Guest Ninkaninus2000

Nina & Kenneth

168 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Så fik jeg taget billeder af min kjole med mig i den, de kommer forhåbentlig på i aften.  :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

allerførst stort tillykke med kjolekøbet, og dernæst uuh vi glæder vi os til at se billederne:)

også nogle flotte invitationer og kurven kan jeg godt forstå du gerne vil bruge, den er supersød

Flot, flot kirke i skal giftes i , både udvendig og indvendig

:bearhug: Rikke

Redigeret af hyacinth
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh hvad gør man når man allerede tænker på bryllupsforberedelser dag og nat.

Det er egentlig lidt frustrende for når jeg skal falde i søvn om aftenen kommer jeg lige til, at tænke på bryllupsforberedelser 1 time inden jeg falder i søvn. Tager mig selv i flere gange om dagen, at forberede i mit hoved.

Jeg kan bare ikke lade være, når det går vel lidt over forhåbentlig ellers bliver jeg sku da tosset.

Redigeret af Ninkaninus2000
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

hejsa Ninka

WOW sikke en kjole den er rigtig flot , og den klær dig *S*

det med at planlægge lægger du ikke væk før du er gift tror jeg ikke... hver aften når jeg ligger i sengen ligger jeg og tænker på det, nogen gange er jeg ved at få spat :o men sådan er det når man er en lille bridzilla :bearhug:

KnuSser Solveig

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej Nina

Super smuk kjole ...den klær dig rigtig godt ...... der vil da ikke blive et øje tørt når du træder ind i kirken .....

Det med at tænke bryllup døgnet 24 timer... stort set .... det kan jeg godt hænge mig lidt i ...for det gør jeg også tit.... :o og man er vitterlig ved at få spat af det engang imellem

Glæder mig til at se jeres indbydelser...

:bearhug: Marie

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Sikke nogen skønne svigerforældre jeg har :kiss:

Vi besøgte dem i går fordi de har en skrædder fra thailand på besøg og de gerne ville forære os begge to noget skræædersyet tøj.

Min forlovede fik derfor 2 jakkesæt og 5 skjorter, og jeg fik en aftenkjole og et jakkesæt med jakke, bukser og nederdel, til den nette sum af kr. 6200, en rigtig flot gave, men billigt taget i betragtning af at det hele bliver skræddersyet til os.

Så nu er min kærestes bryllupstøj bestilt, hold op hvor bliver han lækker.

Min forlovedes bryllupstøj kommer til at bestå af en smokingjakke + skjorte og bukser i offwhite, med detajler på jakken i offwhite satin. Dertil butterfly, skærft og lommetørklæde i vinrød.

Jeg glæder mig helt vild til og se det.

Kan man så andet end at holde af sine svigerforældre.

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået bestilt tid hos frisøren.

Jeg får følgende:

Farvning + striber

Klipning

Prøveopsætning

Opsætning på dagen

For max. kr. 1.000

Frisøren regner med det bliver ca. kr. 800,00

På selve dagen starte vi kl. 9.00 og er færdige senest 11.30, dog sætter vi starttidspunktet tidliger hvis det viser sig til prøveopsætningen at vi skal bruge lidt længere tid, så det er jeg helt tryk ved.

Så har jeg 1 time til at komme i tøjet og lægge makeup (makeup tager normalt ikke mere en 5-10 min. så tidsmæssigt ser det rigtig fornuftigt ud.) Inden det er afsted til kirken.

0

Del dette indlæg

Så har jeg fået bestilt tid hos frisøren.

Jeg får følgende:

Farvning + striber

Klipning

Prøveopsætning

Opsætning på dagen

For max. kr. 1.000

Frisøren regner med det bliver ca. kr. 800,00

På selve dagen starte vi kl. 9.00 og er færdige senest 11.30, dog sætter vi starttidspunktet tidliger hvis det viser sig til prøveopsætningen at vi skal bruge lidt længere tid, så det er jeg helt tryk ved.

Så har jeg 1 time til at komme i tøjet og lægge makeup (makeup tager normalt ikke mere en 5-10 min. så tidsmæssigt ser det rigtig fornuftigt ud.) Inden det er afsted til kirken.

<{POST_SNAPBACK}>

Cool at det er iorden ...og det lyder ik så dyrt det du skal af med.......

0

Del dette indlæg

Sikke en betænksom kæreste jeg har. Han spurgte om vi på søndag, når vi er på vej hjem fra mine forældre ikke lige skulle køre et smut indenom den kirke vi skal giftes i nu når jeg ikke har set den. :hearts:

Det bliver nu nok mest sådan udefra men alligevel, det er vel tanken der tæller.

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer