Guest Ninkaninus2000

Nina & Kenneth

168 indlæg i dette emne

jamen dog sikke da en dejlig dejlig tråd du har dig....

Flot flot kjole - og jeg må sige - den klæder dig bare rigtig godt. Et fund til de penge...

Det bliver da spændende at se, hvad dine forældre når frem til mht. evt. tilskud til bryllupet...

*kram*

Mette

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sad lige og var kreativ i går og det kom der en vinetiket ud af. Har taget billede, men gemalen skal lige ligge det over på computeren før jeg kan lægge det herind.

Gemalen har godkendt dem, men jeg tror han synes jeg var en smule småtosset fordi jeg vil lave egne vinetiketter :toot:

0

Del dette indlæg

Sådan her kommer vores receptionsmenu til at se ud ind til videre i hvert fald :cheerleader3:

Drikkevarer:

- Øl

- Sodavand

- Isvand

- Rødvin

- Hvidvin

- Kaffe

- The

Mad:

- Minifrikadeller

- Oreganobrød

- Frugt

- Grøntsagssnack

- Småkager

- Penuts

Redigeret af Ninkaninus2000
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var ude hos mine forældre her i weekenden og så sidder min far og siger at de kunne altså max. give et tilskud til brylluppet på kr. 15.000 :bearhug:

Så hvis vi får kr.15.000 af mine forældre og kr. 15.000 af gemalens forældre så får vi i alt et tilskud på kr. 30.000 det kan vi vist kun være rigtig godt tilfredse med :bearhug:

Vores budget ligger på kr. 50.000 selvom gemalen mener vi kommer til at overskride det.

Det bedste ved det hele er at så er det meget lidt vi skal låne i banken.

0

Del dette indlæg

Puha jeg synes jeg bliver mere og mere stresset over det her bryllupsplanlægning.

Jeg synes der er så mange ting jeg skal lave, bestille, købe osv. at jeg ikke kan overskue hvornår jeg skal få tid til det altsammen.

Hej Nina,

nu er det jo en uge før os du skal giftes - så du har lidt mere end et halv år - jeg tror du skal sætte dig ned, tag en dyb indåndning og slappe lidt af. Der er meget at lave - men du skal nok nå det og der er da måske også ting du kan udelegere. Jeg har uddelegeret risposer og har allerede sat en del ud hvor jeg får hjælp - du skal ikke lave alt selv, stressse ud og være helt udmættet.

En god ide er at lave en plan om hvad der er vigtig at lave nu og hvad der kan vente. En stor kalender hvor man skriver lidt deadlines og hvornår man kan nå hvad kan hjælpe en del og vise at det egentlig ikke er sp slem.

Håber du kan snart overskue det igen.

Masser :(:griner:-:griner:-:):):) herfra,

Sandra

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha jeg synes jeg bliver mere og mere stresset over det her bryllupsplanlægning.

Jeg synes der er så mange ting jeg skal lave, bestille, købe osv. at jeg ikke kan overskue hvornår jeg skal få tid til det altsammen.

<{POST_SNAPBACK}>

Hej Nina,

nu er det jo en uge før os du skal giftes - så du har lidt mere end et halv år - jeg tror du skal sætte dig ned, tag en dyb indåndning og slappe lidt af. Der er meget at lave - men du skal nok nå det og der er da måske også ting du kan udelegere. Jeg har uddelegeret risposer og har allerede sat en del ud hvor jeg får hjælp - du skal ikke lave alt selv, stressse ud og være helt udmættet.

En god ide er at lave en plan om hvad der er vigtig at lave nu og hvad der kan vente. En stor kalender hvor man skriver lidt deadlines og hvornår man kan nå hvad kan hjælpe en del og vise at det egentlig ikke er sp slem.

Håber du kan snart overskue det igen.

Masser :(:griner:-:griner:-:):):) herfra,

Sandra

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg er desværre den eneste kreative person i familen så det må jeg lave selv. Kæresten skal kun står for indkøb at brudebuket og knaphulsblomster. Kan simpelthen ikke overlade noget til ham for så når der er 14 dage til har han ikke fået det gjort. Han er den type der gør alting i sidste øjeblik = længe efter det skulle være ordnet, så det tør jeg simpelhen ikke og løbe an på.

De ting jeg stresser mest over er de ting jeg skal være der for at få ordnet f.eks. tilretning af kjole, håropsætning, køb af undertøj, taske og indkøb af diverse ting.

Det kreative ved jeg godt at jeg nok skal nå for det kan gøres lidt ad gangen.

Jeg når det jeg ved det, men inden jeg ligger mig til at sove kværner tankerne lige rundt i hovedet på mig.

0

Del dette indlæg

Så har jeg bestilt mit undertøj over nettet, det bliver dette her

post-5003-1132413320.jpg

Modelbillede

Jeg køber ellers normalt aldrig undertøj over nettet, da jeg gerne vil se om det passer først, men i dag da jeg var nede i gågaden i Malmø var der en butik der solgte den. Så jeg smuttede lige ind og prøvede den og fandt ud af hvad størrelse jeg skulle have. Den kostede dog SEK 1300 i butikken så derfor bestilte jeg den over nettet og sparer på den måde 2-300 kr.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er det lige pludselig i år og ikke til næste år vi skal giftes, det er bare super dejligt.

her til jul/nytår meldte mine forældre ud at de ville give et tilskud på kr. 15.000 og det samme giver svigerforældrene så i alt et tilskud på kr. 30.000 :angry:

under 5 måned til det bliver sådan rigtig nu skal vi snart giftes for der skal invitationerne sendes ud.

0

Del dette indlæg

Så er det lige pludselig i år og ikke til næste år vi skal giftes, det er bare super dejligt.

her til jul/nytår meldte mine forældre ud at de ville give et tilskud på kr. 15.000 og det samme giver svigerforældrene så i alt et tilskud på kr. 30.000  :angry:

under 5 måned til det bliver sådan rigtig nu skal vi snart giftes for der skal invitationerne sendes ud.

Uuuuh, hvor skønt, Nina! :bearhug:

Jeg tænkte faktisk på dig nytårsnat. Eller dvs jeg tænkte på din signatur om, at du ikke vil gøre noget aktivt for at tabe dig før januat 2006 http://bryllupsklar.dk/forum/public/style_emoticons/default/biggrin.gif Velkommen til januar 2006! :)

Rigtig meget held og lykke med det hele. Nu er der snart ikke længe til :blushsmiley:

Kærligst Fynbo :bearhug:

0

Del dette indlæg

her til jul/nytår meldte mine forældre ud at de ville give et tilskud på kr. 15.000 og det samme giver svigerforældrene så i alt et tilskud på kr. 30.000  :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Uuuuh, hvor skønt, Nina! :hug:

Jeg tænkte faktisk på dig nytårsnat. Eller dvs jeg tænkte på din signatur om, at du ikke vil gøre noget aktivt for at tabe dig før januat 2006 :) Velkommen til januar 2006! :angry:

Rigtig meget held og lykke med det hele. Nu er der snart ikke længe til :blushsmiley:

Kærligst Fynbo :hug:

<{POST_SNAPBACK}>

Øv lad være med at minde mig om det :bearhug: nej spøg til side jeg har faktisk købt en politikkens pilates bog som jeg skal til at prøve.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er jeg gået igang med at nå mit ønskemål om at veje ca. 65 kg. til vores bryllup.

Har købt en pilates bog i netto med en masse øvelser og programmer.

Startede i går og det er lige noget for mig. Skal lave øvelseerne 2-3 gange om ugen.

Der er 5 trin og man skal minimum være på hvert trin i 3 uger inden man rykker op.

0

Del dette indlæg

Så er jeg snart færdig med omslaget til invitationerne, der kommer selvfølgelig billede når de er færdige, mangler lige 3 endnu.

Ups havde lige glemt invitationerne til dem der "kun" skal med i kirken og til receptionen, så der går nok lige noget tid inden blærerækken er på plads :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er der lige et par ting mere klaret. Jeg har fået bestilt selvsiddende strømper og strømpebånd. :balloons:

På lørdag skal vi ud og se om vi kan finde et par hvide laksko til gemalen og så skal vi også lige kigge på ringe. Så tror jeg også lige jeg skal have købt mine hårnåle og evt. en taske. Så mangler jeg også kun og få lagt kjolen op. så er mit tøj og tilbehør i orden.

0

Del dette indlæg

Så fik vi bestilt/købt ringe, vi har købt 2 titanumringe hvor der er en brilliant i min.

Det var godt nok ikke meningen at jeg ville have sten i men da prisen var kr. 2.500 for det hele måtte jeg have min første ægte ædelsten i min vielsesring. :super: Nu kan jeg bare næsten ikke vente til jeg får den på om ca. ½ år.

De er betalt og så kan vi hente dem om 14 dage.

Så fik jeg også lige købt en lille sød håndtaske så nu mangler jeg kun at købe hårnåle og få lagt kjolen lidt op, så er mit udstyr ordnet. :)

0

Del dette indlæg

Så er fotografen på plads. :balloons:

Det er en bekendt til mine svigerforældre der tager billeder før og efter vielsen + de officielle bryllupsbilleder. Vi får så en CD-rom med billederne, så kan vi selv fremkalde dem vi vil.

Hun arbejde som fotograf til daglig, så det er super. Vi skal give kr. 1.500 for det så det er jo bare dejligt.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer