Cyen

Nancy & Morten

356 indlæg i dette emne

OK -Indrømmet jeg sidder og savler :bearhug: Den kage ser lidt for lækker ud - måske skulle jeg også bage eller andet  -HAHA- .............Nå nej køkkenet er jo ved at blive sat i stand :birthday:

:denmarkflag:

<{POST_SNAPBACK}>

den er også drønlækker! Har allerede spist 4 små stykker i dag! (tror nu heller ikke at jeg kan klemme mere ned *LOL*

Håber da snart at dit køkken kommer i stand igen....

Den består af lagkagebunde, lys sarah bernard og en skovbærfromage med masser af jordbærstykker i.... Den er på trods af den mængde fløde der er i, overhovedet ikke tung!!

Redigeret af Cyen
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

OK -Indrømmet jeg sidder og savler -HAHA- Den kage ser lidt for lækker ud - måske skulle jeg også bage eller andet  -HAHA- .............Nå nej køkkenet er jo ved at blive sat i stand :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

den er også drønlækker! Har allerede spist 4 små stykker i dag! (tror nu heller ikke at jeg kan klemme mere ned *LOL*

Håber da snart at dit køkken kommer i stand igen....

Den består af lagkagebunde, lys sarah bernard og en skovbærfromage med masser af jordbærstykker i.... Den er på trods af den mængde fløde der er i, overhovedet ikke tung!!

<{POST_SNAPBACK}>

Ja, det håber jeg også snart det er -HAHA- Men jeg har jo selv bestilt at manden skulle gøre det så jeg kan jo ikke klage når han lystre vel? -HAHA-

Jeg er virkelig kagesulten efter at have set din kage og beskivelsen har ikke gjort det bedre -HAHA- Virkelig MUMS!

:birthday:

0

Del dette indlæg

Sikke en flot bryllupskage...  :hearts:  :hjerte: Tror du ikke, at din veninde vil komme et smut til Aalborg? ;)  :birthday:

<{POST_SNAPBACK}>

Ihhh hun er rimelig nervøs over at skulle lave vores (hvilket jeg ikke synes at hun har grund til, det hun laver er bare så flot). Så jeg tror ikke, at jeg lige nu tør nævne, at hun måske kunne rejse rundt og lave bryllupslagkager!!....

Desværre flytter hun tilbage til København her i slutningen af august. Hun kan ikke få noget arbejde her... :denmarkflag:

0

Del dette indlæg

Sikke en flot bryllupskage...  :hearts:  :hjerte: Tror du ikke, at din veninde vil komme et smut til Aalborg? ;)  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Ihhh hun er rimelig nervøs over at skulle lave vores (hvilket jeg ikke synes at hun har grund til, det hun laver er bare så flot). Så jeg tror ikke, at jeg lige nu tør nævne, at hun måske kunne rejse rundt og lave bryllupslagkager!!....

Desværre flytter hun tilbage til København her i slutningen af august. Hun kan ikke få noget arbejde her... :birthday:

<{POST_SNAPBACK}>

Øv bøv da - det var da forsøget værd.. ;) Men jeg forstå nu ikke, hvorfor hun er nervøs over at skulle lave jeres, for den er sgu da KANON FLOT!!! :heppe: :heppe: :heppe:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Flot kjole - og lækker kage (mangler savle ikon) - og det lyder jo som om den smager godt - så pas lige på alt for mange smagsprøver inden den store dag!!!!!

Fantasktisk hvad man egentlig kan lave i kage og... tja... hvad hedder nu det du har lavet roserne i?

Hej fra knirke :denmarkflag::birthday:

0

Del dette indlæg

Flot kjole - og lækker kage (mangler savle ikon) - og det lyder jo som om den smager godt - så pas lige på alt for mange smagsprøver inden den store dag!!!!!

Fantasktisk hvad man egentlig kan lave i kage og... tja... hvad hedder nu det du har lavet roserne i?

Hej fra knirke :denmarkflag:  :birthday:

<{POST_SNAPBACK}>

Øv, ikke for mange prøvesmagninger :bearhug:-HAHA--HAHA- , den er ellers bare SÅÅÅ god! Ej, der kommer kun en prøvesmagning mere.... -HAHA-

Ja det er fantastisk! De roser der her er lavet, er lavet i sugarpaste! Hvis de ikke stilles koldt, så bliver de helt hårde! Dem der kommer på selve bryllupslagkagen, bliver lavet i marzipan (Mortens store ønske...)

0

Del dette indlæg

Hej Nancy

Hvor er din kjole bare smuk til dig .... kan godt forstå du er faldet for den ... den er som syet til dig..... :hearts: :hearts: :hearts: :hearts:

Lækker bryllupskage ....stor :denmarkflag: for din veninde.... hun er godt nok super dygtig...... mangler et *misundelses ikon*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nancy

Hvor er din kjole bare smuk til dig .... kan godt forstå du er faldet for den ... den er som syet til dig..... :hearts:  :hearts:  :hearts:  :hearts:

Lækker bryllupskage ....stor :denmarkflag:  for din veninde.... hun er godt nok super dygtig...... mangler et *misundelses ikon*

<{POST_SNAPBACK}>

Ja kjolen er som skabt til mig! Er sikker på at den bliver meget kønnere, når den nu først bliver rettet til!

Takker! Ja stor :birthday: til min dejlige veninde! Hun skal lave ikke mindre end fem etager! (det bliver svært at skulle tage hul på den!

0

Del dette indlæg

Så er det begyndt at gå lidt stille med svarene på indbydelserne! Foreløbig er resultatet således:

Kommer: 43

Kommer ikke: 0

Mangler svar: 14

Men de har selvfølgelig også helt indtil 1. juli til at svare, så de kan nå det endnu!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Svigermor ringede i går! De har nu fundet en fotograf, men de vil gerne have os med, for at se om vi kal lide de billeder han tager, og for at se hvilket album vi helst vil have!

Så i morgen kl. 17.00 skal vi møde fotografen... Jep, så er der sommerfugle i maven igen!

0

Del dette indlæg

I går var så dagen, hvor vi skulle møde fotografen!

Ja der er kun positive ting at sige om ham! Han tager 3750 kr. for et album, med 12 billeder. I den pris ligger ALT (svigermor betaler)! Han kommer til Haderslev for at fotografere, vi får billeder i farver, sort/hvid og i brunlige nuancer! Hans billeder var bare så gode, og så virkede han så rolig og venlig..... JEP SÅ ER FOTOGRAFEN PÅ PLADS!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

JUBIIIIIIIIIIII Så kom prøvelsesattesten fra kommunen ENDELIG! De har KUN været lidt over en måned om at få den lavet til os! Morten vil lige kopiere den, så torsdag går vi ned og afleverer den sammen! Hvor bliver det dejligt at få den afleveret!

0

Del dette indlæg

I går var så dagen, hvor vi skulle møde fotografen!

Ja der er kun positive ting at sige om ham! Han tager 3750 kr. for et album, med 12 billeder. I den pris ligger ALT (svigermor betaler)! Han kommer til Haderslev for at fotografere, vi får billeder i farver, sort/hvid og i brunlige nuancer! Hans billeder var bare så gode, og så virkede han så rolig og venlig..... JEP SÅ ER FOTOGRAFEN PÅ PLADS!

<{POST_SNAPBACK}>

:heppe: Hvor er det lækkert at I har fundet en fotograf :boohoo: Og det var da også en suveræn pris, jeg syntes ikke jeg e støt på nogle der var billigere?! :( Og jeres pris er da helt perfekt :huh: gratis, med hjælp af svigermor :heppe: Jeg håber du har husket at give hende et :)

JUBIIIIIIIIIIII Så kom prøvelsesattesten fra kommunen ENDELIG! De har KUN været lidt over en måned om at få den lavet til os! Morten vil lige kopiere den, så torsdag går vi ned og afleverer den sammen! Hvor bliver det dejligt at få den afleveret!

<{POST_SNAPBACK}>

Det var de da læææænge om! Men hvor er det godt den endelig er kommet :heppe: Så må I have en god tur ned og få den afleveret :balloon:

http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/bearhug.gif Sus - som glæder sig til at se dig lørdag

0

Del dette indlæg

I dag kl. 16.45 afleverede vi prøvelsesattesten på kirkekontoret! Kl. 17.35 ringer præsten til os, vores første tanke var, at så kunne det da heller ikke gå hurtigere. Men præsten havde fået besked fra kommunen for et par dage siden! Han ville lige lave en aftale med os, inden han gik på ferie. D. 26. juli kommer han hjem til os.

Er det normalt at præsten kommer i ens hjem???

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

dejligt at den endelig kom frem - mht- præsten tror jeg det er forskelligt fra præst til præst ...

<{POST_SNAPBACK}>

Du kan også tro, at der var glæde i det lille hjem da den ENDELIG kom frem!!!! Nu skal vi heldigvis ikke vente på mere fra kommunen.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer