Guest Ninkaninus2000

Nina & Kenneth

168 indlæg i dette emne

Wauu hvor ser du godt ud i Crea´s kjole... eller det er jo din kjole nu...

Også en rigtig flot kirke..

Jeg startede også selv med at planlægge halvandet år inden brylluppet og nu er der kun 8 mdr tilbage :)

Knus Heidi

:bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauu hvor ser du godt ud i Crea´s kjole... eller det er jo din kjole nu...

Også en rigtig flot kirke..

Jeg startede også selv med at planlægge halvandet år inden brylluppet og nu er der kun 8 mdr tilbage  :)

Knus Heidi

:bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

Ih takker

Ja tiden går altså hurtigt, synes lige vi har bestemt os for at blive gift, men det er snart ½ år siden

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er enig i, at den er RIGTIG flot til dig, brudekjolen - og dit slør er ikke mindre end genialt.

Synes også det er dejligt at læse om dine "bryllupskulrede" forældre (og FED gave!!); det skal nok blive et brag af en bryllups-fest  :toot:

:)

Birgit

<{POST_SNAPBACK}>

Ja de er skønne både svigerforældre og egne forældre.

Håber også det bliver en rigtig god fest.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så er vores tøj kommet fra thailand :bearhug: men selvfølgelig kommer jeg ikke hjem og ser det før i morgen aften :blush: når jeg må holde spændingen ud lidt endnu, glæder mig til at se gemalens bryllupstøj.

Nu håber jeg bare at farven passer til min kjole. Hans tøj er nemlig offwhite.

0

Del dette indlæg

Så er vores tøj kommet fra thailand  :bearhug:  men selvfølgelig kommer jeg ikke hjem og ser det før i morgen aften :)  når jeg må holde spændingen ud lidt endnu, glæder mig til at se gemalens bryllupstøj.

<{POST_SNAPBACK}>

Husk billeder :blush:

0

Del dette indlæg

Så er vores tøj kommet fra thailand  :bearhug:  men selvfølgelig kommer jeg ikke hjem og ser det før i morgen aften :)  når jeg må holde spændingen ud lidt endnu, glæder mig til at se gemalens bryllupstøj.

<{POST_SNAPBACK}>

Husk billeder :blush:

<{POST_SNAPBACK}>

Ja hvis gemalen vil have det :)

0

Del dette indlæg

Så er nyheden fortalt til mine forældre. Min mor havde ikke noget imod, at det bliver 1½mdr. efter hendes 50års fødselsdag.

Min fars bemærkning var bare, at der er jo længe til, nå ja men vi skal altså lige sparer nogle penge sammen først.

Er egentlig lidt ked af min fars bemærkning. -HAHA-  Troede de ville blive vildt glade på vores vegne.

<{POST_SNAPBACK}>

Det skal du ikke være!!

Han er helt sikkert glad på dine vegne.

Begge mine forældre "lavede" samme nummer:

Det var da på tide......

(kæresten friede på vores 11 års dag, og vi skal giftes 22/7-2006)

Selv om jeg blev lidt ked af det da de sagde sådan ved jeg godt at de er glade på vores vegne, og de har de da også sagt siden hen.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Fra nu af og ind til jul/nytår vil jeg nok ikke få lavet så meget bryllupsrelateret, men i det nye år vender jeg stærkt tilbage for så vil der kun være 8½ mdr. til vi skal giftes.

Grundet til at bryllupsplanlægning er lagt lidt på køl er at bordtennissæssonen er startet, så jeg skal træne og spille kampe, planlægge julefrokost for bordtennisklubben + alle de andre julearrangemanger og julegaveindkøb der kommer snart. Så tiden er der ikke rigtig før i det nye år, men vi skal nok nå det hele, har jo allerede fået ordnet en hel del.

0

Del dette indlæg

Puha, jeg synes der bliver kortere og kortere tid til vores invitationer skal sendes, og jeg synes bare ikke jeg kan finde tiden til at lave dem.

Ja ja jeg ved godt at jeg nok skal nå det, der jo stadigvæk 7½ måned til de skal afsted, men alligevel, bliver jeg lidt nervøs ved tanken. :balloons:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi var jo nede og besøge gemalens, forældre i weekenden og det lader til, at de vil snakke med mine forældre om at give os et tilskud til brylluppet. :bearhug:

Så nu må vi se hvornår og hvor meget vi får i tilskud, men alt er helt klart en hjælp for så skal vi låne det mindre i banken.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer