Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Annonce ♥

var oppe hos Lilly i mandags, og prøvede først denne kjole. så lidt andet og andre stilarter, men blev ved med at tænke tilbage på denne, og så købte vi den... kan slet ikke vente til maj når min dejlige Johnni ser mig :cheerleader3:

er helt vild med "lille pige" stilen, og den sad bare perfekt!!!!

post-36095-1264532470.jpg

og her er mit slør... jeg blir så fiiiiiiiiin ;)

post-36095-1264532553.jpg

Hov... det er jo MIT slør (dvs jeg har ikke købt det endnu, for jeg kan ikke få mig selv overtalt til at 1200 kr er ok for et slør....) :thumbsupsmileyanim:

Ja det er mega dyrt, men min mor sagde jeg skulle få hvad jeg ville have... og mine veninder (som også er brudepiger) har lovet at bevogte det med deres liv så der ikke bliver klippet eller noget :biggrin:

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så fik jeg endelig taget billeder af mig i kjolen. Den underlige armstilling skyldes jeg selv er fotograf :blush: .

Bedre billeder kommer når det ikke længere er hemmeligt så kommer der også ansigt på ;)

Tak for de søde ord.

Vores pc har været nede så har ikke været herinde længe. Har savnet jer :balloons:

Har faktisk gået og været lidt i tvivl omkring min kjole og har jo ikke kunne kigge på billederne da de lå på pc´en. Men fik altså tårer i øjnene da jeg så dem igen. Det ER den rigtige kjole. ÆÆÆÆÆlsker den.

:lol::thumbsupsmileyanim:

0

Del dette indlæg

Jeg har endelig fået min kjole helt hjem, jeg var til skrædder igår og fik ordnet det sidste. Nu skal knap halvanden uge bare gå rimeligt hurtigt. :D

Plus selvfølgelig en tur til frisøren, som høstakken trænger gevaldigt til. :heart:

Sorry for den dårlige billede kvalitet, men det er den samme kjole, bare taget med to forskellige mobil tlf. :)

post-40746-1267137636.jpg post-40746-1267137932.jpg

0

Del dette indlæg

var oppe hos Lilly i mandags, og prøvede først denne kjole. så lidt andet og andre stilarter, men blev ved med at tænke tilbage på denne, og så købte vi den... kan slet ikke vente til maj når min dejlige Johnni ser mig :(

Hov... det er jo MIT slør (dvs jeg har ikke købt det endnu, for jeg kan ikke få mig selv overtalt til at 1200 kr er ok for et slør....) :)

Tja mit kostede 3400 kr.

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

var oppe hos Lilly i mandags, og prøvede først denne kjole. så lidt andet og andre stilarter, men blev ved med at tænke tilbage på denne, og så købte vi den... kan slet ikke vente til maj når min dejlige Johnni ser mig :super:

Hov... det er jo MIT slør (dvs jeg har ikke købt det endnu, for jeg kan ikke få mig selv overtalt til at 1200 kr er ok for et slør....) :(

Tja mit kostede 3400 kr.

Hvordan kan det samme slør koste 3400 kr, når listeprisen er ca. 1200 kr? :cheerleader3:

p.s. købte forresten mit brugt til 600 kr :)

Redigeret af Peanutdog
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lykkemette: Det er en rigtig flot kjole, kan godt lide kombinationen af en enkel kjole og så lidt pynt samlet ét sted. Stort tillykke med brylluppet :-)

Tusind tak. Jeg er (selvfølgelig) selv helt vild med kjolen. Netop fordi der var noget enkelt over den og så alligevel ikke.. :)

Jeg havde slet ikke lyst til at tage den af igen, fordi jeg for første gang følte mig smuk i en kjole. :(

0

Del dette indlæg

Hvor er det dejligt at se jeres kjoler - og hvor er I smukke :)

Jeg synes der er noget over en brud (og en gom). Gad vide om det er selvtilliden og glæden den dag, der bare såda stråler ud og gør folk SÅ MEGET DEJLIGERE - lidt ligesom at gravide kvinder bare er smukke i mine øjne. Tror altså jeg vil lave en tråd, hvor man kan flashe sig selv i kjolen fra prøven og fra den endelige dag...

0

Del dette indlæg

Annonce ♥

og så lige et forfra.

post-40746-1268409261.jpg

Hold da op hvor du stråler i den kjole. Piftttt.... :)

Også sneen i baggrunden hvor er det et flot billede.

Taaaark.. :( og man kan næsten ikke se mine blå arme.. :cheerleader3: Det var hamrende koldt og vi havde stået der i 15 minutter..

0

Del dette indlæg

Hi to all! I`m Alexandra. Here is my wonderful wedding dress :unsure: Its Italian designed and so comfortable dress. I love it so much. But now im selling it cheap with adorable bolero and extra underscurt... it takes much place in closet ))

Alexandra

gamzova@hotmail.com

post-39592-1269266319.jpg

post-39592-1269266517.jpg

post-39592-1269266589.jpg

post-39592-1270388115.jpg

post-39592-1270388130.jpg

post-39592-1270388151.jpg

Redigeret af Sasha
0

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kjolerne jeg har set mig lun på, sat i prioriteringsrækkefølge :b223:

1: Ja, den er bare SÅ flot :kiss:

2: Med ærmer, som jeg oprindeligt gik efter

3: Bare anderledes

Forslag til hvilken det skal være er meget velkomne, for jeg er usikker..

Jeg er 170cm og vejer 60kg, bruger str. 36/38, skulderlangthår med krøl :)

post-42135-1269977489.jpg

post-42135-1269977495.jpg

post-42135-1269977501.jpg

0

Del dette indlæg

Kjolerne jeg har set mig lun på, sat i prioriteringsrækkefølge :)

Jeg er 170cm og vejer 60kg, bruger str. 36/38, skulderlangthår med krøl :b223:

WOW sikke nogle smukke kjoler du har valgt dig... Personligt er jeg vild med kjole nr. 1.. den er super smuk.. men synes også de andre er søde :) Har du prøvet alle 3? Det kan tit hjælpe..

0

Del dette indlæg

Kjolerne jeg har set mig lun på, sat i prioriteringsrækkefølge :)

Jeg er 170cm og vejer 60kg, bruger str. 36/38, skulderlangthår med krøl :b223:

Jeg synes helt klart den, der står nr. 2 på. Den er sindsygt flot!!!! Me like :)

0

Del dette indlæg

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.

OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.

LOG IND HER

Annonce ♥

Annoncer