Fluff

Kan man servere dåseøl/sodavand

32 indlæg i dette emne

Vi er lidt i tvivl.

Tror vi ender med dåsesodavand og så et fadølsanlæg.

Kæresten er lidt hooked på at købe noget tjekkisk øl, selvom det er dyrere. Han er lidt af en kvalitetsmand på det område.

Vi overvejer at bruge plastisk glas til både øl, sodanvand og vin, da der ikke er nogen opvaskermaskine på stedet og alt skal vaskes op i hånden.

Men som sagt er vi i tvivl

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tror nu at jeg vil tilslutte mig de få som mener, at det kan man ikke. Jeg synes at det ser lidt discount-agtigt ud, og som der er flere der skriver: man kan sagtens få sodavand på flaske til samme pris, hvis man køber dem på tilbud.

:bearhug: Christina.

0

Del dette indlæg

Det afhænger fuldstændig af hvilken type fest man holder.

Holder man en formel bryllupsfest med de traditionelle 3 retters menu på et fornemt feststed kan jeg måske godt forstå at nogle syntes at dåserne ligesom ikke hører sig til. Men på feststederne medbringer man typisk heller ikke selv drikkevarer.

Holder man derimod en uformel bryllupsfest i et forsamlingshus, et festtelt eller lignende kan jeg ikke se at dåserne skæmmer.

Det er de færreste bryllupsfester hvor der serveres øl til middagen men nogle enkelte vil gerne have en vand eller måske en øl. Hvis man synes at dåserne skæmmer i den henseende kan man jo lade serveringspersonalet skænke op i køkkenet, hvorefter det serveres i glas.

Til en udendørs reception eller som tilbehør i en bar efter middagen har jeg svært ved at se at dåserne kan skæmme noget.

Men i bund og grund er det en personlig sag og et holdningsspørgsmål. Man skal gøre som man nu engang vil, men hvis det der ønskes oplyst er om man ser dåser til bryllupsfester er svaret ja. Det ses tit :bearhug:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Efter en "hed" debat her med mange gode råd og meninger har vi (jeg...) nu besluttet at vi iIKKE vil have dåser... Som andre har nævnt, kan det næsten ikke betale sig hvis man køber på tilbud.. Købte 4 kasser i Bilka i lørdags.... Pris 45 kr. pr. kasse... Det er sgu da billigt. Tror jetg sparede 90 kr. pr. kasse.. Man kan også nogle gange få en kasse øl, Carlsberg - SELVFØLGELIG!!!! - til 99 kr... :guitar:

Så sådan gør vi altså. Så slipper man også for at køre til tyskland...

Takker mange gange for jeres svar..

:bearhug: Fluff..

0

Del dette indlæg

Efter en "hed" debat her med mange gode råd og meninger har vi (jeg...) nu besluttet at vi iIKKE vil have dåser... Som andre har nævnt, kan det næsten ikke betale sig hvis man køber på tilbud.. Købte 4 kasser i Bilka i lørdags.... Pris 45 kr. pr. kasse... Det er sgu da billigt. Tror jetg sparede 90 kr. pr. kasse.. Man kan også nogle gange få en kasse øl, Carlsberg - SELVFØLGELIG!!!! - til 99 kr... :guitar:

Så sådan gør vi altså. Så slipper man også for at køre til tyskland...

Takker mange gange for jeres svar..

:bearhug:  Fluff..

<{POST_SNAPBACK}>

Carlsberg på tilbud i Bilka plejer at ligge på omkring 75 kr. for en kasse. I denne uge er det vist 69 kr. Tuborg plejer at ligge på 85-90 kr (Der er jo flere i én kasse) Så du kan sagtens finde dem billigere end 99 kr.

B*, der vist nok er ansat i Dansk Supermarked... :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer