Sandra Brix

Jullemor NEWS :O)

1,118 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!

Sandra-Super-Babe igen igen! Du ser da bare lige SÅ lækker ud på dine billeder. Skønt minde at have, og dejligt med venindebilledet også!

:shooter: Gitte

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

WaUUW :cheerleader3:

Hvor er det bare nogle super flotte billeder!!!!

Og jeg kan virkelig ikke se hvor de skal redigeres??!!!

Mikael bliver da rigtigt glad for dem!!! :loveshower:

Knus Nanna.

:cheerleader3:

Redigeret af Mullemusen
0

Del dette indlæg

SMUKKE SMUKKE SANDRA...!!!!!

Jeg kan jo ikke holde mig væk fra at kommentere når der nu er kommet sådan nogle fuldstændig fabelagtige bilelder ind i din tråd.. For det første så en skidebalde fordi jeg igen sider med en lille tåre i øjet... Hvor er det gode billeder, men først og fremmest hvor er du bare SMUK... Smækker dig snart op på en stjerne med al din skønhed... Så kan du sidde der sammen med de andre engle *SS* Hold op med at tale om gra mave og hænge slanter for det er det sidste man ser ved dig... Hvis man overhovedet lægger mærke til det... man skal se langt forbi din både indre og ydre skønhed for at se det.... Som de ville have sagt i de gamle film med "Min søsters børn" "Det er så skønt så skønt" (Skal siges med en lille pusle læsben)

Du er en dejlig og smuk kvinde og for sovsen da hvor er jeg bare slet slet slet ikek misundelig *SS*

Knuz Trine

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Waaauuuww holdt da helt op de billeder kan du være stolt af - du er fantastisk smuk og jeg er sikker også de mere "nøgne" billeder er fantastisk - vi kvinde rer nu ikke perfekt - men det er kun os selv der altid er utilfreds og kritisk - jeg er så sikker din skat taber kabet på bordet - du er utrolig fotogen og hammer sexi - hvis ikke jeg skulle giftes ..... :cheerleader3:

:cheerleader3: Sandra (som synes du er überhammerkanonoberffaengeil lexi)

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sukk - jeg kan bare slutte mig til skaren af beundrerinder herinde, Sandra. Suuuperflotte billeder af en SMASK!!! pige! Din kære kommer garanteret til at blive vildt glad over dem. Tænk bare hvor glad du er for billedet med din veninde (hvilket jeg også ville have været!!), Hvor glad bliver ikke HAN for disse billeder af DIG? Fantastisk, søde!

0

Del dette indlæg

1000 1000 tak for al jeres respons :cheerleader3: - når man er lidt usikker - er det sq rart andre siger deres ærlige meninger :balloons: Nu er der jo bare tilbage og vente til jeg skal forære ham dem :bearhug: - og på lørdag får jeg taget et billede af Julius og jeg sammen. Det glæder jeg mig også enorm meget til :)

Ellers er vores topfigur ENDELIG kommet hjem fra USA - har ventet på den rigtig længe, men den var det værd at vente på. Lever så klart op til mine forventinger - selvom Mikael synes den var lidt lille :o:super: Hvad havde du regnet med skat????? Den skal stå på en kage - ikke alene :super::balloons:

Her er den :carrot: :cheerleader3::) :

post-5883-1148325216.jpg

0

Del dette indlæg

Ellers er vores topfigur ENDELIG kommet hjem fra USA - har ventet på den rigtig længe, men den var det værd at vente på. Lever så klart op til mine forventinger

Jeg kan virkelig godt forstå, at du synes den er værd at vente på! Den er jo nærmest...guddommelig! :cheerleader3:

Den er meget, meget smuk. Tror det kommer til at se skide godt ud på toppen af kagen.

:cheerleader3: Louise

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

ØØØØØØØØØØØØØØØJJJJJJJJJJJ flere søde hilsner :bearhug: T

Tak skal I have - også for de søde komplimenter :balloons:

Nu er den dag skisme også gået og jeg havde en fantastisk dag - Nu er jeg endelig færdig med at gøre rent efter de mange gæster - og nu skal vi til og slappe lidt af. Så derfor sidder jeg her :balloons:

Tak fordi I var med til at gøre dagen ekstra speciel -HAHA-

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer