Cyen

Nancy & Morten

356 indlæg i dette emne

Wauw sikke den klæder dig den kjole...  :hearts:  :hearts:  :hjerte: Du er bare smuk!!!  :hjerte:  :hjerte:  :bearhug:

:bearhug: Rikke

<{POST_SNAPBACK}>

:hearts: hvor er du bare smuk i din kjole :hearts:

:) Marlene

<{POST_SNAPBACK}>

1000 tak skal i have! Det håber jeg også at Morten synes!

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan se, at du også skal giftes den dag! Mine sommerfugle, er efterhånden blevet for store, til at kunne være sommerfugle... Hvad med dine?

<{POST_SNAPBACK}>

Det svinger lidt... Jeg har så travlt på arbejdet lige nu, så jeg er for smadret til ret meget andet, men så får jeg sommerfugle over alt det jeg skal nå....

Men mest så glæder jeg mig bare helt helt vildt - og kan næsten ikke tro at det allerede er om 10 dage!!!!!!!!

:bearhug:

fra Maria

0

Del dette indlæg

Dette er også skrevet i en anden tråd... Ville bare også have det med her!

I sidste uge, var vi nede og bestille vores ringe. Vi fik den besked, at de ville ringe fra onsdag i denne uge, når ringene var kommet, så vi kunne hente dem. Onsdag havde de endnu ikke ringet, men vi var endnu ikke urolige...

Fra onsdag til torsdag havde vi svigerfar + kone og børn på besøg. Kl. 22 beslutter vi os for at gå en tur, da det er dejlig varmt ude. Vi kommer ned forbi smykkeforretningen... Ruderne er dækket med brunt papir, og der står at butikken er lukket fra d. 26.07.05 (om tirsdagen). :blush: Jeg lover jer, at vi var rundt på gulvet, hvad var der sket, hvorfor var butikken lukket. :angry1: Man kan altså ikke gøre særlig meget kl. 22.30 en onsdag aften. Så efter få timers søvn, kimer vi butikken ned torsdag mellem 9 og 11. Da der ikke er nogen der tager telefonen, ringer vi til skifteretten, for at høre om der er indgivet konkursbegæring, eller om de er gået i betalingsstandsning. :banned: INGEN af delene er tilfældet. Imens jeg ser om vi kan finde et andet telefonnummer på ejeren, ringer Morten til politiet, for hvis det nu er svindel, så skal det jo anmeldes. Politiet oplyser, at guldsmedeforretningen har haft to indbrud om mandagen, :blush: så det nok er derfor, at de er lukket, og de beder os om at opsøge andre guldsmedeforretninger, og se om de kan hjælpe os med at finde ejeren.

Det er der en der kan, og de lover os også, at hvis vi ikke får fat på ejeren, så skal de nok få nogle ringe færdige til os... :blush:

Det viser sig, at ejeren har butikker i andre byer, og vi får fat på ham, efter et par timer. De skulle ned og rydde mere op i butikken i dag, torsdag, så vi skulle bare ringe, når vi var nede ved butikken, så ville de åbne så vi kunne få vores ringe... NU HAR VI VORES RINGE!!!!!! :jupi: :jupi: :jupi: :jupi:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dette er også skrevet i en anden tråd... Ville bare også have det med her!

I sidste uge, var vi nede og bestille vores ringe. Vi fik den besked, at de ville ringe fra onsdag i denne uge, når ringene var kommet, så vi kunne hente dem. Onsdag havde de endnu ikke ringet, men vi var endnu ikke urolige...

Fra onsdag til torsdag havde vi svigerfar + kone og børn på besøg. Kl. 22 beslutter vi os for at gå en tur, da det er dejlig varmt ude. Vi kommer ned forbi smykkeforretningen... Ruderne er dækket med brunt papir, og der står at butikken er lukket fra d. 26.07.05 (om tirsdagen). :blush:  Jeg lover jer, at vi var rundt på gulvet, hvad var der sket, hvorfor var butikken lukket. :angry1:  Man kan altså ikke gøre særlig meget kl. 22.30 en onsdag aften. Så efter få timers søvn, kimer vi butikken ned torsdag mellem 9 og 11. Da der ikke er nogen der tager telefonen, ringer vi til skifteretten, for at høre om der er indgivet konkursbegæring, eller om de er gået i betalingsstandsning. :banned:  INGEN af delene er tilfældet. Imens jeg ser om vi kan finde et andet telefonnummer på ejeren, ringer Morten til politiet, for hvis det nu er svindel, så skal det jo anmeldes. Politiet oplyser, at guldsmedeforretningen har haft to indbrud om mandagen, :blush:  så det nok er derfor, at de er lukket, og de beder os om at opsøge andre guldsmedeforretninger, og se om de kan hjælpe os med at finde ejeren.

Det er der en der kan, og de lover os også, at hvis vi ikke får fat på ejeren, så skal de nok få nogle ringe færdige til os... :blush: 

Det viser sig, at ejeren har butikker i andre byer, og vi får fat på ham, efter et par timer. De skulle ned og rydde mere op i butikken i dag, torsdag, så vi skulle bare ringe, når vi var nede ved butikken, så ville de åbne så vi kunne få vores ringe... NU HAR VI VORES RINGE!!!!!! :jupi:  :jupi:  :jupi:  :jupi:

<{POST_SNAPBACK}>

Ih hvor lækkert, så er der et problem mindre inden brylluppet.

0

Del dette indlæg

Nu har jeg slet ikke kommenteret din slør og flot bruekjole i nu.

Det billede hvor du selv tager billede er meget :blush: men man kan se hvor smuk sløret er.

Men holdt da op - du er så utrolig smuk i din kjole og sammen med slør

WOW :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hej Nancy

hvor er du bare gudeskøn i din flotte kjole ......  :hearts:  :hearts:  :hearts:  :hearts:  ....der bliver ikke et øje tørt ....

Dejligt at i nåede at få jeres ringe under alle omstændigheder....

<{POST_SNAPBACK}>

Nu har jeg slet ikke kommenteret din slør og flot bruekjole i nu.

Det billede hvor du selv tager billede er meget  :blush: men man kan se hvor smuk sløret er.

Men holdt da op - du er så utrolig smuk i din kjole og sammen med slør

WOW  :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe: :heppe:

Sandra

<{POST_SNAPBACK}>

Tak skal i bege have!

Ringene er stadig ikke udenfor synsvidde i flere minutter af gangen... HVOR ER DET DEJLIGT AT VI FIK DEM HJEM!

0

Del dette indlæg

Jeg må da også hellere lige få jer opdateret med hvad der ellers er sket her de sidste par dage!

I tirsdags var præsten på besøg. Han var her en time (ved ikke hvor lang tid sådanne samtaler normalt varer!). Vi fik en hyggelig snak, fik valgt sange, og han fortalte os hvordan vielsen foregår. Han fortalte tingene på en rolig og jordnær måde... På søndag tager vi i kirke, og hører ham prædike, det er vi spændte på...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Kareterne blev også færdige! Hvor var de bare flotte!

Her kommer først blærerækken!

post-10514-1123691035.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Wauw.. Hvor ER de flotte de kareter... Hvad er de lavet af og hvad skal i bruge dem til ? ( pigerne er vågne, så jeg har ikke lige tid til at læse hele tråden :cheerleader3: )

0

Del dette indlæg

Producenterne af kareterne var godt trætte af dem til sidst... så de gik amok på nogle rester...

post-10514-1123691413.jpgpost-10514-1123691427.jpg

<{POST_SNAPBACK}>

Det smerter næsten at se for de var så fantastiske flotte.. Men jeg kan nu godt følge dem efter at have kigget på karater så længe...

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer