det er jeg nemlig lidt bange for)... (lægger lige et billede ind senere).

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes lige at jeg måtte ligge et billede ind af de dejlige piger der skal være brudepiger!!!

Det første er Mortens små søstre på næsten 7 og næsten 3 år! Og så Morten selv!

post-10514-1116504503.jpg

Redigeret af Cyen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØV ØV ØV! Vi kan ikke lige prøve menuen af sammen med svigerforældrene, som planlagt! Da det normalt kun er en menu som de sender ud af huset, kan vi ikke komme og smage den! Hvis vi vil have den hjem, skal vi min. købe til 10 pers.

Menuen lyder sådan:

Vildtsvinesteg serveret med torvets friske udbud, blandet salat og rødvinssauce.

Men de anbefaler at vi selv køber en vildtsvinesteg, og prøver at tilberede den...

Jeg plejer godt at kunne lide deres mad, men jeg har aldrig før smagt vildtsvinesteg, og vil meget gerne prøve det først! Vi snakkede nemlig først om at servere kronvildt, men da jeg sa´magte det, var det absolut ikke noget for mig (godt jeg fik smagt det!!!).

Så svigerforældrene skal nok herhjem til aftensmad på søndag!!!

0

Del dette indlæg

Hejsa

Kom lige forbi din fiiine tråd.

Sikke nogle utrolig flotte invitationer og glas du der har fået lavet. pisse god idé. Jeres ringe er også super skønne!

Glæder mig rigtig meget til at se mere, mere, mere *SS* :bearhug:

0

Del dette indlæg

Her er så demomodellen af vores invitation, der står endnu ikke noget i den. Vi snakker om at der skal shiluetter af osi, en på hver "sideklap" og så skal teksten stå i midten...

Jeg er vild med din invitation... Har du en skabelon til den?

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer