Guest d.s.a

Brudekjolen !!

1,615 indlæg i dette emne

Hvor er der altså mange flotte kjoler herinde... er især vild med Marina29's og Fjorbak's :) Lægger lige et billede af min egen, som jeg glæder mig rigtig meget il at få hjem til maj.... så skal jeg nopk lægge et af mig selv iden...

Mit avatar-billede er af kjolen jeg prøvede hos Lilly... det blev bare ikke den.... :biggrin:

post-7300-1173562776.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min nye kjole...ja, der blev lige lavet lidt om i planerne...noget med pasform osv.. :biggrin:

Den er dog 2 nr. for stor her, kommer hjem i min størrelse (så den kommer til at sidde mere til og med lidt mindre stof) og til tiden...

post-22767-1172936793.jpgpost-22767-1172936812.jpg

Knus herfra, Nanna

Waaauuuuwww - Den er godt nok flot :)

Hovr har du købt den? Er det en romantica model?

:biggrin: Anette

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hej ja når man endeligt skal giftes med sin prins man har været sammen med i 6år bliver man da nød til at dele noget af det mest specielle med nogle andre nemlig kjolen her er min.

jeg har ikke fået den hjem endnu så det må blive på en model. min er dog champagnefarvet. :cheerleader3:

undskyld kan desværre ikke lige finde ud af det. nogen der kan hjælpe?

Redigeret af sanni anne-marie
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubii..... :cheerleader3::bearhug::blush:

ENDELIG kan jeg sætte et billede af min ind her!

Når den kommer hjem skal I nok få billeder af den ægte vare.

post-20634-1174138707.jpg

Jeg er slet ikke i tvivl om at det er den rigtige kjole, jeg havde helt vildt hjertebanken da jeg opdagede at den var min størrelse og der trillede lige en lille tåre ud af øjenkrogen da jeg trykkede på bestillingsknappen.

Hvordan skal det dog ikke gå når jeg skal i den på bryllupsdagen. :hug:

:hug: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jubii..... :cheerleader3::bearhug::blush:

ENDELIG kan jeg sætte et billede af min ind her!

Når den kommer hjem skal I nok få billeder af den ægte vare.

post-20634-1174138707.jpg

Jeg er slet ikke i tvivl om at det er den rigtige kjole, jeg havde helt vildt hjertebanken da jeg opdagede at den var min størrelse og der trillede lige en lille tåre ud af øjenkrogen da jeg trykkede på bestillingsknappen.

Hvordan skal det dog ikke gå når jeg skal i den på bryllupsdagen. :hug:

:hug: fra Marianne

WOW den er smuk. Hvor er den fra?

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubii..... :cheerleader3::bearhug::blush:

ENDELIG kan jeg sætte et billede af min ind her!

Når den kommer hjem skal I nok få billeder af den ægte vare.

post-20634-1174138707.jpg

Jeg er slet ikke i tvivl om at det er den rigtige kjole, jeg havde helt vildt hjertebanken da jeg opdagede at den var min størrelse og der trillede lige en lille tåre ud af øjenkrogen da jeg trykkede på bestillingsknappen.

Hvordan skal det dog ikke gå når jeg skal i den på bryllupsdagen. :hug:

:hug: fra Marianne

WOW den er smuk. Hvor er den fra?

Det er en Pronovias model Turner fra 2006 kollektionen.

Den er købt gennem ebay....

:hug: fra Marianne

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Her er bilder av kjolen jeg har kjøpt, desverre uten meg i :thumbsupsmileyanim:

Synes kjolen ser mer gyllen ut her enn jeg synes den er på meg, men alle kjolene ser vel ganske annerledes ut på, fra person til person.. Mod er Cosmobella 7208, farge ivory.

Kanskje dere kan si deres mening om jeg burde ha kort eller langt slør?

Tenkte først at jeg ville ha langt slør som dekker slepet, men så har jeg begynt å lure på om det er smukkere med et slør som er kortere og ikke dekker det litt spesielle bak på kjolen.. Noen meninger???

Klem Ann-Kristin

post-20775-1174501709.jpg

post-20775-1174501733.jpg

Et slør som er dråpeformet som dette vil jo henge likt som foldene bak på kjolen. Vil ha det festet litt lenger ned enn dette, derfor må det jo være kortere....

post-20775-1174501768.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil da også vise min fantastiske kjole frem, båret den 29. juli 2006.

Psst, kjolen er til salg et andet sted i dette forum :boohoo:

Altså hvor er det et dejligt billede og hvor ser I godt ud ! Det må have været en helt fantastisk dag med det vejr !

Kh Louise

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:cheerleader3:Hejsa!!!

JAAAHH, så kan jeg endelig sætte et billede ind i denne tråd :thumbsupsmileyanim:

Var lige inde hos Panayotis i dag, og få taget billeder.... (Tag jer ikke lige af udtrykket i mit ansigt, jeg er ikke vild med at stille op til fotografering... og kjolen er løst rettet til med nåle!!) :huh:

:pokey: Jeanet

Din kjole er fantastisk smuk, Jeanet! :cheerleader3:

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Alle,

Jeg bliver også nød til at lægge et billede af min kjole i denne tråd, så kan jeg jo samtidig lige se alle billederne igen :lol: . Sjovt som jeg kan blive ved med at kikke på de samme billeder -HAHA- .

Jeg har købt min kjole i Bruden en ny butik i Odder ved Århus. Jeg fandt 2 fantastiske kjoler, som jeg havde meget svært ved at vælge imellem, men her kommer vinderen.

:bearhug:

Knus Signe

post-25277-1175452527.jpg

post-25277-1175452568.jpg

post-25277-1175452542.jpg

post-25277-1175452579.jpg

Redigeret af lilleluf
0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kære Alle,

Jeg bliver også nød til at lægge et billede af min kjole i denne tråd, så kan jeg jo samtidig lige se alle billederne igen -HAHA- . Sjovt som jeg kan blive ved med at kikke på de samme billeder :bearhug: .

Jeg har købt min kjole i Bruden en ny butik i Odder ved Århus. Jeg fandt 2 fantastiske kjoler, som jeg havde meget svært ved at vælge imellem, men her kommer vinderen.

:hug:

Knus Signe

Hej Signe!!

Din kjole er virkelig SMUK, den giver dig en fantastisk figur :lol:

Forstår godt du er faldet for den... :hug:

:smilie_oster02: Jeanet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hæj allesammen

Jeg vil selvfølgelig også udnytte muligheden, for endnu engang at vise MIN smukke kjole frem... Dog kun med modella i! -HAHA-

:smilie_oster03: Hej Tina!!

ÅH, jeg glæder mig til at se dig i den drøm af en kjole, den er fatastisk :lol:

:smilie_oster02: Jeanet

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hejsa.

Her er et billede af mig i min brudekjole. Der er ikke stropper i, det er min BH, for jeg har endnu ikke fået købt den, som jeg skal have på til brylluppet. Tag jer heller ikke lige af ansigtudtrykket, jeg fik solen lige i øjnene. :cheerleader3:

Der er også lige et billede med en model i, der kan man måske bedre se detaljerne. :thumbsupsmileyanim:

Mvh Pernille. :cheerleader3:

post-22827-1175630388.jpg

post-22827-1175630490.jpg

post-22827-1175630501.jpg

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

post-24585-1172935879.jpgHalløjsa

Jeg var ude at kigge for første gang idag og den første kjole jeg hopper i er bare den. Jeg er slet ikke i tvivl. Prøvede selvfølgelig andre efterfølgende, men blev ved med at vende tilbage til den samme. Så, ja vi købte den !!!!! det er egentlig lidt ærgeligt, da jeg gerne ville have kigget lidt mere, men blev enig med min søster og mor om at vi bare kigger de andre steder også alligevel.

Nå, men hvad synes I?

Den er fra Bride Fashion i Virum og hedder Rembo styling

Hej

FANTASTISK flot kjole - den overvejede jeg også selv. Så mange detaljer på overdelen er også flot, når man nu skal sidde mange timer ved bordet, hvor man kun kan se overkroppen.

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej allesammen

Sikke nogle fine kjoler :super:

Jeg er ikke helt sikker endnu, men er brændt varm på denne model fra Pronovias:

post-24574-1176067593.jpg

Er den ikke bare smuk!!

Knus Christina

Wow!!!! Havde man da bare haft kroppen. Jeg synes bare de er så flotte de kjoler, jeg kan ikke sætte fingeren på det, der er bare et eller andet royalt, nostaltisk......-over den. Wow!!!

0

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER

Annonce ♥


Annoncer