Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Annonce ♥

Bestilt over nettet i Tyskland...

Meget smuk kjole..

Må jeg spørge hvor du har bestilt den henne og evt pris??

Taaaaak... www.brautimweb.de - send dem dine mål, så syr de efter det, hvis ikke du vil købe standardmål... prisen for denne her var ca. 3400 kr., så gav jeg 400 bagefter i tilretning (har flyttet stropper, havde målt min højde lidt forkert, forlænget lynlåsen i nederdelen lidt). God service, og damen holder hvad hun lover! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er lidt billeder af min kjole, som den kom til at tage sig ud på dagen (billederne er ikke alle blevet behandlet i Photoshop endnu, så lyssætningen er ikke lige god på alle billederne ;) )

post-20924-1185735455.jpg post-20924-1185735474.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej Gantzel.

Mange tak. Fandt den faktisk på nettet hos Svane Brudekjoler. De havde ophørsudsalg så den kostede sølle 600,- + 100,- i porto. Så jeg turde godt at slå til, kunne jo bare sælge den igen, hvis den viste sig ikke at være noget for mig. Jeg har fået den syet lidt ud over brystet, da der ellers ikke var plads til pigerne, hehe. Det kostede 475,- på den lokale systue, så i alt har den stået mig i knap 1200,-.

Gik efter noget enkelt, da jeg ikke lige synes jeg har figuren til den store tyl-drøm :)

Knus fra Jane

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer