Guest Ninkaninus2000

Nina & Kenneth

168 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Disse fyrfads lysestager skal vi have på bordene. De er fra Ikea og koster SEK 2,00 stk. dejlig billigt :bearhug:

post-5003-1110575644.jpg

Og vaserne kommer til, at se sådan ud. Også fra Ikea til SEK 29,00 stk.

Der skal være en rød rose eller gerbera med lidt brudeslør (blomsten altså) rundt om. Meget enkelt og elegant synes vi.

post-5003-1110575795.jpg

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå mine forældre ringede her til formiddag og var rigtig interesseret i hvordan og hvorledes med vores bryllup, det var heldigvis på den gode måde.  :heppe:

Hvor er det dejligt at høre. Jeg tror, at det for nogle forældre er et helt chok! Og at de lige skal bruge lidt tid på at forstå, at deres lille pige er blevet så gammel, at hun skal giftes.

Anna

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har min storebror og svigerinde også hørt nyheden. Jeg skulle nemlig høre om vi kunne låne deres hvide partytelt på 3x9 m til receptionen. Det kunne vi sagtens og min svigerinde tilbød, at jeg kunne låne skørt, hårpynt og evt. andet tilbehør af hende. :bearhug: Jeg måtte også låne hendes brudekjole, hvis jeg kunne passe den og den var noget for mig, det er dog ikke lige sådan en kjole jeg kunne tænke mig, da der er korte ærmer i, men sikke et flot tilbud.

Hvor er det bare fedt, at ens familie gerne vil hjælpe :balloon::bearhug:

0

Del dette indlæg

Jeg skal da lige et smut forbi Bilka på vej hjem fra arbejde i morgen. De har nogle rigtig pæne hvide sko. Hvis jeg kan passe dem må jeg bare have dem til brudesko, og så koster de kun kr. 100 :heppe: Har egentlig budgetteret med kr. 700 til sko, men hvis jeg kan spare kr. 600 på den post gør jeg gerne det.

post-5003-1110729067.jpg

Det er samme sko som den sorte bare i hvid som der er oppe i øverste højre hjørne.

Jeg er ret vild med dem, så jeg håber de har nogen i min str. og de er gode og have på.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg skal da lige et smut forbi Bilka på vej hjem fra arbejde i morgen. De har nogle rigtig pæne hvide sko. Hvis jeg kan passe dem må jeg bare have dem til brudesko, og så koster de kun kr. 100  :heppe:  Har egentlig budgetteret med kr. 700 til sko, men hvis jeg kan spare kr. 600 på den post gør jeg gerne det.

post-5003-1110729067.jpg

Det er samme sko som den sorte bare i hvid som der er oppe i øverste højre hjørne.

Jeg er ret vild med dem, så jeg håber de har nogen i min str. og de er gode og have på.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er lidt sjovt...jeg sagde nemlig også til C i går at de da ville være perfekte til brudesko...og hvis det ikke var fordi der var så lang tid til at vi skulle giftes havde jeg også købt dem...de er enkelte og billige...(de er så magen til de sorte i fronten)

0

Del dette indlæg

Hej Nina

Hvornår har du tænkt at du skulle ud og prøve brudekjoler ???

Er lidt i tvivl om hvornår jeg vil starte !!!

Rigtig fine sko, og det er da vildt billigt.

:bearhug:  Pernille

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg regner først med, at jeg skal kigge brudekjole til Januar 2006 når Lilly holder udsalg. Synes de har mange flotte kjoler til en god pris.

0

Del dette indlæg

Jeg skal da lige et smut forbi Bilka på vej hjem fra arbejde i morgen. De har nogle rigtig pæne hvide sko. Hvis jeg kan passe dem må jeg bare have dem til brudesko, og så koster de kun kr. 100  :heppe:  Har egentlig budgetteret med kr. 700 til sko, men hvis jeg kan spare kr. 600 på den post gør jeg gerne det.

<{POST_SNAPBACK}>

Ja det er lidt sjovt...jeg sagde nemlig også til C i går at de da ville være perfekte til brudesko...og hvis det ikke var fordi der var så lang tid til at vi skulle giftes havde jeg også købt dem...de er enkelte og billige...(de er så magen til de sorte i fronten)

<{POST_SNAPBACK}>

Der er længere tid til jeg skal giftes, men til den pris har vi ikke råd til, at lade være :bearhug: Desuden skal jeg også lære og gå i sådan nogle sko, da jeg normalt går i kondisko. Jeg skulle jo helst ikke ligne bambi på glatis. :bearhug:

0

Del dette indlæg

<{POST_SNAPBACK}>

<{POST_SNAPBACK}>

Der er længere tid til jeg skal giftes, men til den pris har vi ikke råd til, at lade være :bearhug: Desuden skal jeg også lære og gå i sådan nogle sko, da jeg normalt går i kondisko. Jeg skulle jo helst ikke ligne bambi på glatis. :bearhug:

<{POST_SNAPBACK}>

nej, det ville ikke være kønt, hvis de føles gode så foreslår jeg at du køber dem både i sort og hvid, så kan du bruge de sort til at lære at gå i dem - så du ikke slider de hvide op ...og så kan du jo evt. tage de sorte på i byen i en eller anden anledning, når du er blevet en haj til at gå i stilletter :balloon:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

<{POST_SNAPBACK}>

nej, det ville ikke være kønt, hvis de føles gode så foreslår jeg at du køber dem både i sort og hvid, så kan du bruge de sort til at lære at gå i dem - så du ikke slider de hvide op ...og så kan du jo evt. tage de sorte på i byen i en eller anden anledning, når du er blevet en haj til at gå i stilletter :balloon:

<{POST_SNAPBACK}>

Jeg køber et par i hvide og et par i sorte hvis de er gode. Kan næsten ikke vente til jeg har fri fra arbejde kl. 17.00 så jeg kan komme i Bilka og prøve skoene. :balloon:

0

Del dette indlæg

Så fik jeg købt mine brudesko, god nok i god tid, men nu var de der altså og så til kun kr. 100 i Bilka :boohoo: Det var det eneste par de havde tilbage i den farve og model jeg ville have og så var det heldigvis lige min str. :boohoo:

Redigeret af Ninkaninus2000
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uha - jeg ville også gerne have overstået det her med at bestille kirke, da jeg ved at det er en "populær" kirke, men kæresten synes det er for tidligt. "Der står seks måneder på deres hjemmeside" var hans argument. Tsk Tsk - jeg skal nok snart få min vilje...

B*

0

Del dette indlæg

Hold da op, det er da lige gået rigtigt op for mig, at vi skal altså giftes.

Har nemlig lige bestilt kirken i samråd med min kommende mand. :heppe:

Vi ville gerne have kirken kl. 13.00 ud over det var mulighederne kl. 14.15 og 15.30 og det var for sent for os. Desuden var tiden kl. 15.30 allerede optaget, så jeg er da glad for, at vi var i god tid.

Hold da op, lidt vildt, at vi har bestilt kirken, så er det sådan rigtig, nu skal vi giftes.

0

Del dette indlæg

Uha - jeg ville også gerne have overstået det her med at bestille kirke, da jeg ved at det er en "populær" kirke, men kæresten synes det er for tidligt. "Der står seks måneder på deres hjemmeside" var hans argument. Tsk Tsk - jeg skal nok snart få min vilje...

B*

<{POST_SNAPBACK}>

vi skal også først giftes til april næste år, men da vi bestilte feststed (som afgjorde datoen, det var nemlig den første ledige) så bestilte vi kirke med det samme - vi skal holde det på samsø, som jo ikke har det store udvalg, og vi skal først se kirken live til sommer - men præsten var glad for at vi ringede allerede nu, så var vi nemlig sikker på at vi kunne vælge tidspunkt først ..

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer