Guest Ninkaninus2000

Nina & Kenneth

168 indlæg i dette emne

Ja så blev det også min tur til, at lave en bryllupsplanlægnings tråd http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/smile.gif

Bryllupsbudget ca. kr. 35.000 uden bryllupsrejse.

INDEX:

Kirken

Vaser og lysestager

Mine sko

Sløret

Kjolen

Bordkort

Gommens tøj

Receptions menu

Undertøj

Kørsel

Fastlagt

Har snakket om/overvejer

Bestilt/købt

Ikke købt/bestilt

OPSUMERING PÅ PLANLÆGNING

DIVERSE

Type: Kirke - Reception - fest m. middag

Dato: 16/9-2006

Tidspunkt: Kl. 13.00

Kirke: Ølstykke Kirke (den gamle)

Præst:Kirsten Diemer

Feststed: Hos mine forældre

Farvetema: Vinrød/rød, Hvid og guld

Menu: Forret, buffet, dessert, kaffe & bryllupskage og natmad.

Mad fra: Kinesisk restaurant

Bryllupskage: Svigermor laver 4 Tiramisu lagkager.

Drikkevarer: Er købt øl, sodavand, vin, likør og spiritus

til at blande drinks med: æble/appelsinjuice, kakao, puddersukker, flødeskum og rød/blå grenadine.

Telt, borde og stole: Telt Til reception i mine forældres have, låner af en kollega 6x8 køber et 3x3 til mad/drikkevarer. Borde og stole til reception og fest kan jeg låne af den idrætsforening jeg spiller bordtennis i. Bordene er gratis og stolene skal vi betale 2kr. pr. stk.

Kørsel: Hvid rools royce

Ringe: Titaniumringe med Brilliant i min ring. kr. 2.500

Fotograf: En bekendt til Gommens forældre(arbejder som fotograf) tager billeder før og efter vielsen + de officielle billede i naturen. Vi får en CD-rom med billederne så kan vi selv fremkalde dem vi vil. Vi skal give kr. 1500

Overnatning: Hotel skuldelev kro

PYNT:

Vaser: 12 stk. købt i Ikea.

Lysestager: 24 stk. i Ikea

Duge, servietter og lys:

Blomsterpynt: Roser og brudeslør

DET KREATIVE:

Gæstebog: Er færdig

Bordkort: Er lavet, der skal bare skrives navne på, når vi engang har fået sendt invitationer ud og ved hvem der kommer. Det er heldigvis kærestens job og skrive navne på da han skriver så flot i hånden.

Menukort: Ved hvordan de skal se ud

Indbydelser kirke og reception: Er i gang

Indbydelser kirke, reception og fest: Mangler at skrive navne på og skrive på konvolutterne og så sende dem.

Tændstiksæsker: Er lavet

Risposer fest: Er lavet

SERVICE:

Glas: 3x12 rødvin, hvidvin og drikkeglas købt i Føtex til kr. 450 for alle sammen = 108 glas.

Bestik: 48 gafler, knive, skeer, teskeer + 24 steakknive og lange tynde skeer. Købt i Bilka til kr. 800,00

Tallerkner m.m.: 36 tallerkner, dybe tallekner, frokost tallerkner, dessert tallerkner, underkopper, kopper, servietringe og skåle. Købt i Bilka Kr. 1.200,00

Til receptionen: Paptallekner, plastikglas, plastikkaffekopper + plastik teskeer.

BRUDENS UDSTYR

Brudekjole: :hearts:Købt her på forummet af Crea kr. 2000,00

Tilretning af kjolen: En venindes mor ordner det.

Brudesko: Fra Bilka Kr. 100,00

Slør: Købt her på forummet. Langt lidt over 2 meter ender i en spids. Måske sætter jeg selv små perler rundt i sløret, det skal i hvert fald lige overvejes. kr. 300,00

Skørt: Låner af min svigerinde

Taske: Lille håndtaske med cremefarvet mønstret stof.

Undertøj: Corsage m. strømpeholder + G-streng + 2 par selvsiddende strømper + strømpebånd.

Hår og makeup: Bestilt + prøveopsætning 9/9-06 + klip og farvning ved prøveopsætningen. Makeup lægger en veninde.

Negle: Jeg ligger selv en lak evt. Fransk, aftenen før.

Hårpynt: 12 hårnåle m. klare sten.

GOMMENS UDSTYR

Tøj: Jakke, skjorte og bukser (Hans forældre betaler for det, og så er det skræddersyet i offwhite)

Undertøj:

Tilbehør: Butterfly, skærft og lommetørklæde (Hans forældre betaler, og så er det skræddersyet i vinrød)

Sko:

Redigeret af Ninkaninus2000
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at se, at der dukker flere og flere op, der først skal giftes i 2006. Var ellers begyndt at føle mig meget alene herinde :)

Vi er lidt i samme situation. Vi skal giftes til næste år - og skal også lige have sparet de 30.000 sammen. Vi er begge på SU - så jeg ved det er en kæmpe udfordring, men efter at have siddet med budgettet hertil morgen er jeg sikker på det er en overkommelig opgave.

Glæder mig til at følge med i dine forberedelser :bearhug:

B*

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har fået frie tøjler af kæresten til valg af farver og kreative ting til vores bryllup. Så nu kan jeg rigtig planlægge pynt, indbydelser, borddækning osv. :heppe:

Tror lige jeg bliver nød til her i weekenden og være lidt kreativ :bearhug:

Tror vores farvetema bliver rød, hvid og guld, det er det jeg helder mest til lige nu. Havde først tænkt på blå, hvid og sølv, men synes det bliver for sølvbryllupsagtigt efter min smag.

Regner med at menuen kommer til at bestå af en forret - buffet - dessert (evt. bryllupskage) - natmad Det synes kæresten lød meget godt, indholdet af retterne har vi dog ikke snakket om endnu.

0

Del dette indlæg

Har fået frie tøjler af kæresten til valg af farver og kreative ting til vores bryllup. Så nu kan jeg rigtig planlægge pynt, indbydelser, borddækning osv.  :heppe:

Tror lige jeg bliver nød til her i weekenden og være lidt kreativ  :bearhug:

Tror vores farvetema bliver rød, hvid og guld, det er det jeg helder mest til lige nu. Havde først tænkt på blå, hvid og sølv, men synes det bliver for sølvbryllupsagtigt efter min smag.

Regner med at menuen kommer til at bestå af en forret - buffet - dessert (evt. bryllupskage) - natmad Det synes kæresten lød meget godt, indholdet af retterne har vi dog ikke snakket om endnu.

<{POST_SNAPBACK}>

Igen får jeg fornemmelsen af at det ligeså godt kunne være mig, der havde skrevet dette indlæg. Vores valgte farver er nemlig de samme. Og vi skal ogsålave buffet.

Så jeg må hellere til at følge grundigt med i din tråd :boohoo:

B*

0

Del dette indlæg

Har fået frie tøjler af kæresten til valg af farver og kreative ting til vores bryllup. Så nu kan jeg rigtig planlægge pynt, indbydelser, borddækning osv.  :heppe:

Tror lige jeg bliver nød til her i weekenden og være lidt kreativ  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Igen får jeg fornemmelsen af at det ligeså godt kunne være mig, der havde skrevet dette indlæg. Vores valgte farver er nemlig de samme. Og vi skal ogsålave buffet.

Så jeg må hellere til at følge grundigt med i din tråd :boohoo:

B*

<{POST_SNAPBACK}>

Puha så kommer der jo pres på, så må jeg lige være ekstra kreativ, ej spøg til side du snupper bare de idéer du kan bruge. Ja lidt skægt, at vi planlægger så ens.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja så har vi fået sat en endelig dato på vores bryllup, såfremt alt går som det skal.

Det bliver d. 16/09-2006 dagen efter vi har kendt hinanden i 6år :bearhug:

Her i weekenden har jeg været kreativ og lavet udkast til bordkort, tændstiksæsker og invitationer. I må vente lidt endnu med billeder for digitalkameraet gik selvfølgelig død da jeg skulle tage billeder af det.

Kæresten synes de var flotte og har sagt ok til det.

0

Del dette indlæg

hej ninka

velkommen til ..........

Ja man kan godt føle sig lidt bridezella .... og hvor det kribler godt i fingerne....... det kender jeg alt til ....:( ska nemlig selv først giftes til april 2006 nærmere betegnet dn. 22 .............

Jeg er selv i fuld sving med det hele........ og hvis man går ud fra min planlægning så sku man vist tro at jeg sku giftes i år :bearhug::boohoo::boohoo::)

But anyway så glæder jeg mig til at følge jeres planlægningstråd..........

knuz mariemusen

0

Del dette indlæg

Så er nyheden fortalt til mine forældre. Min mor havde ikke noget imod, at det bliver 1½mdr. efter hendes 50års fødselsdag.

Min fars bemærkning var bare, at der er jo længe til, nå ja men vi skal altså lige sparer nogle penge sammen først.

Er egentlig lidt ked af min fars bemærkning. :) Troede de ville blive vildt glade på vores vegne.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Glæder mig til at følge din tråd, skal nemlig også først giftes næste år, nærmere betegnet 15 april.

Jeg tror det er svært for mænd at tænke så langt ud i fremtiden :)

Da vores forældre fik det afvide var vores mødre helt vilde og vores fædre sådan lidt som din.

Jeg er begyndt at sysle med lidt demo af invitationer og gaveposer, det er rigtig hyggeligt at sidde og lave.

Og husk billeder.

:) Pernille

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt at se, at der dukker flere og flere op, der først skal giftes i 2006. Var ellers begyndt at føle mig meget alene herinde  :)

Vi er lidt i samme situation. Vi skal giftes til næste år - og skal også lige have sparet de 30.000 sammen. Vi er begge på SU - så jeg ved det er en kæmpe udfordring, men efter at have siddet med budgettet hertil morgen er jeg sikker på det er en overkommelig opgave.

Glæder mig til at følge med i dine forberedelser :)

B*

<{POST_SNAPBACK}>

hej ninka

velkommen til ..........

Ja man kan godt føle sig lidt bridezella .... og hvor det kribler godt i fingerne....... det kender jeg alt til ....:) ska nemlig selv først giftes til april 2006 nærmere betegnet dn. 22 .............

Jeg er selv i fuld sving med det hele........ og hvis man går ud fra min planlægning så sku man vist tro at jeg sku giftes i år  :balloon:  :balloon:  :balloon:  :)

But anyway så glæder jeg mig til at følge jeres planlægningstråd..........

knuz mariemusen

<{POST_SNAPBACK}>

Glæder mig til at følge din tråd, skal nemlig også først giftes næste år, nærmere betegnet 15 april.

Jeg tror det er svært for mænd at tænke så langt ud i fremtiden  :o

Da vores forældre fik det afvide var vores mødre helt vilde og vores fædre sådan lidt som din.

Jeg er begyndt at sysle med lidt demo af invitationer og gaveposer, det er rigtig hyggeligt at sidde og lave.

Og husk billeder.

:) Pernille

<{POST_SNAPBACK}>

jamen, jeg melder mig da også under fanerne til 2006 brudende ... også selv Mariemusen er helt vildt foran, er I andre nu også lige langt nok fremme i skoene -HAHA- I presser mig jo - jeg bliver nødt til at gøre noget ... ih, altså, måske skulle jeg bare lade jer planlægge og så bare skumme fløden til sidst? :boohoo:

:) Stine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har besluttet at holde både reception og fest efter vi er blevet gift i kirken.

Receptionen vil foregå som åbent hus, og festen vil være for den allernærmeste familie og de venner vi ser/snakker med ofte.

Tanter, onkler, fætre, kusiner, kollegaer og bekendte er så meget velkomne til receptionen. Vi sætter nok i den lokale avis, at der er åbent hus til receptionen.

Det er bare rigtig skønt, at min kæreste er oprigtig interesseret i planlægningen. :hearts: Godt nok er det mig der planlægger, men han kommer med idéer og holdninger og tager stiling til de foreslag jeg kommer med, med det samme. :heppe:

0

Del dette indlæg

Hej Nina

det ser jo super godt det hele ...... og er da lidt ked af at din far havde den holdning.... men desværre er der mange fædre der har det på den måde for så er deres lille pige ikke lille mere ....hvis du forstår og mange har svært ved at tackle det ..... men det plejer at blive godt i sidste ende ,,..... de ska bare lige sluge den ...

Men ud over alt det så ser det hele rigtig godt ud ..... og glæder mig til at sku følge jer i jeres planlægning....

knuz mariemusen

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer